Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas lapsi, vaikka olen työkyvyttömyyseläkkeellä?

Vierailija
15.08.2013 |

Olen nyt työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä kai toivoakaan mistään muusta pitkään aikaan. Meillä on kaksi lasta, ja kolmatta tekisi mieli. Tekisitkö sinä kolmannen lapsen, jos oma tulevaisuus ei ole hääppöinen mutta olisit kuitenkin hyvä äiti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pystyt hoitamaan lasta,  mutta et tekemään työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?Itse sairastuin vakavasti 20rv,piti olla terve mutta sain pahan sairauskohtauksen ,raskauden ehkä aiheuttama,muutakaan syytä ei löytynyt,olen siis toispuoli halvaantunut,sillä erotuksella että ulkopuolinen ei musta huomaa kuin sen että joskus nilkutan jos jalka menee turraksi liikaa.Myös vasen käsi heikompi ja lihaksiin koskee joten kauppakasseja en kovin painavia kantele.Järki ja äly samaa tasoa kuin ennenkin eli ei mitään huippuluokkaa :DD (anteeksi musta huumori auttaa :DD) Itsekin haluaisin vielä 3.lapsen mutten halua että mulle käy mitään ettei nämä jää ilman äiteetä niin taidan jättää välistä..Ei munkaan ura varmaan tästä enää urkene kummosesti.Ammattitutkinto on ja töitä tehty jos mitäkin mutta yhteenkään en voi palata(toinen silmä kärsi halvauksesta sen verran ettei autoakaan tarvitse ajaa..Näkökenttä pieneni)mutta aina olen tehnyt ns yhteiskunnan pohjasakka työt,hoitoalaa,siivousta ja remontteja jotta äitinä olo musta se tärkein,lapsista kuitenkin voi tulla vaikka lääkäreitä ;) Jos olet terve että voit saada terveen lapsen ja olet hyvä äiti niin miksi ei?Kenelle se kuuluu?Ja terveiden on hyvä urputtaa,kaikki ei saa olla ns.työkykyisiä,en minäkään ole mutta omaantahtiin pystyn leipomaan ja kokkaan aina hyvät sapuskat,askartelen ja olen muutenkin kuin muutkin mammat

Vierailija
4/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/¤ oletko ihan pahvi?Voihan sokeakin tai pyörätuolissa oleva hoitaa lasta mutta ei kykene tekemään työtä ja vaikka kykenisi niin KUKA OTTAA TÖHIN?Asumme kuitenkin Suomessa jossa syrjitään kaikkia hiemankin tavan normeista poikkeavia,lapsista lähtien törkeästi?Pitääkö sairastumisen jälkeen kenties lapsetkin antaa huostaan ja vaikka lopettaa oma elämä ettei vaan terveille tule kurja olo???

Vierailija
5/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli syöpä,hänellä oli ennestään 3 lasta ja lekuri sanoi ettei ehkäisystä tartte huolehtia koska kaikki on säteilytetty kuolleeksi,siis steriiliksi,lisääntymisvehkeet.No kaveri oli samaa mieltä mutta 3 tervettä lasta syntyi syövän jälkeen ja ystäväkin työelämässä ja lapset kasvaa ja voi hyvin :)Ei vaan pystynyt imettämään kun molemmat rinnat poistettiin ja sai silikonit tilalle.Niistäkin hän tuumi positiiviseen sävyyn että nyt ei ainakaan tissit roiku vaikka miten päin olisi :D

Vierailija
6/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli syöpä,hänellä oli ennestään 3 lasta ja lekuri sanoi ettei ehkäisystä tartte huolehtia koska kaikki on säteilytetty kuolleeksi,siis steriiliksi,lisääntymisvehkeet.No kaveri oli samaa mieltä mutta 3 tervettä lasta syntyi syövän jälkeen ja ystäväkin työelämässä ja lapset kasvaa ja voi hyvin :)Ei vaan pystynyt imettämään kun molemmat rinnat poistettiin ja sai silikonit tilalle.Niistäkin hän tuumi positiiviseen sävyyn että nyt ei ainakaan tissit roiku vaikka miten päin olisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän