Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkavatkohan ihmiset nyt käyttää maskeja?

Vierailija
13.08.2020 |

Itse luulen, että niiden kanssa räplääminen vain pahentaa tilannetta.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakin ruuhkabusseissa ja junissa.

Vierailija
2/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin maskin tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joka paikka on täynnä niitä pöpöisiä rättejä😩

Vierailija
4/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin käytän julkisissa liikkennevälinneissä.

Ulkoilessa en tietenkään käytä ja kaupoissa pyrin käymään hiljaisina aikoina ja pitämään pitkät turvavälit niissä.

Ruokaa on jo keväästä asti tilattu pääasiassa suoraan verkkokaupasta, mikä on pitänyt myös ruokalaskun kurissa, kun ei tule heräteostoksia ruokakaupoissa.

Vierailija
5/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo pysty käyttää, ku täällä pikkukylällä hamsterit iskeny kauppoihin :D kertaakaan en ole niitä ehtinyt näkemään hyllyissä.

Vierailija
6/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joka paikka täynnä käytettyjä rättejä.

Jokainen on velvollinen viskaamaan suojuksen roskiin, ja sellaista ei heti löydy, laukussa pitää olla pussi käytetyille suojille.

Eihän ihmiset viskaa käytettyjä nenäliinojakaan koskaan kaduille, teille, busseihin ja juniin.

Vai viskaatteko?

Vierailija
7/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lisätä jätevuorta kertakäyttömaskeilla jotka eivät edes suojaa käyttäjää itseään ja sama koskee kangasmaskeja, käyttäjä ei saa niistä suojaa. Huomenna taas linja-autolla töihin ja maskia ei ole eikä tule, en asu myöskään alueella jossa ovat suurimmat tartuntamäärät.

Vierailija
8/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lisätä jätevuorta kertakäyttömaskeilla jotka eivät edes suojaa käyttäjää itseään ja sama koskee kangasmaskeja, käyttäjä ei saa niistä suojaa. Huomenna taas linja-autolla töihin ja maskia ei ole eikä tule, en asu myöskään alueella jossa ovat suurimmat tartuntamäärät.

Minä suojaan sinua, ja sinä suojaat minua. Mikä siinä on niin monimutkaista?

Vierailija
9/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tänään näkynyt.

Vierailija
10/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala.

Vierailija
11/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin joka paikka täynnä käytettyjä rättejä.

Jokainen on velvollinen viskaamaan suojuksen roskiin, ja sellaista ei heti löydy, laukussa pitää olla pussi käytetyille suojille.

Eihän ihmiset viskaa käytettyjä nenäliinojakaan koskaan kaduille, teille, busseihin ja juniin.

Vai viskaatteko?

Aika paljon ihmiset viskaavat roskaa ympäristöön. 

Vierailija
12/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis..mutta jos sinä suojaisit vain itseäsi, suojaisit samalla myös muitakin, koska sinulla ei olisi virusta. Kahden maskin sijasta tarvittaisiin vain yksi hengityssuojain. 

Vierailija
13/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka maskeja on käyttänyt ainakin Helsingissä noin 1% ihmisistä, lähinnä vanhuksia ja aasialaistaustaisia. Veikkaan, että suosituksen jälkeen noin 10% alkaa käyttämään ja 90% jatkaa elämäänsä kuin aina ennenkin.

Vierailija
14/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskikeskustelu nro 1378

Vierailija
15/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aijon huomenna laittaa maskin kun menen sporaan. Töissä laitan myös. Pidin maskia edelliselläkin kerralla kun koronaa oli enemmän.

Vierailija
16/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä nyt varmaan alkaa näkyä useammalla. Aika moni verkkokauppa myy nyt eioota ja seuraavia maskeja olisi saatavilla syyskuun puolella.

Vierailija
17/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ala kun ei täällä ole koronaa, eikä tule.

Vierailija
18/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aijon huomenna laittaa maskin kun menen sporaan. Töissä laitan myös. Pidin maskia edelliselläkin kerralla kun koronaa oli enemmän.

Jätit siis välillä käyttämättä ja aiheutit osaltasi toisen aallon? 😷

Vierailija
19/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis..mutta jos sinä suojaisit vain itseäsi, suojaisit samalla myös muitakin, koska sinulla ei olisi virusta. Kahden maskin sijasta tarvittaisiin vain yksi hengityssuojain. 

Ohiskin tunnustautuu koronahulluksi. 

Vierailija
20/88 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan ala käyttää. Kuljen joka päivä bussilla.

-porilainen-