Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni sanoi, että Ed Hardy on nolo, onko?

Vierailija
31.05.2013 |

Siskoni siis sanoi sen olevan nolo junttipubiruusujen vaatemerkki. Sanoi tämän kun kerroin ostaneesi 6-vuotiaalle pojalleni kirppikseltä kyseisen merkin uimashortsit, koska poika ne itse löysi, ja tykästyi. Minulle merkki ei ollut entuudestaan tuttu.

Nyt vähän mietityttää...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin  vielä, ettet tunne merkkiä entuudestaan... no sehän perustuu tatuointiartistin (nyt jo vanha äijä) tatuointitaiteeseen, eli ei siinä itsessään mitän noloa ole, jos seillaista arvostaa. Mutta muotiin ja eri tuotteisiin se tuli kai n. 10 vuotta sitten ja on sittemmin mennyt jo vähän poiskin muodista. http://en.wikipedia.org/wiki/Don_Ed_Hardy

Vierailija
2/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikuisilla se vähän yhdistyy sellaiseen Tauski-meininkiin. Mutta lapsilla varmaan ihan kiva, kuviothan ovat värikkäitä ja aika simppeleitä, eivätkä sillä tavalla eroa lastenvaatteista muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Hardy on nolo, Guess on nolo ja mitä varakkaampiin perheisiin mennään niin 2000e laukutkin on noloja. Birkin ei ole vielä nolo paitsi että Marketta Häkkisellä on sellainen eli eiköhän sekin kohta ole nolo?

Hemmetin kalliita ne Hardyt ainakin ja Guessitkin. tietysti av mammat joilla on miljoonia tileillään haukkuu kaiken noloksi kun itsellä ei ole varaa.

Mun henkilökohtainen mielipide on että käytätä mitä käytät, vaikka Anttilan shortseja niin ne on jonkun mielestä nolot joten mitä väliä? Jos itse tykkäät jostain niin käytä,ei niissä oikeesti mitään noloa ole.

Ja niillä pubiruusuilla on Hardyn kopiot ja kaikenlaiset kopiot on mun mielestä noloja joten jos aitoa tavaraa on niin pidä päällä ja anna kateellisten nauraa.

Vierailija
4/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti annat siskosi mielipiteen vaikuttaa? Itse hän kuulostaa nololta. 

Vierailija
5/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne söpöt ole pikkupojalla joka niihin on tykästynyt, mutta ketään 20 vuotta täyttänyttä jolla Ed Hardya en kyllä osaa ottaa tosissaan. On niin wannabe-katu-uskottavia.

Vierailija
6/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Hardy on ehkä hirveintä mitä ihminen päällensä pystyy laittamaan.

Vierailija
7/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai niitä pikkupoika voi käyttää. Mutta aikuisilla ne on mauttomat. Harvalla kuitenkaan on aidot.

Vierailija
8/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyyli-idolisi Tauski tai Tuksu? Jos, niin Ed Hardy on erinomainen valinta.

Vierailija
9/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi itselleni, eli siinä mielessä ovat mauttomat. Mutta alle 10-vuotiaan päällä on aivan sama mikä uimahousujen merkki ovat. Ovathan hardyt värikkäitä ja kivannäköisiä.

Vierailija
10/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella menee, aikuisella nolo.

Varsinkin Ed Hardy t-paidat ovat kyllä osoitus täydestä mauttomuudesta. Ihan sama mitä ne maksaa, noloja ovat.

Vierailija
11/11 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tollaset nyt lapsella menee, mutta eivät ole enää hirveästi kai muodissa. Ja kuuluisin käyttäjä on sen octomummyn mies. Eikun minkäs suuurperheen, no jonkun, mistä on se sarjakin tehty. Tosin sehän oli myös vuosia sitten, eli ei kuuminta hottia enää käsittääkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi