Pelottava koulumatka
Muutimme kesällä uuteen kotiin, ja seiskaluokalle menneen esikoisemme koulumatka taittuu nyt linja-autolla. Bussimatkustaminen ei ole ollut hänelle kovin tuttua entuudestaan. Kahtena aamuna olen ollut hänen matkaseuranaan, kun menen töihin vasta ensi viikolla.
Bussivuorot näyttävät toimivan ja kouluun ehtii hyvin. Mutta yksi havaitsemani asia minua hiukan hirvittää.
Bussissa on matkustanut enimmäkseen kaupungin kouluihin meneviä lapsia ja nuoria ja joitakin eläkeläisiä. Matkustajien joukossa on kuitenkin muuan keski-ikäinen mies. Hän on matkustanut jo molempina päivinä, ja kulkee luultavasti töihin kaupunkiin. Hän on siis bussissa luultavasti aina, kun tyttärenikin menee kouluun.
Tämä mies antaa epämiellyttävän vaikutelman tavalla, mitä en oikein osaa sanoin kuvata. Hän ei ole oikeastaan epäsiisti eikä mikään puliukko tai narkkari. Mutta hän vaikuttaa mieheltä, jolla ei ole koskaan ollut naissuhteita ja joka äänestää perussuomalaisia (okei, tämä on huono määritelmä, mutta tarkoitan tuon kaltaista epämiellyttävyyttä ihmisessä).
Minua pelottaa, mitä tuo mies ajattelee tai mitä hän mahdollisesti intoutuu tekemään kun suurin osa matkustajia on lapsia ja nuoria, monet heistä tyttöjä. Olen kysynyt myös tyttäreltäni, pelottaako koulumatka häntä, kun hän ensi viikolla joutuu kulkemaan sen yksin. Hän ei myönnä, että pelottaisi. Mutta hänen käytöksestään olen aistivinani saman kaltaista alitajuntaista levottomuutta kuin itselläni.
Onko huolestuneella äidillä mahdollisuus tehdä epäilyttävästä miehestä nimetön tutkintapyyntö poliisille? Missään nimessä en halua ainakaan tässä vaiheessa toimia avoimesti, koska sairas ihminen voi tehdä vaikka mitä, jos yhdistäisi rikosilmoituksen minuun tai tyttäreeni? Eikö näin vakavassa asiassa nimetönkin tutkintapyyntö velvoita poliisia ainakin jututtamaan miestä? Tällöin hän ainakin saisi selkeän signaalin, että vanhemmat välittävät lapsistaan! Ja toivottavasti miettimään, mikä on oikein ja mikä väärin.
Toivottavasti olen hätääntynyt turhaan, mutta lasteni turvallisuus menee kaiken muun edelle.
T. Huolestunut äiti
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:53"]
Siis törkeitä kommentteja!!! Pitäiskö APn teidän mielestä vaan odottaa että pervo raiskaa tytön tai pahempaa???
[/quote]
Kun ei valitettavasti voi blokata kaikkia omasta mielestään epäilyttäviä tyyppejä bussista.....ennemmin keskittyy kasvattamaan omaa jälkikasvuaan niin, ettei ainakaan ole höynäytettävissä....
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:55"]
Siis törkeitä kommentteja!!! Pitäiskö APn teidän mielestä vaan odottaa että pervo raiskaa tytön tai pahempaa???
[/quote]
Kun ei valitettavasti voi blokata kaikkia omasta mielestään epäilyttäviä tyyppejä bussista.....ennemmin keskittyy kasvattamaan omaa jälkikasvuaan niin, ettei ainakaan ole höynäytettävissä....
[/quote]
Varsinkin, kun ulkonäön ja olemuksen perusteella ei pysty tunnistamaan niitä raiskaajia.
Huolestuneen äidin tulee ehdottomasti tehdä persun näköisestä miehestä ilmoitus paikalliselle vasemmistolaiselle puolisotilaalliselle sissijärjestölle.
[/quote]
Mitenkähän tämä "pervous" on todennettavissa? Koska habitus ei sovi kilahtaneen AP:n maailmankuvan selkeyteen? Oletettu poliittinen katsantokanta?
Juuri näin. Kaikki miehet ovat pedofiilejä ja heille pitäisi varata ihan omat bussilinjat. Eihän lentokoneessakaan mies saa istua yksin matkustavan lapsen vieressä. Ristus te akat olette omituisia.
[/quote]
Niin just. Miehet ovat raiskaajia ja naiset ovat huoria. Simple as that...
Kyllähän persujen suosimilla "maahanmuuttokriittisillä" foorumeilla esiintyy hyvinkin sairaita asenteita naisiin, tyttöihin ja seksuaalisuuteen. Kun joku nuori nainen kirjoittaa lehdissä jotain heikäläisten pirtaan sopimatonta, alkaa välittömästi todella pervertoitunut mässäily afrikkalaisten miesten ja suomalaisten naisten seksillä, raiskauksilla ym. Alkuperäisen ilmaisema huoli pahojen miesten sairaista himoista on kaikin puolin perusteltu ja on hienoa että hän uskalsi ottaa puheeksi tärkeän asian Suomen maassa, jossa erityisesti valtamediat ovat haluttomia puhumaan selvää puhetta tästä väestönosasta. Naiset voisivat yhdessä perustaa vartiojoukkoja, naapurustovartioita, naisten järjestyskaarteja ym., jotka voisivat ottaa tällaiset miehet vakavaan puhutteluun, jos huolen aihetta tuntuu olevan.
Minä ehdottaisin että otat miehestä salaa kännykkäkamerakuvan ja postitat tämän Seiskalle. Satasen vihjepalkkio on ihan jees. Ja saat vielä hyvän mielen, kun perverssi poistuu liikenteestä.
Jos Seiska ei suostu julkaisemaan kuvaa, lähetä se Twitterissä osoitteeseen @fakeritatainola.
Tunnustan paheen: Tuollaiset sadetakkimiehet itse asiassa hieman kiihottavat minua. Matkustin kerran bussissa ja takapenkille tuli istumaan juuri tuollainen mies. Oli kerrassaan vaikeaa istua suorassa koko matkaa, kun pikkupöksyt kostuivat jo ensimmäisen sadan metrin aikana.
Se hengitys... NAM!
Taitaa ap olla tämän takana. Mistä tuo pervo tuli mukaan keskusteluun?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:01"]Hae hoitoon akka!!!!
[/quote]
Nostit vuoden vanhan ketjun sanoaksesi tuon...?
AP taitaa olla kunnon pölhökustaa. Itse kuljin 9-vuotiaana koulun jälkeen linja-autolla yksin musiikkiopistoon ja takaisin.
Miksiköhän selvisin moisesta?
Taustalla oli rakastava lapsuus ja hyvät neuvot.
Osta tytölle turvasuihke varoiksi ja opeta välttämään ventovieraita jne. Sillä pärjää jo pitkälle, kun ei kyse mistään alakoululaisesta. Claes ohlson myy ja jotkut apteekit. Huom! Netistä myös.