Minkä tyyppisiä, vaikkakin ihan kunnollisia miehiä ette voisi edes harkita kumppaniksi?
Kommentit (147)
Sellainen kuin 90 päivää morsiamena (mistä v#t#sta tuo suomennos on edes tullut? XDDDD) -Tom XDDDDDD Hän itse asiassa muistuttaa ihan liikaa yhtä eksääni vuodelta 2014, sekä ulkoisesti että luonteeltaan, mutta ENÄÄ en sortuisi sellaiseen XD. Ihan hirveä analysoija ja se aksentti tekee hänestä niiiiin rasittavan pätijän kuuloisen XDDDD.
Vaikka aksentti ei tietenkään ole mikään ihmisen oma valinta. On niitä ei kiitos-piirteitä paljon muitakin, en nyt jaksa luetteloida enempää.
Lyhyet kaljupäiset pullistelijat ovat todellinen turn-off.
En ottaisi hiljaista. Sellaista joka ei osaa kohteliasta small talkia ja ruokapöydässä keskustella luontevasti ja arkisesti niitä näitä.
Ex oli sellainen tuppisuu, hirveän ahdistavaa. En ikinä tiennyt mitä se ajattelee.
Ras is tisia ja sov inisteja. Huonosti koulutettuja ja sivistymättömiä, jotka eivät kykene väittelemään kiihtymättä ja näkemään asioissa useita puolia. Kimeä-äänisiä. Epäsiistejä. Huumorintajuttomia. Tyhmiä.
Ulkonäön, ammatin, harrastusten ja varallisuudenkin suhteen minulla on laaja ala, ei tarvitse olla mikään hot shot. Mutta älyn pitää toimia ja elämänarvojen olla suvaitsevia. Mielellään maailmaa nähnyt mies, tai ainakin halukas näkemään maailmaa minunkin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt persoonallisuushäiriöt yms suljetaan pois, niin turn offeja mulla on:
-tupakointi
-kaljuus
-pukinparta
-tosikko (ei osaa nauraa itselleen)
-epäterveelliset elintavat
-liian erilaiset tulevaisuuden haaveet.
Ovatko epäterveelliset elintavat joku tietty miestyyppi? Ja pukinparta myös? Luehan se otsikko nyt, kun et vielä ole sitä näemmä tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Ras is tisia ja sov inisteja. Huonosti koulutettuja ja sivistymättömiä, jotka eivät kykene väittelemään kiihtymättä ja näkemään asioissa useita puolia. Kimeä-äänisiä. Epäsiistejä. Huumorintajuttomia. Tyhmiä.
Ulkonäön, ammatin, harrastusten ja varallisuudenkin suhteen minulla on laaja ala, ei tarvitse olla mikään hot shot. Mutta älyn pitää toimia ja elämänarvojen olla suvaitsevia. Mielellään maailmaa nähnyt mies, tai ainakin halukas näkemään maailmaa minunkin kanssani.
Sinäkään et jaksanut lukea otsikkoa. Tai sitten piti muuten vaan päästä purkautumaan.
Sellaista, joka ei harrasta mitään liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, jolla ei ole kavereita. Eksällä ei ollut, ja oli aivan liian ripustautunut minuun. Oli aina maailman loppu, kun halusinkin välillä olla esim kavereiden kanssa enkä hänen.
Toisin sanoen: pitää olla muutakin elämää kuin työ, minä ja harrastukset!
Aika jännä miten me olemme erilaisia. Minä puolestaan en halua miehelleni muita kavereita.
Kaljua kokoomuslaista miestä en ottaisi mistään hinnasta. Miehellä pitää olla pitkä tukka, saa tupakoida ja alkoakin käyttää. Boheemi mies on jees.
En haluaisi villapaitoja käyttävää vässykkää.
Hyvä esimerkki vässykästä on Näkemiin vaan, muru -sarjan Barry.
https://www.discshop.fi/img/front_large/54560/nakemiin_vaan_muru_kausi_…
Villapaitaheppu toinen vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai älyn pitää miehelläsi toimia, mutta itse et edes älynnyt mitä otsikossa kysyttiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi villapaitoja käyttävää vässykkää.
Hyvä esimerkki vässykästä on Näkemiin vaan, muru -sarjan Barry.
https://www.discshop.fi/img/front_large/54560/nakemiin_vaan_muru_kausi_…
Villapaitaheppu toinen vasemmalta.
Villapaita harhautti sinut olemaan näkemättä Barryn housujen etumusta.
Ra sis mi on täysi turn off. Samoin yleinen tietämättömyys ja haluttomuus selvittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kaljua kokoomuslaista miestä en ottaisi mistään hinnasta. Miehellä pitää olla pitkä tukka, saa tupakoida ja alkoakin käyttää. Boheemi mies on jees.
Mitä tuo yht’äkkinen nyyhkytys oikein on? Ai se on vain Kimmo Sasi.
Apua tukehduin nauruun XDDDDDDD
Tom eron jälkeen (vahvalla brittiaksentila): One hundred percent categorically done and dusted.
X'DDDD Juuri tuollainen pätijä se eksänikin oli X'D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ra sis mi on täysi turn off. Samoin yleinen tietämättömyys ja haluttomuus selvittää asioita.
Sinä ainakin olit haluton selvittämään mitä otsikossa edes kysyttiin...
Luin otsikon ja vastasin siihen. En käyttänyt kristallipalloa.
Iso perse, pitkät kynnet, sandaalit + valkoiset tennissukat, vyölaukku, pullonpohjalasit, kaljuuntunut joka kampaa sivulla olevan tukan päälaelle, Koff-lippis, jussipaita, kultainen kaulaketju +solarium jne jne.
Raamittomuus ja kunnianhimon puute. Pitää siis olla esittelykelpoinen ja parantaa elämänlaatuani.
Mutta Tom-eksä oli sinänsä ihan hyvä miekkonen. Ei vain yhtään minulle sopiva XD. Oli eronkin jälkeen ihan Tomppa, yritti kovin hienovaraisen sivistyneesti loukata XD.
-pinnallisuus ja täytyy esittää "parempaa kuin on". Eli osamaksulla tai lainalla täytyy osaa uusin iphone ja merkkivaatteita, jotta näyttäisi varakkaalta ja menestyvältä.
Eksä muuttui yhtäkkiä tollaiseksi, se oli syy meidän eroon.