Mikä ihme tämä Cledos nyt on, taas joku nappisilmä jolla suuruudenhullu gangsteriunelma
miksi noilla selvästi muualta tulleilla on aina nämä suuruusfantasiat. Isot autot, nakunaisia, helikoptereita, kartanoita... voi luoja. Näyttää suomalaisesta todella naurettavalta, olkoonkin nuori räppäri.
Surullista jotenkin.
Kommentit (53)
Minä voisin myös olla rap artisti C Legos from the Lagos nimellä. :)
No ei Cledos ole olschoolia. Tuossa on oldschoolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähävetti katsoa haastattelua aamuTV:ssä, luulee olevansa joku usa miljardööri vissiin.
Ja miten ton sukunimi on Heponen, suomea puhui tosi omituisesti, ei hyvin.
Venäläinenkö toi on, luulin ensin että turkkilainen tms. No, venäläisethän on tunnetusti materian perään..Hoono soomi kuuluu whiggerimagoon. Unohtakaahan meidän julkkumisukatkin suomen kielen parissa viikossa ulkomailla.
Mitä tarkoittaa whiggeri?
Lyhenne sanoista white nig ger. Valkoisia joka on kovasti olevinaan mustia kun pitävät mustien kulttuuria niin cuulina.
Cledos on parempi kuin 2pàt tupàc àmaru shaķur. Tämä sensuroitiin?
Cledos on parempi kuin 2pàç tupàc àmaru shaķur. Tämä sensuroitiin?
Haluaisin Cledoksen kanssa yksityisiä taekwandotunteja.
Biisis sanotaan "we die with metal honor" tai jotain sinne päin.... ei koske ²pacin kuolemaa.
²pac oli chili varas ja intiaani tappoi hänet tästä hyvästä. ²pac varasti tai yritti varastaa snoop dogin sielun. Wild west.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiesus mitä seniilejä palsta täynnä :) Itse olitte parikymppisenä samanlaisia, tai yrititte olla, mutta ei tyylitaju riittänyt :D
Kun olin parikymppinen, oli meillä Nirvana, Oasis, Blur yms. Ei tuo kaulakäätyposeeraajien jankutus ollut vielä yhtä suosittua kuin nyt.
Kaikki multimijonäärejä uhoamassa, musa roskaa.
Kukaan ei ollut multimiljönääri aloittaessaan... Paljon aidompaa kuin kaulakäätyposeeraajien itsekehu ja tyhjä uho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiesus mitä seniilejä palsta täynnä :) Itse olitte parikymppisenä samanlaisia, tai yrititte olla, mutta ei tyylitaju riittänyt :D
Kun olin parikymppinen, oli meillä Nirvana, Oasis, Blur yms. Ei tuo kaulakäätyposeeraajien jankutus ollut vielä yhtä suosittua kuin nyt.
ihan samoja aikoja ne Dr. Dre ja Snoop dogg jo staraili. Sä vaan seurasit eri genreä.
No niinpä, mutta kaulakäätyjen suosion kulta-aika oli vielä kymmenen vuoden päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ollut multimiljönääri aloittaessaan... Paljon aidompaa kuin kaulakäätyposeeraajien itsekehu ja tyhjä uho.
Jotkut arvostavat räppiä jotkut ei. Jumalan pitää silti räpätä kuin sivilisaatio on valmis ottamaan vastaan 4 meidän aurinkokuntaan kuuluvaa plaaneettaa toisesta galaksistamme ja minä olen sanoittanut biisejä siitä eikä siitä kehittynempää räppiä voi tehdä enää. Kaikki uusi rap on vain esimerkin antamista tai rahan havittelua. Jumala ei puhu mustaan aukkoon vaan räppää. Rapin tie on päättynyt. Toki aina voi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Panisin mä sitä. Käyn muutenkin kuumana venäläisiin ja se on mua vaan vuoden vanhempi.
C on varattu.... mut pane rauhas... mul ei kelpaa pikkutytöt.
Miksi palstalla on joitain ääliöitä keillä ei ole empatiaa ja viestittävät "se on noloo" "oot nolo" noilla alanuolituksilla jostain vasemmistosta ja kommunistisesta elämäntyylistä? Nuo ovat kyllä vainoavaa sakkia totuudesta puhuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin myös olla rap artisti C Legos from the Lagos nimellä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet ja puhut paskaa enkä jaksa edes ihmetellä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. 😃
Mä en tykänny ku olin nii down mut nyt ku en oo ollu down monee päivää ni oon alkanu tykkäämää.
Tos on aika kovaa rap teollisuuden luomust.
Eevil stöö, se saattaa olla ninja.
Real hi power g's.... mr. Caopone-E.
Cledos - tän kaa
Onhan tää jo muutaman vuoden ollut framilla. Itse koen ihan päteväksi nuorison edustajaksi. Venäjällä ne juuret on juu.
Täti 48 vuotta