Ostin FB:n arabia ryhmästä tuotteen, maksoin, tuotetta ei kuulu :(
Hei!
Maksusta on aikaa kaksi viikkoa. Pari kertaa olen kysellyt perään, mutta aina tulee selvitystä, miten on muuttanut, eikä ole ehtinyt.
Nyt laitoin myyjälle tilinumeroni rahan palauttamiseksi. On nähnyt sen, mutta ei vastannut mitään.
Mitä nyt teen?
Kommentit (7)
Aijemmin homma on toiminut hyvin ja tuotteet tulleet muutaman päivän viiveellä.
Voinko tehdä rikosilmoituksen? Myyjän nimi ja asuinpaikka on tiedossa sekä fb-keskustelut. En usko, että saan rahojani, summakin alle 30 €, kyse on periaatteesta.
ap
Ap vielä. Pitäisikö laittaa sinne ryhmään joku varoitus ko henkilöstä tms?
Hitto, että harmittaa. Ei rahojenkaan takia vaan sen, että olisin tykännyt tuotteesta ja toki sekin, ettei ihmiseen voi luottaa.
Tee rikosilmoitus ja laita sinne ryhmään varoitus, ettei ko. henkilö lähetä tuotteita. Tuo pienten summien huijaaminen perustuu siihen ,että kukaan ei viitsi viedä asiaa eteenpäin. Näin "myyjä" saa rahoja kerättyä paljonkin kun kaikilta tulee muutama kymppi.
Ärsyttää, että sitten ihmiset ei uskalla ostaa rehellisiltäkään mitään kun noita tapauksia on enemmän.
Kerro myyjälle, että olet seuraavaksi yhteydessä poliisiin, jos tuotetta tai rahoja ei ala kuulua. Tuo varoitus muille on ihan hyvä idea.
Ap tässä. Kirjoitin jo viestiin, että jos rahoja ei kuulu, niin teen rikosilmoituksen. Odotan ensi viikon alkuun, sitten on kai pakko. Sen jälkeen teen varoituksen myös ryhmään.
Rikosilmoituksen teko netissä on todella helppo ja kätevä! Itse tein netti huijarista rikosilmoituksen vaikka summa oli alle 20 euroa. Meitä huijattuja oli siinä vyyhdissä jota rupesivat ajamaan, niin n.20 kappaletta. Soittivat poliisista jne , oli todella hyvää palvelua poliisilta, harmi vaan kun yhteiskunta maksaa kaiken ja huijareilta ei saa mitään! Ettei vaan olisi huijari Sihvonen! Tästä ainakin puhutaan netissä, minua huijasi aluksi naisen nimellä, joten taustojen tutkiminen netistä oli mahdotonta. Tiesin riskin maksaessa, sain hyvän näpäytyksen pienellä summalla, nyt ei huijata minua enää!!!
Rahojasi tuskin enää saat takaisin. Ole seuraavalla kerralla fiksumpi.