Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille ruuan vähäkalorisuus on tärkeämpää kuin terveellisyys?

Vierailija
15.08.2013 |

Kyllä, olen ikuinen laihduttaja, 165cm, 70kg ja valitsen kyllä levitteet, limut ja jogurtit niiden kaloripitoisuuden (ja toki maun) mukaan kuin terveellisyyden. Ei mua haittaa makeutusaineilla kyllästetyt limut kun ei niissä ole yhtään sokeria (=kaloreita). Mielummin syön niilläkin kaloreilla jotain ihanaa :) Olen vissiin ainoa laatuaan kun täältä saa kokoajan lukea miten margariineissa on kaikkea ällöttävää lisättynä, noista light limuista puhumattakaan!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkytät kehosi. syö oikeaa ruokaa, sokerikaan ei ole huono jos määrä pysyy kohtuudessa.

Vierailija
2/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua huolestuta, että sairastut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikuinen laihduttaja sanojesi mukaan. Todennäköisesti pysytkin sellaisena,jos käytät kevyttuotteita. Ne eivät laihtumista edistä vaan päinvastoin.

Vierailija
4/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja jättää ne limut ja jogurtit pois. Myös ne lightit sun muut, ja syö kunnon ruokaa.

Vierailija
5/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon mieluummin vettä kuin  light limsaa... Ajattelen siis kyllä kaloreita, mutta en terveellisyyden kustannuksella. Mitään kevyttuotteita en syö, kulutan mieluummin ylimääräiset kalorit. 168/58.

Vierailija
6/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä urheilen paljon ja kärsin toki pyöreydestäni, mutta helpompi pysyä hoikempana kun jaksaa urheilla terveellisen ruokavalion avulla.

Vierailija
7/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami lihottaa. Ironista kyllä, laihduttajien suosima kevyen linjan makeuttaja lisää sokerin ja hiilihydraattien himoa (prof.R.Wurtman, Massachusetts Institute of Technology; Wurtman on tutkinut aspartaamin vaikutuksia aivojen biokemiaan). Aspartaami on addiktoiva aine, siitä tulee riippuvaiseksi. Aspartaamin hajoamistuote formaldehydi varastoituu rasvasoluihin, etenkin lantion ja reisien alueelle. Tri Roberts kertoo potilaista, jotka ovat laihtuneet huomattavasti sen jälkeen, kun ovat lakanneet käyttämästä aspartaamia.

Vierailija
8/8 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:44"]

Olet ikuinen laihduttaja sanojesi mukaan. Todennäköisesti pysytkin sellaisena,jos käytät kevyttuotteita. Ne eivät laihtumista edistä vaan päinvastoin.

[/quote]

Muuten ihan hyvä mutta näihin light tuotteisiin siirryttyäni on paino pudonnut 35 kg. Edelleen ois kiva pudottaa lisää :) Enkä usko että putoaa ainakaan yhtään helpommin jos siirryn sokerilimuihin. Limu on vaan niin hyvää etten siitä hevillä luovu ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän