Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Basiron-voide auttanut kenelläkään hormonaalisen akneen?

Vierailija
14.08.2013 |

Minulla ilmeisesti hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen on saanut ihon menemään tosi huonoon kuntoon ja lääkäri käski ostamaan tuota Basiron-voidetta, joka taitaa olla vahvin aknelääke mitä käsikaupasta saa. Vähän olen skeptinen sen suhteen, tai siis en jaksa uskoa että se toisi ainakaan pysyvää apua. Mutta onko jollain kokemuksia tästä tai jostain muusta lääkeaineesta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Basironia ei enää erityisemmin suositella, koska on tullut muita parempia voiteita. Tosin niitä muita ei ole viimeiseen puoleen vuoteen saanut Suomesta.

Vierailija
42/50 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa vielä uudestaan, kun huomasin että olin kirjoittanut tähän ketjuun jo 2016 ;) eli Basironista. Itsehhän sain todella pahan aikuisiän aknen ihan yhtäkkiä ja pitkään kokeilin kaikkea mahdollisia poppakonsteja kunnes tajusin googlettaa ja löysin tämän aineen ja se pelasti naamani. Basiron vaikutti tosi nopeasti ja sai ihoni puhdistumaan ihan kunnolla. tottakai tein itsekkin ne perus virheet että käytin alussa ainetta ihan liian usein ja paljon, tottakai kun se vaikutti niin hyvin. no parin päivän päästä iho kuoriutuikin irti ja oli punainen. no ei hätää! iho kyllä uusiutuu kun rasvaa. Kosteusvoide tämän kanssa on suositeltavaa ja hankkikaa valkoisia pyyhkeitä mihin pyyhitte kätenne niin ei koko pyyhekokoelma mene pilalle. olen pitänyt ainetta ihan yön ylikin naamassa ja pidän valkoista pyyheliinaa tyynyn päällä niin ei mene sekään pilalle. Käytän tätä ainetta edelleen täsmähoitona finneille, ihan paras. ihoni ei ole onneks enää niin kukkinut kun sillon vuosia sitten kun paha akne tuli, sen basiron paranti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty laittaa tätä kuin finnien päälle paikallishoitona, mutta kyllä tää niitä kuivattaa. Ainoa mikä melkeen mulla toiminut finneihin, jos ei lasketa sisäisiä lääkkeitä.

Vierailija
44/50 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta itselläni on toiminut yllättävän hyvin sinkkivoide ja Basiron. Usein laita pohjalle kevyen kerroksen sinkkuvoidetta ja sitten päälle Basironia. Reseptillä saatavaa aknevoidetta en ole saanut pulan vuoksi noin puoleen vuoteen, mutta tämä on toiminutkin melkein yhtä hyvin. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
45/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt + 30 v itellä iho puski yhtäkkiä aivan kamalaan kuntoon. Märkäpäitä mitälie ontelofinnejä puskee leukaan ja poskiin ja jopa satunnaisesti otsaan. Kiitos vinkistä, käyn heti huomenna ostamassa Basironia ja toivon, että se auttaa.

Vierailija
46/50 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta pakko kommentoida: Basiron ei todellakaan vanhenna ihoa jos sitä käyttää oikein. Vain finnien tai tulemassa olevien finnien päälle ja jonkun aikaa. Kun alkaa paranemaan, kevyttä kosteusvoidetta käyttöön. Olen kärsinyt aikuisiän aknesta (sekä nuoruusiän aknesta) vuosikymmeniä, joskus enemmän ja nykyään vähemmän. Ei vanhenna ihoa, voin vakuuttaa todella vuosien käytön jälkeen! Olen nyt 66v ja hyvin nuorekas iho kuulemma, asiantuntijoiden mukaan.

Vierailija
47/50 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taitaa unohtaa, että Basironia vaikuttava ainesosa bentsoyyliperoksidi ns kuorii kemiallisesti ihoa, ja iho on herkempi palamaan.

Eli tämän kanssa, kuten muidenkin kemikaalisesti kuorivien tuotteiden kanssa (Retinolit tai AHA-hapot) pitäisi käyttää aurinkorasvaa, koska iho josta on kuoriutunut uloin iho kerros on herkempi auringolle.

Minä koitin käyttää Basironia ongelma iholleni, koska poikaystäväni oli saanut siitä hyviä tuloksia ihonsa ylläpitoon akne lääkityksen jälkeen.

Minulla Basiron valitettavasti ei toiminut, ja iho tuntui vain ärsyyntyvän siitä. Jos joku muukin painiskelee saman ongelman kanssa, niin hyvä vaihtoehto on salisyylihappoa sisältävät tuotteet, esim. Ceraven SA geeli putsari. Salisyylihappo eli BHA on myös siitä mukava, että se ei herkistä auringon valolle samalla tavalla kuin Basiron.

Vierailija
48/50 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hoito finneihin ilman reseptiä - https://nplink.net/k43rtkie Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.

Vierailija
49/50 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kans siitä muutama päivä sitten? Itellä raskauden takia hormonit jyllää, saakohan käyttää?...

Vierailija
50/50 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vanhaa ketjua kun basironin käytön aloitin ekaa kertaa näin 33 vuotiaana. Mahdollisesti hormonaalinen akne tällä hetkellä?

Differin, antibiootit ja ruokavaliot kokeiltu nuorempana. Roa kuurilla näpyt lähti vihdoin 21 vuotiaana. Sen jälkeen enemmän ja vähemmän lapsia saanut ja mirena kierukka nyt käytössä ollut pari vuotta. Näppylöitä on tullut siihen tahtiin nyt pikkuhiljaa vuosien aikana takaisin, että jotain on tehtävä ja lapsiluku täysi. Lääkärille odottelen aikaa, toivon että laittaa taas lähetteen ihotautilääkärille ja saan uuden Roa kuurin.