Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Basiron-voide auttanut kenelläkään hormonaalisen akneen?

Vierailija
14.08.2013 |

Minulla ilmeisesti hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen on saanut ihon menemään tosi huonoon kuntoon ja lääkäri käski ostamaan tuota Basiron-voidetta, joka taitaa olla vahvin aknelääke mitä käsikaupasta saa. Vähän olen skeptinen sen suhteen, tai siis en jaksa uskoa että se toisi ainakaan pysyvää apua. Mutta onko jollain kokemuksia tästä tai jostain muusta lääkeaineesta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ajan- ja rahantuhlausta läträtä noiden voiteiden kanssa, jos ottaa huomioon, että roaccutania/isotretinoiinia on myös tarjolla. Itsellä oli myös hormonaalinen keskivaikea akne nimenomaan e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Siihen ei tepsinyt mikään muu kuin kunnon lääkitys, valitettavasti.

Vierailija
22/50 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi roat ja antibiootit sekottaa kropan niin pahasti, että eka muut keinot testiin. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"]Hormonaaliseen akneen ei auta mikään muu kuin e-pillerit. Ainakin itse olen niistä riippuvainen loppuikäni.
[/quote]

Mulla ei auta edes e-pillerit :(

Vierailija
24/50 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä resepti Dalacin-liuokseen ja differin voiteeseen. Osta astaksantiini-kapseleita ja kas voit unohtaa aknen. Lopetin diane novan vuodenvaihteessa ja aloitin syödä astaksantiinia 4-8 mg/vrk. Akne hävisi parissa kuukaudessa. Astaksantiinia saa edullisimmin tilaamalla Iherbistä.

Vierailija
25/50 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla basiron aiheutti pahaa ihottumaa\kutinaa, en todellakaan voinut käyttää sitä.. Raskaus on nyt pitänyt aknen kurissa, mutta raskaana en voi olla loppuelämää :) ja e-pillerit ovat mahdottomuus.

Vierailija
26/50 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei Basiron auttanut mutta Clindoxyl auttaa. Basironista kuivui iho punaiseksi, hilseileväksi ja kutiavaksi, mutta finnit ei lähteneet. Clindoxyl ei kuivata ihoa pilalle, vaan hävittää finnit. Jo muutama kerta auttaa mulla pitkäksi aikaa.

Vierailija
27/50 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jatkaa vielä. Mulla iski joku ihme aikuisakne keväällä, kasvoilla lähinnä kukki. Ostin jokunen viikko sitten Basironia, eikä mun naama ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa (teininä pahakin aine). Kasvojen iho on nimenomaan silinnyt, ei tosiaan ole lisännyt ryppyjä. Eli te, jotka nyt mietitte, älkää ainakaan ryppyjä heti pelätkö. Oon itse kolmekymppinen.

Vierailija
28/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaaliseen akneen ei auta mikään muu kuin e-pillerit. Ainakin itse olen niistä riippuvainen loppuikäni.

Vierailija
29/50 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut mutta kuivattanut ihoa oikein kunnolla , jos ostat osta myös tosi hyvää kosteusvoidetta!!

Vierailija
30/50 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sillä ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Keskivaikea hormonaalinen (+perinnöllinen) akne.

Vierailija
31/50 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne pillereiden - http://fi.derminax.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
32/50 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan sama. Teininä ei finnejä edes ollut ja 30 vuotiaana puhkesi akne. Basiron on tehokas ja käytän sitä ihan toisinaan. Jatkuvasti en pysty kun on niin vahvaa että pistää ihon hilseilemään mutta tappaa kyllä finnit. Hyvä kosteusvoide on äärimmäisen tärkeä niin ei tule niitä ryppyjä. Itse en voi käyttää mitään hormoonilääkkeitä enkä halua mitään antibiottilääkitystäkään.. ne on aika vahvoja sisuskaluille :/

Vierailija
33/50 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan. En tosin enää alkuperäiselle (vähä vanha ketju), vaan kaikille teille, jotka googlasitte tämän voiteen ja yritätte epätoivoisesti etsiä apua kammottavaan ihoonne. Minäkin tein juuri niin muutamia kuukausia sitten.

Voin kertoa, koitin hormonaaliseen akneeni ihan kaikkea. Naamaan on käytetty rahaa oikeasti useita satoja euroja, ja MIKÄÄN EI AUTTANUT. Ei Avenen voiteet, ei sinkkitabletit ym tabletit, ei uudet kasvovedet eikä puhdistustuotteet, ei naaman upottaminen kylmään veteen, eikä yhtikäs mitkään poppakonstit. Ei siis mikään. Joka ilta peilistä katsoi se ulkonäöllisesti 15v tyttö (olen siis oikeasti jo 35v..). Ei kiva. Itku tuli. Aina. Mies kulta joutui lohduttaa. Joka ilta kyselin, ethän hylkää vaikka näytän nyt tältä. Ei hylännyt, ei edes harkinnut :)

E-pillerit tähän ei auta, sillä minulle ei voi e-pillereitä enää antaa. Minipillerit on käytössä, ja niistähän tämä perkele siis alkunsa saikin. Minipillerit on vaihdettu jo toisiin.. En huomaa mitään eroa ihovaivaan.

Viimeisenä keinona ennen ihotautilääkärin tilausta ajattelin vielä koittaa tätä Basiron geeliä. Aloitin ekana iltana varovasti, sillä minulla on oikeasti herkkä iho joka reagoi ihan kaikkeen aina todella ärhäkästi. Sivelin geeliä ihan pikkuriikkisen vain suurimille ongelmakohdille juuri ennen nukkumaan menoa. Aamulla sydän kurkussa jännittyneenä peilin eteen.. Vaikutusta oli tullut! YHDESSÄ YÖSSÄ! Näpyt oli aavistuksen pienentyneet. 

Toiseksi yöksi laitoin geeliä jo vähän rennommin, isommalle alueelle. Aamulla vaikutus oli siis silmin nähtävissä! Osa pikku näpyistä oli jo kadonnut, ja suuremmat alkavat kuivahtaa ja madaltua. Uskomatonta!

Kolmannen yön jälkeen pikku näppyjä oli kadonnut lisää, ja pari isompaakin oli lähes huomaamattomia. Tässä vaiheessa alkoi myös kerrottu sivuoire - ihoa "kinnaa" ja pientä hilseilyä on havaittavissa geelin alueilla. Ei haittaa tipan vertaa meikäläistä! Ihan sama, sillä näpyt alkaa selvästi vähentyä. 

Itku varmaan tulee taas, mutta nyt ilosta. TÄMÄ SIIS TODELLAKIN AUTTAA.

P.S. Yhtään ei ole väriä vienyt mistään lakanoista / pyyhkeistä. Käytön jälkeen pesen erittäin huolellisesti saippualla kädet, ja tyynynliinan päällä on puhdas pyyhe. Kaikissa on värit täysin tallella. Enkä muuten välitä tippaakaan vaikka niistä värit lähtiskin. Prismasta tai Ikeasta saa uusia parilla eurolla!

Vierailija
34/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa aknevoide reseptilääkkeet ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus  http://www.besteuropeanpharmacy.com

Vierailija
35/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei auttanut, vaikka akneni ei ole edes pahinta laatua. Sellainen pieni, ärhäkkä rykelmä kiersi naamaa kerran kuussa. Vasta antibioottihoito auttoi.

Vierailija
36/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä käytössä. Aloitin muutama päivä sitten ja nyt alkaa näkymään vaikutuksia. Kaikkeahan se Basiron ei poista , mutta rauhoittaa mukavasti.

Nyt tuntuu iho paljon sileämmältä. 2 kertaa laitan päivässä.

Vierailija
37/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös sitkeä akne joka on jatkunut aikuisikään. Ja Basironilla iho pysyy kunnossa enkä saa kipeitä, arpia jättäviä paukamia poskiini.

Mihin ihmeeseen perustuu väite siitä että kys. voide vanhentaa?

Vierailija
38/50 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen perustuu et ku se kuivattaa ja kuivaan ihoon tulee herkemmin ryppyjä :)

Vierailija
39/50 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhenna 😊

Vierailija
40/50 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran parikymppisenä kun naaman näpyt alkoi kyllästyttämään. Illalla laitoin vähän muutamaan kohtaan. Aamulla ei finnit enää haitanneet, koska naama oli yön aikana turvonnut muodottomaksi ja toinen silmä melkein ummessa. Sain jonkun reaktion. Tai siis en tiedä oliko vaan liian vahvaa omalle iholle (lievä ”kemiallinen palovamma”) vai olinko herkkä jollekin ainesosalle. Turpoamisen jälkeen iho kuivui, meni ihan kovaksi ja halkeili. Siis jos avasin suun auki niin en saanut silmiä kiinni, koska iho kiristi. Yritin rasvata ja rasvata. Sain apteekista ilmaiseksi näytetuubeja palovammavoidetta. Meni kolme viikkoa, että oli iho takaisin normaali. Sitä en muista oliko silloin vielä finnejä, mutta jos oli, niin eivät enää haitanneet. Hui. Ikinä en ole mistään aineesta saanut mitään oireita ja eka mistä jotain ongelmaa tuli, oli sitten juuri naaman, jota häpesi jo valmiiksi kanssa😕