Mistä apua miehen kuorsaamiseen?
Mies rupeaa kuorsaamaan samantien kun laittaa päänsä tyynyyn. jos jotenkin onnistun nukahtamaan hänen viereensä niin viimeistään parin tunnin päästä herään enkä saa kuorsaukselta nukutuksi.
Mistä apua? Apteekkiin? Lääkäriin?
Jos jollain ollut sama ongelma, kertokaa ihmeessä mikä "keino" on auttanut
Kommentit (11)
Tyyny, jolla pää pysyy paremmassa asennossa. Muotoiltu niskatyyny auttoi meillä.
Tyyny???????? aivan naurettavaa---haha-----joopajoo (nr 7)
Eri huoneeseen nukkumaan. Toimii!!
Tyyny NAAMALLE, herkeää kuorsaamasta!
Lääkäriin tietty, leikkaus varmaan ainoa, joka auttaa varmasti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 15:48"]
Lääkäriin tietty, leikkaus varmaan ainoa, joka auttaa varmasti.
[/quote]
Mulle tehtiin kivulias leikkaus julkisella puolella (uniapnea), mutta eipä auttanut kuorsaukseen. Hammaskisko auttaa melko varmasti, mutta on hakalakäyttöinen aluksi ja kallis. Mun kisko maksoi lähes 500€ julkisella puolellasekin.
No, riippuu toki syystä, että miksi kuorsaa, pieni "reikä" nenän sisään ei ole kivulias ja toimii monelle.
Jätä se mies. Sittenhän ei tarvitse kuunnella kuorsausta. t: feministi
Testattu kaikkea täällä. Ylipaino toki on osasyynä. Suihketta ja joku puremalevy mutta ei apua. Ei suostu leikkaukseen. Meni niin pitkälle että heräsin jo vihaisena kun olin 7-10kertaa herännyt ja jopa tunnin makasin hereillä, myös löin häntä öisin että kääntäisi kylkeä. Lopullinen ratkaisu - IHANAA - tapahtui huhtikuussa - hän siirtyi toiseen huoneeseen. Siis tämä on aivan UPEATA kun nukun hyvin joka yö, suosittelen.