Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin muutaman viikon mineraalimeikkipuuteria ja naama näpyillä!

Vierailija
15.08.2013 |

Onko muilla tällaista kokemusta? En ole mikään teini eikä erityisiä hormonimyrskyjä, ainoa ero tuo uuden puuterin käyttö.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mullekaan ei nuo mineraalimeikit sopineet ollenkaan. Iho alkoi kiristää ja kiiltää n, puoli tuntia mineraalimeikin laiton jälkeen. Talintuotanto kiihtyi mineraalimeikistä oikein urakalla. Jos olisin jatkanut käyttöä, ihohuokoset olisivat takuulla tukkeutuneet.

Vierailija
2/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku lumenen mineraalipuuteri mikä tekee mun naamalle kans näppyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää olla 100% mineraalimeikkejä (Jane Iredale tai vastaava). Muuten ne ei toimi kuten mineraalimeikki.

Vierailija
4/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:01"]

[/quote]

Jos se on sitä irtopuuteria, niin se on ihan tavallista puuteria, mineraalimeikkipuuteri on tavallista meikkipuuteria. Niillä ei ole mitään tekemistä mineraalimeikin kanssa.

Vierailija
5/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:58"]

On, mullekaan ei nuo mineraalimeikit sopineet ollenkaan. Iho alkoi kiristää ja kiiltää n, puoli tuntia mineraalimeikin laiton jälkeen. Talintuotanto kiihtyi mineraalimeikistä oikein urakalla. Jos olisin jatkanut käyttöä, ihohuokoset olisivat takuulla tukkeutuneet.

[/quote]

Ja mikähän oli merkki? Itselläni ainakin tavallinen meikki tukkii jos on tukkiakseen. Mineraalimeikki hoitaa eikä todellakaan ole tukkinut.

Vierailija
6/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli joku allerginen reaktio mineraalimeikkipuuterista. Koko naama oli kuin tulessa ja kauhean arka. En uskalla käyttää enää sellaista.

Vierailija
7/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:00"]

Minulla tuli joku allerginen reaktio mineraalimeikkipuuterista. Koko naama oli kuin tulessa ja kauhean arka. En uskalla käyttää enää sellaista.

[/quote]

Kertokaa nyt hyvänen aika se merkki, että tiedetään, puhutaanko tässä edes oikeista mineraalimeikeistä vai feikeistä. Mineraalimeikkipuuteri viittaa muuten enemmän ihan tavallisiin meikkeihin.

Vierailija
8/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kuutamolla. En ymmärrä meikkaamisesta mitään. Miksi edes avasin tämän ketjun??? Mitäpä kommentoisin? Ööö... En laita autooni mineraaliöljyjä. Täyssynteettinen voitelee paremmin. Jeee...

Vierailija
9/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:04"]

Ne pitää olla 100% mineraalimeikkejä (Jane Iredale tai vastaava). Muuten ne ei toimi kuten mineraalimeikki.

[/quote]

Mulla oli juurikin tuota Jane Iredalea. Kallista, käyttökelvotonta roskaa. Kasvot alkoi kiiltää puolessa tunnissa meikin laitosta, iho kihelmöi ja mineraalimeikin pestyäni se punoitti. Ja meikin oli tehnyt ihan ammattikosmetologi laadukkaassa kosmetologisessa hoitolassa.

T. 3

Vierailija
10/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onhan tähän vastattukin :) Eli kyseessä oli tuote: Loreal Truematch Mineral Powder Foundation. ap

Vierailija
11/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:58"]

[/quote]

Ja mikähän oli merkki? Itselläni ainakin tavallinen meikki tukkii jos on tukkiakseen. Mineraalimeikki hoitaa eikä todellakaan ole tukkinut.

[/quote]

jane Iredale oli merkki.

3

Vierailija
12/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:00"]

[/quote]

Ihan sama reaktio kuin mulla tuli mineraalimeikistä. Kosmetologi sanoi, ettei ole ikinä nähnyt vastaavaa - mutta en siis ollut ainoa.

Myöhemmin kokeilin Iredalen sarjasta meikkivoidetta. Sama reaktio siitäkin, muttei ehkä yhtä ärhäkkä kuin siitä mineraalimeikistä.

Vierailija
13/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kuolleen meren mineraalivoide aiheutti lähes välittömästi epätasaisuuksia naamaan (tai sai jo olemassa olevat paukamat entistä erottuvammiksi).

Vierailija
14/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:01"]

[/quote]

Ne Lumenet ei ole oikeasti muuten mitään mineraalimeikkejä. Se on kusetusta se mineraalituotteeksi väittäminen. Niissä on tehty sellainen kikka, että ihan perus kemikaalit sisältäviin tuotteisiin on lisätty vähän sekaan mineraalia, että voidaan kutsua mineraalimeikiksi. Aidoissa mineraalimeikeissä ei ole mitään muuta kuin mineraaleja. 

Jane Iredalekin on muuten sellainen merkki, että heillä ei kaikki meikkipohjat ole 100% mineraalimeikkejä. Vain ne jauhemaiset ovat. Itse ostin kerran epähuomiossa sellaisen kiinteän "mineraalimeikkipohjan" merkiltä, mutta kas kummaa, ainesosalista paljasti esim. dimethicone-silikonia, mikä minulla tukkii ihon pahasti.

Vierailija
15/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:24"]

Jaahas, onhan tähän vastattukin :) Eli kyseessä oli tuote: Loreal Truematch Mineral Powder Foundation. ap

[/quote]

Ei ole aitoa mineraalimeikkiä. Lähempänä tavallista meikkivoidetta, vaikka onkin ilmeisesti irtomaisessa muodossa. En sano, että aito mineraalipohja ei aiheuttaisi mitään, mutta tuossa on reilusti enemmän mahdollisia ongelmia aiheuttavia ainesosia. Aidoissa on yleensä vain tyyliin: Mica, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Iron Oxides.

Vierailija
16/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole muuten puhdas mineraalimeikki, sisältää mm. karnaubavahaa ja kaikenlaista ylimääräistä. Minäkin sorruin tuohon kerran ja sain pikkunäppyä osan ja leuan täyteen.

Normaalisti käyttämäni Lily Lolon tai Bare Mineralsin meikkipohja ei aiheuta ongelmia.

Vierailija
17/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:45"]

[/quote]

Ei ole aitoa mineraalimeikkiä. Lähempänä tavallista meikkivoidetta, vaikka onkin ilmeisesti irtomaisessa muodossa. En sano, että aito mineraalipohja ei aiheuttaisi mitään, mutta tuossa on reilusti enemmän mahdollisia ongelmia aiheuttavia ainesosia. Aidoissa on yleensä vain tyyliin: Mica, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Iron Oxides.

[/quote]Oikeastaan ihan sama, en aio enää noihin haksahtua :) Mulla on vuosien ystävyys Max Factorin Pan Stickin kanssa ja niin kauan kuin sitä valmistetaan, aion siinä pysyä, lisäksi jokin kevyt puuteri ihan vaikka Seppälän kakaroiden meikkien osastolta tai kalliimpaa (kaikki ovat yl. käyneet) ja tämä kombo toimii minulle. ap

Vierailija
18/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Jane Iredale oli sellaisessa pyöreässä, kullanvärisessä puuterirasian tapaisessa rasiassa. Siveltimellä levitettiin, sellaista pölyä se oli. Tiedä sitten oliko se aitoa mineraalimeikkiä vai ei, sellaisena se mulle kosmetologilla kuitenkin myytiin.

Myös Iredalen huulipunat oli ihan kummallisia. Kun sellaista kosmetologi levitti huuliini, se ikäänkuin muutti väriään. Mun huulien oma väri muutti sitä huulipunaa niin, ettei se näyttänyt enää alkuunkaan samalta kuin puikossa vaan kaikki värit muuttui ihan kummalliseksi.

Ehkä mä sitten olen vaan jotenkin outo tyyppi.

Niin, muuten Lumenen meikit on aina aiheuttaneet mulle allergisia oireita, on ne olleet mitä tahansa.

t. 3

Vierailija
19/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]Oikeastaan ihan sama, en aio enää noihin haksahtua :) Mulla on vuosien ystävyys Max Factorin Pan Stickin kanssa ja niin kauan kuin sitä valmistetaan, aion siinä pysyä, lisäksi jokin kevyt puuteri ihan vaikka Seppälän kakaroiden meikkien osastolta tai kalliimpaa (kaikki ovat yl. käyneet) ja tämä kombo toimii minulle. ap

[/quote]

No just...

Vierailija
20/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:49"]

Mun Jane Iredale oli sellaisessa pyöreässä, kullanvärisessä puuterirasian tapaisessa rasiassa. Siveltimellä levitettiin, sellaista pölyä se oli. Tiedä sitten oliko se aitoa mineraalimeikkiä vai ei, sellaisena se mulle kosmetologilla kuitenkin myytiin.

t. 3

[/quote]

Ei ollut aito mineraalimeikki vaan tuo sama kiinteä "mineraali"meikkipuuteri jonka itsekin sorruin ostamaan... Ajattelin että onpa kätevää kun lopulta on saatu mineraalimeikki kiiinteään muotoon niin ettei tarvitse tapella niiden pölisevien irtojauheiden kanssa jotka sotkee vaatteetkin laitettaessa, mutta niinpä sitten kotona paljastui kun aineosalistan luin, että silikonia ja muuta moskaa se sisälsikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi