Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme tämä Cledos nyt on, taas joku nappisilmä jolla suuruudenhullu gangsteriunelma

Vierailija
14.08.2020 |

miksi noilla selvästi muualta tulleilla on aina nämä suuruusfantasiat. Isot autot, nakunaisia, helikoptereita, kartanoita... voi luoja. Näyttää suomalaisesta todella naurettavalta, olkoonkin nuori räppäri.
Surullista jotenkin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne miljonääriunelmat ikinä toteudu. Amerikkalaiset uhoojatkin on yleensä konkurssissa, kun hetken pintaliito lopahtaa.

Vierailija
2/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista tytöt tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus mitä seniilejä palsta täynnä :) Itse olitte parikymppisenä samanlaisia, tai yrititte olla, mutta ei tyylitaju riittänyt :D

Vierailija
4/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiesus mitä seniilejä palsta täynnä :) Itse olitte parikymppisenä samanlaisia, tai yrititte olla, mutta ei tyylitaju riittänyt :D

Tyylitaju ja räppärit ei mahdu samaan lauseeseen.

Vierailija
5/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin parikymppinen, oli meillä Nirvana, Oasis, Blur yms. Ei tuo kaulakäätyposeeraajien jankutus ollut vielä yhtä suosittua kuin nyt.

Vierailija
6/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa trollikin heräs. Huomenta.

Vierailija
7/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähävetti katsoa haastattelua aamuTV:ssä, luulee olevansa joku usa miljardööri vissiin.

Ja miten ton sukunimi on Heponen, suomea puhui tosi omituisesti, ei hyvin.

Venäläinenkö toi on, luulin ensin että turkkilainen tms. No, venäläisethän on tunnetusti materian perään.. 

Hoono soomi kuuluu whiggerimagoon. Unohtakaahan meidän julkkumisukatkin suomen kielen parissa viikossa ulkomailla.

Vierailija
8/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin parikymppinen, oli meillä Nirvana, Oasis, Blur yms. Ei tuo kaulakäätyposeeraajien jankutus ollut vielä yhtä suosittua kuin nyt.

Lithium by Nirvana!!!

Toimii vieläkin..

Vierailija
9/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cledos vasta nyt jollain aamutv-asteella? Sitähän soittelivat radiossa jo pari vuotta sitten. Hittaasti tulee miljardit tällä tahdilla.

Vierailija
10/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö heponen 😆

Vierailija
11/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettomasalla kieli ja ajatus sentään kulkee. Se ei sössötä vaan sanoo mitä haluaa. Pojot keski-ikäiseltä mammalta. 👍

Vierailija
12/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulee samoin. Eldorado on vanha mutta sitkeä legenda.

Vierailija
13/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko, aikuiset ihmiset.

Nuori mies sentään yrittää ja on hyvä esikuva ainakin tässä: "Cledos ei ole kokeillut ikinä alkoholia , tupakkaa tai huumeita.".

Vierailija
14/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää haukkuko, aikuiset ihmiset.

Nuori mies sentään yrittää ja on hyvä esikuva ainakin tässä: "Cledos ei ole kokeillut ikinä alkoholia , tupakkaa tai huumeita.".

Sen sekavan sössöttelyn vielä ymmärtäisi jos se olisi aina aineissa, mutta että tekee sitä selvinpäinkin?

Vierailija
15/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas kuppi nurin... siksi juuri niin hyvää toimintaa nuorisolta.

Vierailija
16/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki multimijonäärejä uhoamassa, musa roskaa.

Vierailija
17/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin Heposen haastiksen. Mun mielestä ihan ok juttu. Odotin, että siellä on joku ylimielinen isotteleva juippi, mut olikin kaikkea muuta.

Mistä tunnette myötähäpeää? En tajua.

Vierailija
18/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähävetti katsoa haastattelua aamuTV:ssä, luulee olevansa joku usa miljardööri vissiin.

Ja miten ton sukunimi on Heponen, suomea puhui tosi omituisesti, ei hyvin.

Venäläinenkö toi on, luulin ensin että turkkilainen tms. No, venäläisethän on tunnetusti materian perään.. 

Hoono soomi kuuluu whiggerimagoon. Unohtakaahan meidän julkkumisukatkin suomen kielen parissa viikossa ulkomailla.

Mitä tarkoittaa whiggeri?

Vierailija
19/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CLEDOs on parempi kuin Mikael Gabriel.

Vierailija
20/53 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan samoja aikoja ne Dr. Dre ja Snoop dogg jo staraili. Sä vaan seurasit eri genreä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi