Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko lähteä reissuun tässä "tilanteessa"

Vierailija
15.08.2013 |

Taustatietoa: lauantai-iltana/yönä tuli kurkku kipeeksi, ma-ti reipas kuume, ke vähän lämpöä, mutta jo parempi olo (lue: en maannut/nukkunut kuin 22-23 tuntia) ja tänään on edelleen flunssainen olo. Räkää, lihaksia hapottaa, en jaksa tehdä mitään muuta kuin istua/maata. Huomenna pitäisi lähteä risteilylle (Tukholmaan). Ainiin, jos sillä on jotain väliä, olen raskaana (vko 19). 

Neuvolatäti sanoi, että jos olen terve voin lähteä. Lienee sanomattakin selvää, että en tunne oloani normaaliksi, mutta haluaisin kovasti (tietysti) lähteä reissuun. 

Lähtisitkö tilanteessani? 

Mahdollinen rahan menetys ei minua haittaa, joten sitä näkökulmaa ei tarvitse ottaa esille. Lähinnä ärsyttää jäädä kotiin, mutta en myöskään halua olla kipeänä reissussa, koska en saa siitä silloin irti mitään (sekä uudelleen sairastumisen riski on suurempi). 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä että tartutat tautisi kaikkiin muihin matkustajiin! :(

Vierailija
2/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, mitä iloa tuosta matkasta sulle olisi? Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, en todellakaan lähtisi raskaana ja flunssassa. Raskauden kannalta on parempi levätä kuin sairaana humputella ulkomailla. Ota mieluummin vähän enemmän varman päälle kuin ei-raskaana ollessasi.

Vierailija
4/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^tuota olen itsekkin miettinyt, kun en kuitenkaan esim. kylään menisi tässä kunnossa. Tosin kaverini sanoivat että "ei se mitään, sitähän on liikkeellä"

Vierailija
5/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh, viesti 5 on aloittaneelta, ja kommentoin tuota ekaa mielipidettä :)

Vierailija
6/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä