Mikä ihme tämä Cledos nyt on, taas joku nappisilmä jolla suuruudenhullu gangsteriunelma
miksi noilla selvästi muualta tulleilla on aina nämä suuruusfantasiat. Isot autot, nakunaisia, helikoptereita, kartanoita... voi luoja. Näyttää suomalaisesta todella naurettavalta, olkoonkin nuori räppäri.
Surullista jotenkin.
Kommentit (53)
Taisi se prinssi löytää itse tämän ketjun, googlettaa varmaan jokam päivä mitä hänestä on sanottu, kun luulee olevansa iso stara. Meni meinaan niin vajaamieliseksi tämä ketju, että pakosti täällä nyt on jotain teinijonneja tai tämä cledos itse.
Vierailija kirjoitti:
Taisi se prinssi löytää itse tämän ketjun, googlettaa varmaan jokam päivä mitä hänestä on sanottu, kun luulee olevansa iso stara. Meni meinaan niin vajaamieliseksi tämä ketju, että pakosti täällä nyt on jotain teinijonneja tai tämä cledos itse.
Minulla on sellainen olo ja funktio että Cledos on kyllä nähnyt tämän ketjun. En tahtoisi ottaa kantaa kommenttiisi. Toivoa on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiiän mikä on "noloo" ja "säälittävää", mutta tiedän myös mitä empatia on... onneksi musiikkia on olemassa mutta vihaajille ei.
Mutta kuka osaa suomentaa hänen tunelaulujensa sanat
Vaikutti kovin itsevarmalta televisiossa 14.8. Ei käytä alkoholia, saa kiksejä musiikin säveltämisestä ja sanoituksista,kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en osannut. Miten mä nyt kuulin ne joskus.... made in italy joillain on teetä hellas...made in italy tahdon olla lähelläsi....made in italy... en ymmärtänyt puoliakaan. Se on sellasta yleX:än antamaa sointua aivopieruille.
Made in italy tääl ei oo suosii kellään!
Tuo oli ensimmäinen ymmärrykseni biisist.
Miksi yleX ei soita aitoa rap musiikkia mikä perustuu Jumalan räppäämiseen mustaan aukkoon? Tätä en ymmärrä.... mr.capone-e:n jackin your beat kasetti on tätä.
Vierailija kirjoitti:
Tääl ei oo suosii kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti kovin itsevarmalta televisiossa 14.8. Ei käytä alkoholia, saa kiksejä musiikin säveltämisestä ja sanoituksista,kertoi.
Trap sopii cledoksel mut ei gangsta rap.
Ellen saa taekwando tuntei sen kaa tai tän kaa.
Onko venäläinen vai inkeriläinen? Jälkimmäiset kunnon kansaa.
Oon hetken ihmetelly tätä "suomalaisten" räppäreiden, kovien huumeiden, ja spotifyn yhteyttä. Ruotsissakin oli tämä Einar -tapaus (miten noin nuori on noin paljon velkaa alamaailmalle ja samalla spotifyn top-listoilla). Sitten törmäsin videoon jossa näytetään miten huumerahat voi pestä spotifyn kautta, ja koko homma aukesi kerralla!! Kerza, William, Cledos... jokin tässä haisee!! Tsekatkaa tubesta 'money laundering using spotify'. Asia pitäis tarkistaa koska nuo ostetut klikkaukset vaikuttaa kaikkiin virallisiin albumilistoihin ja lasten soittolistasuosituksiin.
Palm trees and sunsets.