Minkä tyyppisiä, vaikkakin ihan kunnollisia miehiä ette voisi edes harkita kumppaniksi?
Kommentit (147)
Suurinta osaa. Vaatii vähän muutakin kuin olla kunnollinen että kelpaa kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietyistä maista olevia seiniin nojailijoita en kelpuuta edes kaveriksi.
Mutta muista maista olevat seiniin nojailijat on ok?
Ei urakeskeistä, ei materialistia, ei uusavutonta eikä itsekästä tai laiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva
Ei ole kunnollinen.
Oi, tänne. Ei mielellään liian kunnollinen.
Sellaista joka ei saa sanaa suustaan. Syy: olen itse hiljainen, joten samanlainen kaveri niin kuolisin tylsyyteen, ihan sama kuin olisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi villapaitoja käyttävää vässykkää.
Hyvä esimerkki vässykästä on Näkemiin vaan, muru -sarjan Barry.
https://www.discshop.fi/img/front_large/54560/nakemiin_vaan_muru_kausi_…
Villapaitaheppu toinen vasemmalta.Villapaita harhautti sinut olemaan näkemättä Barryn housujen etumusta.
Parhautta. Myös villapaita.
jos tärkeimmät tai ainoat harrastukset on tupakka ja kalja.
😣
Sellaista joka keikuttaa persettä kävellessään.
Tai on tyhmä.
Tai on huumorintajuton.
Tai yleensä eri taajuudella kuin minä, eli jos me ei ymmärretä toisiaan.
Pätijä, tittelinkipeä.
Tosikko, kuivakka virkamiestyyppi.
Liian käytännönläheinen. Miehen olisi hyvä pohtia tai jutella myös oman arkipiirin ulkopuolisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt persoonallisuushäiriöt yms suljetaan pois, niin turn offeja mulla on:
-tupakointi
-kaljuus
-pukinparta
-tosikko (ei osaa nauraa itselleen)
-epäterveelliset elintavat
-liian erilaiset tulevaisuuden haaveet.
Kuvailit juuri erään poikamiehen täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoillaan, omaisuudellaan, autollaan jne. kehuskelevaa miestä en sietäisi hetkeäkään. En myöskään sellaista, joka kääkättää koko ajan puhelimessa tai hiplailee sitä kuin minua pitäisi! :D Ehdoton on tietysti oikeistolainen porvari, sellaisiin en katsahdakaan. En myöskään miestä, jolle sijoittaminen ja varsinkin asuntokeplottelu ja vuokraloordius on Nro 1 elämässä. Hyi miten noloa!
Mies saa olla ulkonäöltään aivan millainen tahansa, pukeutumiseen en tietenkään sano sanaakaan, ruokavalio ihan-mikä-vaan, samoin asunto, asuintapa ja -paikka eivät ole ongelma. Auto - ihan sama onko sitä tai ei, en kiinnitä asiaan huomiota. Pituus ja paino ovat myös miehen oma asia enkä minä niistä piittaa.
Oliko vielä jotakin?
Neidille tuli onnenpäivät. Juuri sinun tyyppisiä miehiä tuli laumoittain maahan. Nyt vain valkkaamaan:D
mies52v
Mielipiteistään johtuen m52v ei kuulu joukkoon.
Mielluummin hiljainen kuin äänekäs höpöttäjä
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ketjuun osallistuva akan rätjäke ei ole ihan käsittänyt mitä otsikolla haetaan.
Foorumi kysymykselle on siis ihan väärä, täällä on vain "akan rätjäkkeitä", eli normaaleja naisia.
Arvomme eivät kohtaa, swaippaa minne vaan, kukaan täällä ei itke perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt persoonallisuushäiriöt yms suljetaan pois, niin turn offeja mulla on:
-tupakointi
-kaljuus
-pukinparta
-tosikko (ei osaa nauraa itselleen)
-epäterveelliset elintavat
-liian erilaiset tulevaisuuden haaveet.
Niin samaa mieltä tästä, ehdottomasti pahimpia turn offeja ulkonäössä.
Kiltti nössö joka ei uskalla sanoa omia mielipiteitään , vaa hokee tyyliin "kyllä kulta" , "aivan niin lintuseni olen samaa mieltä". Siis minä lintu , nyt jätkä tärähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoillaan, omaisuudellaan, autollaan jne. kehuskelevaa miestä en sietäisi hetkeäkään. En myöskään sellaista, joka kääkättää koko ajan puhelimessa tai hiplailee sitä kuin minua pitäisi! :D Ehdoton on tietysti oikeistolainen porvari, sellaisiin en katsahdakaan. En myöskään miestä, jolle sijoittaminen ja varsinkin asuntokeplottelu ja vuokraloordius on Nro 1 elämässä. Hyi miten noloa!
Mies saa olla ulkonäöltään aivan millainen tahansa, pukeutumiseen en tietenkään sano sanaakaan, ruokavalio ihan-mikä-vaan, samoin asunto, asuintapa ja -paikka eivät ole ongelma. Auto - ihan sama onko sitä tai ei, en kiinnitä asiaan huomiota. Pituus ja paino ovat myös miehen oma asia enkä minä niistä piittaa.
Oliko vielä jotakin?
Neidille tuli onnenpäivät. Juuri sinun tyyppisiä miehiä tuli laumoittain maahan. Nyt vain valkkaamaan:D
mies52v
Mielipiteistään johtuen m52v ei kuulu joukkoon.
Luulenpa, että tuossa lainauksessa mikään ei osunut minuun positiivisella tavalla. Noihin ehdottamiini osui hyvin. En ole hänen tyyliään. Näillä mennään
mies52v
mies52v