Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on ollut/on suhde työkaverin kanssa

Vierailija
14.08.2013 |

Kuinka se alkoi ja miten siinä kävi? Oliko kivaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti suhdetta, mutta panen firman sihteeriä aina toisinaan. 

Vierailija
2/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutamakin. Kaikki osapuolet ovat olleet varattuja, ja työkuviot ovat jatkuneet ennallaan suhteiden jälkeen. Ei mitään ongelmia siis. Mulla on todella paljon ongelmia parisuhteessani silloin ja siksi hairahdin noihin. Enää vuosiin en ole sivusuhteita harrastanut enkä harrasta, vaikka tarjouksia tuleekin. Kukaan noista aikaisemmista ei tiedä toisistaan ja yhden kanssa suhde oli aika vakavakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi toisiimme tutustuminen samoista työtehtävistä. Kuukausien pitkien keskusteluiden jälkeen huomasin, että rakastan työkaveriani ja päätin erota exästäni. Nykyään olemme naimisissa ja yksi lapsi. Yhdessä olemme asuneet kymmenkunta vuotta.

Vierailija
4/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eri paikkakunnilta, mies tytäryhtiössä. Jo puhelimessa rakastuimme ja kun näimme, minä ainakin katsoin että hyvännäköinen kundi. Kohta asuimme yhdessä ja ihmeiden kautta pääsimme samaan työpisteeseen töihin. Nytkin samassa firmassa joskin eri kuin alkuperäinen. 3 yhteistä lasta ja liittoa 16 v.

Vierailija
5/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kivaa, varsinkin ihan alussa toi positiivista virettä työpaikalle. Ihan alkoi flirttailusta ja vitsailusta, ja lopulta sovittiin treffeistä työajan ulkopuolella.

Nyt yhteistä taivalta takana kohta 20 vuotta ja lapsia kaksi. Enää ei toisin olla samassa työpaikassa.

Vierailija
6/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUUUUUUHJEA kertokaa lisää fapfapfapfapfap*

Ap

Vierailija
7/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähin esimies on ollut mun mieheni jo 17 vuotta:) Nuorempi, komea ja minä silloin 3 lapsen yh:D Vaihdoin kyllä itse työpaikkaa kun aloimme seurustelemaan.

Vierailija
8/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työpaikkaromanssi johti monen vuoden suhteeseen ja avoliittoon mutta päättyi sitten aikanaan, täysin riippumatta siitä miten oli alkanut. Se alkoi siis kännisestä pikkujoulupanosta, jota olin kyllä pohjustanut varmaan puolen vuoden flirtillä. Molemmat olimme sinkkuja.

Toista ei voi luonnehtia romanssiksi, koska emme olleet rakastuneita eikä ollut aikomustakaan mennä sen kummemmin kimppaan. Jollain kostealla työmatkalla innostuimme yhtäkkiä toisistamme, ihan ilman mitään ennakkosutinaa. Jatkui jokusen kuukauden harvakseltaan, silloin kun oli sopivia tilaisuuksia työpaikan iltarientojen puitteissa, ja kuoli omaan hölmöyteensä ilman mitään draamaa. Olemme molemmat naimisissa.

Vierailija
9/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa työkaverin kanssa.

Vierailija
10/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde hieman yli 25-vuotiaana, varattuna 11 vuotta vanhempaan kollegaan. Iso firma, mutta oma ryhmämme oli kohtuullisen tiivis. Olin töissä paikassa melkein kaksi vuotta ennenkuin mitään tapahtui. Kevätpäivä, töissä aika rauhallista, facebookin chättiä toimiston toisesta päästä toiseen. Yksi asia johti toiseen, ja pian olin illalliskutsu kädessä, pyyntönä hakea alkosta pari pulloa. Kanat ja salaatti naamaan ja pian sohvalla. Jalat syliin,kielarit sänkyyn. Panimme aamukahdeksaan saakka.

Kukaan töissä ei varmasti edes epäillyt mitään. Suhde oli hyvä henkisesti ja fyysisesti. Seksihalumme toimivat yhteen ja suhteemme toimi myös henkisesti. Arvokasta aikaa, opetti paljon minulle minkälaisia piirteitä naisessa arvostan.

Vierailija
11/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa alkoi, nyt ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
12/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden flirttailun jälkeen pikkujoulujen taksijonossa lähdettiinkin samalla taksilla. Nyt ollaan naimisissa ja eka muksu tulossa... Edelleen samassa työpaikassa. 

Vierailija
13/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minulla mitään toivoa, kun unelmieni mies on enää 2 viikkoa töissä ja siirtyy toiseen yksikköön?

Vierailija
14/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/24 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 18:10"]

UUUUUUUUHJEA kertokaa lisää fapfapfapfapfap*

Ap

[/quote]

No tämä ei ollut ap:D

Miten te flirttailette? Mä oon flirttaillut jo jonkin aikaa yhden työkaverin kanssa ja välillä tuntuu että hänkin flirttailee mulle mutta homma ei etene mihinkään. Suoraan en kehtaa ehdottaa mitään torjunnan pelossa.

ap

Vierailija
16/24 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelätä. Ette ole enää yläasteella jossa poika pilkkasi kavereiden kanssa jos ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
17/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun projektipäällikö on ex-avomieheni. Tavattiin töissä 13 vuotta sitten, asuttiin yhdessä jokunen vuosi ja erottiin. Edelleen ollaan samassa työpaikassa ja toistemme parhaat kaverit. En minä näe mitään syytä miksi suhde samassa työpaikassa olevaan olisi sen kummempi kuin eri työpaikassa olevaankaan.

Vierailija
18/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Kuinka suhde on saanut alkunsa?

ap

Vierailija
19/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin liittyvissä illanvietoissa ja baari-illoissa ja niiden jälkeisissä yhteisissä taksimatkoissa alkoi.

Vierailija
20/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tehneet yhteistyötä jo pari kertaa viikonlopun ajan, kerran vuodessa. Kolmantena vuonna asetelma muuuttui ja yhteistyö oli tiiviimpää ja se sitten johti viimeisenä yönä parin oluen jälkeen samaan sänkyyn. Edelleen näemme kerran vuodessa mutta nukumme yhdessä. Tosin toinen (erittäin varattu) osapuoli on alkanut ehdotella palavereja talveksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan