Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyyppisiä, vaikkakin ihan kunnollisia miehiä ette voisi edes harkita kumppaniksi?

Vierailija
14.08.2020 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sliipattu bisnesmies (ei vain vetoa muhun, hieman sotkuinen surffitukka taas sitäkin enemmän!)

- Tupakoiva mies

- Kotihiiri mies (Olen aktiivinen ja tykkään matkustella)

- Vegaanimies (liittyyy vähän edelliseen. En kestäisi jo ulkomaanmatkoilla menisi puolet lomasta vegaaniravintoloiden etsimiseen ja vegaanivaihtoehtojen puutteesta vinkumiseen sekä minulle että ravintoloitsijoille).

Vierailija
42/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jolla ei ole kavereita. Eksällä ei ollut, ja oli aivan liian ripustautunut minuun. Oli aina maailman loppu, kun halusinkin välillä olla esim kavereiden kanssa enkä hänen.

Toisin sanoen: pitää olla muutakin elämää kuin työ, minä ja harrastukset!

Aika jännä miten me olemme erilaisia. Minä puolestaan en halua miehelleni muita kavereita.

Sinä et halua, että miehellä on muita kavereita? Täh?

Pitääkö muehen unohtaa sinun takia kaikki lapsuudenystävänsä, intti-, harrastus- ja työkaverinsakin? Naispuolisista ystävistä en uskalla edes kysyä.

Mitä pelkäät? Pitääkö miehen kulkea perässäsi koko ajan kuin joku alistettu koira? En ymmärrä. Sinullakaan ei siis taida olla ystäviä ja tuskinpa miestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ra sis mi on täysi turn off. Samoin yleinen tietämättömyys ja haluttomuus selvittää asioita.

Sinä ainakin olit haluton selvittämään mitä otsikossa edes kysyttiin...

En ole tuo jolle vastasit, mutta oliko tämä sinun aloituksesi vai miksi tuota hoet moneen viestiin? Kertoisitko sitten mitä oikein kysyit?

Mielestäni ainoa joka tässä vastaa ihan johonkin asian vierestä, on tuo "ei se siitä johdu olen vaan kiinnostunut naisista jotka eivät ole rumia" kun puhutaan besserwissereistä.

Vierailija
44/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Besserwisser-tyyppiset miehet ovat todella raivostuttavia. Yhden tunnen mutta hän onkin ikisinkku.

Siis tämä! Ei vaan ei.

En voisi myöskään harkita miestä, jolla on epäterveelliset elämäntavat. Ei harrasta liikuntaa, mahdollisesti käyttää päihteitä. Poliittisesti aktiiviset miehet eivät kiinnosta, kuten eivät myöskään yltiösosiaaliset ekstrovertit.

Tietyt ammatit eivät sytytä yhtään, esim. lääkäriä en edes harkitsisi, vaikka olisi kuinka kunnollinen.

Sitten tietysti ulkoisia seikkoja, esim. minua pienemmät miehet ovat automaattisesti pelistä pois.

Vierailija
45/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkaa käyttävää.

Vierailija
46/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiä miestä.

Vierailija
47/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö-öhö eli joku villapaidan käyttö on jokun mielestä este kumppanuudelle ja joku älyllinen epärehellisyys rasismista kaikki ovat rasistisia jopa mustat

Vierailija
48/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja huumorintajutonta.

Vierailija
49/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka ei pärjää mettässä. Se vielä menee hyvin, että minä teen nuotion. Nykyisessä puolisossani siedän sitä, ettei hän kykene marjanpoimintaan selkävaivojen/on pitkä takia. En ikinä kuvitellut ottavani tällaista puolisoa, mutta hän on muuten erittäin hyvä ellei täydellinen. Eriasia olisi tyyppi, joka kokoajan vinkuu: sääsket syö tai lunta menee kenkään.

Vierailija
50/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai monellakin tapaa tosi kapeakatseinen miesten suhteen jotka kelpuuttaisin kumppanikseni ja koska olen itsekin hankala ja epätäydellinen niin vaikeaa on.

Seuraavat ominaisuudet olisivat muuten kai ihan ok miehessä ehdoton ei:

-tupakoi

-juo enemmän kuin paristi vuodessa itselleen krapulan

-naismainen tai semmoinen pirtsakka puhetyyli (yllättävän moni mies puhuu nykyään jostain syystä näin)

-liian trendikäs tai hienosteleva pukeutumistyyli tai muutenkin liian paljon peilin edessä viihtyvä

-omaa naiskavereita

-ei osaa ajaa autoa

-käy punttisalilla (tästä en ole ihan varma)

-harrastaa kokkaamista, siis näpertelee jotain hienoja annoksia yms.

-omistaa kissan, rotan, käärmeen tai harrastaa ratsastusta

-naismainen ruumiinrakenne, eli pönäkät reidet ja leveyttä lantiolla yms..

-ei pese käsiään, räkii ympäriinsä jne.

-pienet jalkaterät tai/ja kämmenet

-on feministi

-on liian kiinnostunut sisustamisesta

-lyhyt, alle 165cm

-ei osaa tehdä mitään ns. miestenhommia

-katsoo paskoja sarjoja ja tv:tä

-on sohvaurheilija

Vierailija
51/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jolla ei ole kavereita. Eksällä ei ollut, ja oli aivan liian ripustautunut minuun. Oli aina maailman loppu, kun halusinkin välillä olla esim kavereiden kanssa enkä hänen.

Toisin sanoen: pitää olla muutakin elämää kuin työ, minä ja harrastukset!

Aika jännä miten me olemme erilaisia. Minä puolestaan en halua miehelleni muita kavereita.

Sinä et halua, että miehellä on muita kavereita? Täh?

Pitääkö muehen unohtaa sinun takia kaikki lapsuudenystävänsä, intti-, harrastus- ja työkaverinsakin? Naispuolisista ystävistä en uskalla edes kysyä.

Mitä pelkäät? Pitääkö miehen kulkea perässäsi koko ajan kuin joku alistettu koira? En ymmärrä. Sinullakaan ei siis taida olla ystäviä ja tuskinpa miestäkään.

Minäkään en halua. Se menee siihen liikaan menevyyteen ja sosiaalisuuteen jonka vastasin.

Tietysti kavereita saa olla, mutta en halua heidän roikkuvan kotonani viikoittain, tai että mies on viikonloput menossa jossain kavereittensa kanssa.

Tavata voi silloin tällöin toki jossain muualla, ja pitää yhteyttä viestimillä.

Jos on hirveän sosiaalinen, niin ei varmasti tule ymmärtämään minua.

Niin ja vuokseni ei tarvitse ketään unohtaa, niitä suht yksinäisiä miehiä varmasti riittää valittavaksi asti.

Vierailija
52/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ra sis mi on täysi turn off. Samoin yleinen tietämättömyys ja haluttomuus selvittää asioita.

No olet ihan oikeassa, mies joka on ra sis ti tai typerä, ei voi olla ”ihan kunnollinen”.

Vierailija
53/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti:

- Hevarit

- Kaljut, parrakkaat moottoripyörämiehet

- Rastapäät / hipit

- Tatuoidut

- Itseäni lyhyemmät (162cm)

- Pitkät kynnet

- Likaisuus, peseytymättömyys, nuhjuisuus, reikäiset vaatteet, haisulit

Siinä nyt mitä ekana tuli mieleen.

Vierailija
54/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Besserwisser-tyyppiset miehet ovat todella raivostuttavia. Yhden tunnen mutta hän onkin ikisinkku.

Siis tämä! Ei vaan ei.

En voisi myöskään harkita miestä, jolla on epäterveelliset elämäntavat. Ei harrasta liikuntaa, mahdollisesti käyttää päihteitä. Poliittisesti aktiiviset miehet eivät kiinnosta, kuten eivät myöskään yltiösosiaaliset ekstrovertit.

Tietyt ammatit eivät sytytä yhtään, esim. lääkäriä en edes harkitsisi, vaikka olisi kuinka kunnollinen.

Sitten tietysti ulkoisia seikkoja, esim. minua pienemmät miehet ovat automaattisesti pelistä pois.

Niin ja yksi unohtui: Mies, jolle työ on elämän tärkein asia.

Vierailija
55/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sellaista jonka kanssa ei ole hyvää henkistä tai seksuaalista kipinää. riittää toinen mutta ilman kumpaakaan tuntuu suhde ihan turhalta

-seksuaalisen kipinän tappaa jos toista ei kiinnosta tarpeeksi tai on tylsä

-henkisen kipinän tappaa jos ei ole hyvät arvot tai ei riittävän älykäs ja hauska

Vierailija
56/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista.

Vierailija
57/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet ihan oikeassa, mies joka on ra sis ti tai typerä, ei voi olla ”ihan kunnollinen”.

Minä olen kyllä sitä mieltä että voi olla ihan kunnollinen. Kunnollisellahan tarkoitetaan sellaista työssäkäyvää, suht raitista, uskollista ja normaalin kohteliaasti käyttäytyvää jne.

Vierailija
58/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoillaan, omaisuudellaan, autollaan jne. kehuskelevaa miestä en sietäisi hetkeäkään. En myöskään sellaista, joka kääkättää koko ajan puhelimessa tai hiplailee sitä kuin minua pitäisi! :D Ehdoton on tietysti oikeistolainen porvari, sellaisiin en katsahdakaan. En myöskään miestä, jolle sijoittaminen ja varsinkin asuntokeplottelu ja vuokraloordius on Nro 1 elämässä. Hyi miten noloa!

Mies saa olla ulkonäöltään aivan millainen tahansa, pukeutumiseen en tietenkään sano sanaakaan, ruokavalio ihan-mikä-vaan, samoin asunto, asuintapa ja -paikka eivät ole ongelma. Auto - ihan sama onko sitä tai ei, en kiinnitä asiaan huomiota. Pituus ja paino ovat myös miehen oma asia enkä minä niistä piittaa.

Oliko vielä jotakin?

Vierailija
59/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenläntä juppi, jonka elämä on yhtä audimainosta. 

Huumorintajuton mäntti, joka ei koskaan sano mitään hauskaa.

Vierailija
60/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka mielestä miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Näitä, joiden mielestä miesten ja naisten suhteet perustuvat lähinnä seksiin, koska eihän pariskunnilla voi olla mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kun kaikki miehet tykkää vaan futiksesta ja autoista ja kalastukset ja naiset puhuu vaan meikeistä ja kevätverhoista. Sellaista, jonka mielestä kotityöt ja lastenhoito ovat jotain naisten erityisvahvuuksia. Ja jostain syystä pitää vielä jankuttaa että kaikki muutkin miehet ovat pohjimmiltaan samaa mieltä - tai jos ei ole niin ne on homoja.