Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän äiti kommentoi persoonaani ikävästi

Vierailija
27.03.2024 |

Olimme siis viettämässä poikaystäväni pikkusiskon synttäreitä. Istuimme syömässä kakkua ja hänen äitinsä totesi tekevänsä jonkinlaisia energiahoitoja nykyään. Hän kertoi opiskelevansa kyseisiä juttuja. No olin tietysti kohtelias ja kuuntelin, vaikka aihe ei sinällään itseäni kiinnosta. Kyselin häneltä opinnoista ja olin aidosti kiinnostunut kuulemaan mitä hänen äidillään oli kerrottavanansa. 

Sitten kuin puskista poikaystäväni äiti alkoikin arvioimaan minua ihmisenä. Hän sanoi että minä olen liian välittävä ihminen, ja että hänen poikansa tarvitsee vähemmän. Olen perusluonteeltani ystävällinen ja rakastava ja osoitan rakkautta monilla tavoilla. Annan lahjoja, sanallista, kehollista ja emotionaalista rakkautta kumppanilleni. Ja ihan omasta sisäisestä halustani. Olen sellainen. Poikaystäväni äiti sai kuitenkin minut tuntemaan itseni jotenkin vääränlaiseksi. Lisäksi hän jatkuvasti epäili ja pohti kuinka me sovimme toisillemme koska hänen poikansa on kuulemma välttelevä, ja minä liian läheisyyttä antava tyyppi. Sanoin että mielestäni meillä toimii hyvin enkä ole huomannut mieheni välttelevyyttä mitenkään. Onnneksi poikaystävänikin sanoi jotain, ja kertoi äidilleen että rakastaa minua tälläisenä :D

Lisäksi äiti kommentoi ikääni sanomalla että näytän ikäistäni paljon vanhemmalta. Aivan sama jos olisikin totta, mutta mikä tarve hänellä on mustamaalata minua?

Jäi aika huono maku suuhun. Ei tämä toisaalta maailmaa kaada, saahan ihmisillä olla ennakkokäsityksiä ja mielipiteitä. Jäi kuitenkin ikävä maku suuhun. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että poikaystäväsi puolusti sinua tilanteessa. Tökeröä käytöstä anopilta, mutta suoraan sanottuna ei mitenkään harvinaista. 

Vierailija
2/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli viesti ylhäältä, meedion välitti. Em.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit ovat perseestä.

Vierailija
4/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon anoppiviha-aloitus. Huono tarina, keksipä parempi.

Vierailija
5/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeää vittuilua kyllä anopilta. Miten poikakin kestää tollasta kuunnella että selitetään millainen hän on ja mitä hän tarvitsee? Itse pitäisin isoa etäisyyttä tähän naiseen koska on vasta anoppiKOKELAS, eli poikaystävästä kyse. Jos naimisiin olisi meno niin kävisin jonkinlaisen keskustelun miehen kanssa äidistään ja rajoista avioliitossamme, lapsiakin ajatellen. En itse halua että minua luokitellaan tai arvostellaan ilkeästi enkä tee niin itse muille, ottaisin asian itse vakavasti. Tällaisen naisen kanssa en alkaisi minkäänlaiseen keskusteluun enkä asioiden selvittelyyn, sitä varmaan moni ehdottaisi. Oma valinta olisi siis etäisyys ja oma rajani menee jotakuinkin tällaisessa käytöksessä.

Vierailija
6/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käänsi hyvät piirteesi pahaksi, ja keksi vielä lisää ikävää sanottavaa ulkonäöstäkin.

Se, että poikaystävä puolusti heti, viittaa siihen, ettei käytös tullut yllätyksenä.

Äidillä on ongelmia, mutta se on omasta luonteestasi ja vahvuudestasi kiinni, että kestätkö tuollaista käytöstä kovin pitkään.

Vierailija
7/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä häneltä. Hän ylitti rajasi. Voit jatkossa sanoa, että toivot hänen kunnioittavan rajojasi eikä arvioivan persoonaasi. 

Vierailija
8/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä anopilta. Mutta muista, että et sinä anoppia tai appiukkoa nai. Anoppi saa räksyttää ihan rauhassa. Anna miehen hoitaa kyläilyt jatkossa yksinään. 

Vierailija
9/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt mikä hiekkapillua nyt harmittaa?

Vierailija
10/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on, että poikaystäväsi puolusti sinua tilanteessa. Tökeröä käytöstä anopilta, mutta suoraan sanottuna ei mitenkään harvinaista. 

Komppaukset täältä, erittäin suoraselkäinen teko poikaystävältä. Siitä voi jo päätellä, että olet hänelle rakas ja tärkeä.

Valitettavasti osa henkisistä asioista kiinnostuneista ja energiahoitoja ym. opiskelevista ihmisistä on rajattomia ja sosiaalisesti melkoisen kujalla. Tuollaisia henkilöön meneviä arvioita ei pitäisi kenenkään toisesta esittää. Olisit voinut heittää poikaystävän äidille vastaukseksi, että sinä aistit hänen olevan energiahoitajaksi sopimaton käytöksensä perusteella ;) 

Vierailija
11/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo arvostelut susta johdu vaan kommentit kertoo enemmän anopista itsestään.

Itsellä samanlainen anoppi joka ei hyväksy minua (ei enää haittaa). Ilkeitä kommentteja yms.

Osaksi anopin käytökseen voi olla kateus. Olet nuori ja elämä edessä! 

Vierailija
12/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää energiahoitotyypit ja muut on usein niitä kylmimpiä ihmisiä. Olen huomannut.

Vierailija
13/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa ilkeä keittiöpsykologi anoppina. Sain parikymppisenä kuulla miten kypsymätön olin ja miten rikkinäinen taustani oli. Sitä ja tätä en ollut oppinut lapsuudenkodissani kun he taas tietenkin esimerkillisiä.

Suosittelen kohteliasta etäisyyttä,puhu mitäänsanomattomuuksia äläkä anna anopin määtitellä sinua. Alku ei lupaa hyvää kun pyrkii selvästi manipuloimaan sinua.

Vierailija
14/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti hoitaa päätään "opiskelemalla" huuhaata. Pikkasen etäisyyttä jos pojasta tykkäät🤨

Vierailija
15/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poikaystäväsi tuohon sanoi?

Vierailija
16/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö se ikävä maku suuhun kakusta vai hänen äidin kommenteista?

Vierailija
17/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että saat asian kuntoon poikaystäväsi äidin kanssa. Olisi kovin hankalaa, jos poikaystäväsi äiti ja sinä ette tulisi toimeen, vaan poikaystäväsi äiti ei jatkossa pitäisi rakastavasta ja emotionaalisesta persoonastasi. Ehkä poikaystäväsi äiti alkaa pitää sinusta, kun tutustutte. Toivotaan, että asiat ratkeavat poikaystäväsi äidin kanssa.

terveisin sama kökkögeneraattori, josta tuli aloitus liittyen poikaystävänsä äitiin

Vierailija
18/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen energiahoitaja. Kannattaa pysytellä kaukana tuollaisesta rajattomasta ja tyhmästä ihmisestä. Pimeyttä levittää.

Vierailija
19/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että saat asian kuntoon poikaystäväsi äidin kanssa. Olisi kovin hankalaa, jos poikaystäväsi äiti ja sinä ette tulisi toimeen, vaan poikaystäväsi äiti ei jatkossa pitäisi rakastavasta ja emotionaalisesta persoonastasi. Ehkä poikaystäväsi äiti alkaa pitää sinusta, kun tutustutte. Toivotaan, että asiat ratkeavat poikaystäväsi äidin kanssa.

terveisin sama kökkögeneraattori, josta tuli aloitus liittyen poikaystävänsä äitiin

Millä lailla hankalaa? Ei vaan sitten ole tekemisissä.

Vierailija
20/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiehdokkaan kannattaisi ennen energiahoitamisen opiskelua opetella ihan perus käytöstapoja ja mitä ylipäätään kannattaa sanoa ääneen ja mitä jättää sanomatta. Henkisissä piireissä liikkuu valitettavasti aika paljon vahvasti narsistisia piirteitä omaavia henkilöitä, joiden tavoitteena on vaan korostaa omaa paremmuuttaan ja ylemmyyttään muihin nähden.

Poikaystäväsi reaktio sen sijaan oli todella hyvä merkki. Tuntee selkeästi äitinsä tavat ja käyttäytyi kunnioittavasti ja arvostaen sinua kohtaan. Ei tosiaan anopin tai muidenkaan ihmisten puheet paina, kun vierellä on rakastava ja tukeva kumppani. Toivon teille onnellista tulevaisuutta yhdessä :) 

T. Eräs kundaliinireikiä harjoittava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä