Apua! Herätessäni aamulla en pysty enää kunnolla liikuttamaan jalkaani!
Olen nyt siis ollut noin viikon todella fyysisessä työssä ja vanha polvivamma on alkanut kiukuttelemaan. Parina viime päivänä olen potenut ihan hillitöntä kipua työpäivän aikana, ajattelin jo eilen, että nyt pitää kyllä käydä lääkärissä.
Tänään sitten kun heräsin, koko polvi tuntuu ihan turralta ja hädintuskin liikkuu mihinkään suuntaan. Kipu on poissa. Nyt pienen liikuttelun ja verryttelyn jälkeen sain jalan taas toimimaan, mutta koko polvi tuntuu edelleen turralta ja liikkuminenkin on vähän hankalaa. :(
Mitä teen? Menenkö töihin? Päivystys aukeaa täällä vasta kahdeksalta, eikä tää nyt niiiin akuutti tapaus ole, että menisin hätätapausvastaanottoon. Työni alkavat yhdeksältä.
Tää työpaikka on todella tiukka, työtahtia on pidettävä yllä hinnalla millä hyvänsä ja saan luultavasti potkut jos ilmoitan tälläisestä ekan viikon jälkeen. :(
Kommentit (22)
Lääkäriin mars. Topista saa olla poissa vain muutaman päivän ja sinä ilmeisesti tiedätkin. Sairausloma on oma juttunsa. Topin sairauspoissaolot joutuu todennäköisesti korvaamaan.
Jos jalka on noin pahana voi olla ettei ala sovellu sinulle polvivammasi takia.
Älä keskeytä toppijaksoa, otat sairausloman ja toimitat paperin töihin ja kouluun ilmoita ryhmänohjaajallesi tilanteestasi.
ope
Minä aidosti ihmettelen ihmisiä, joiden mielestä kuuluu uhrata terveytensä ja henkensä työlle. Totta kai työn tekeminen on tärkeää, mutta on asioita, jotka menevät sen edelle. Terveys on yksi niistä.
Käsittäkää nyt, että ilman sitä terveyttä ei työtä kauan tehdä. Parempi hoitaa itsensä ajoissa, että pysyy työkuntoisena.