Mistä ihmeestä minulle ja vauvalle asunto??
Yksityiset ja kaupunki ei hyväksy sosiaalitoimiston vuokravakuus sitoumusta ja olen rahaton persaukinen taukki!! Erottu ollaan miehen kanssa jo aikaa sitten, mutta en saa asuntoa mistään joten jökötetään täällä miehen asunnossa.. Alkaa tulla melko epätoivoinen olo..
Ei ole oikeastaan mitään mistä säästää takuuvuokraa varten, joten kadullekko muutan ja lapsi huostaan?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:54"]
Yksityiset ja kaupunki ei hyväksy sosiaalitoimiston vuokravakuus sitoumusta ja olen rahaton persaukinen taukki!! Erottu ollaan miehen kanssa jo aikaa sitten, mutta en saa asuntoa mistään joten jökötetään täällä miehen asunnossa.. Alkaa tulla melko epätoivoinen olo..
Ei ole oikeastaan mitään mistä säästää takuuvuokraa varten, joten kadullekko muutan ja lapsi huostaan?
[/quote]
kerroppa rehellisesti miksi ei hyväksy... ei olis kannattanut tuhlata pikavippeihin tai muuten vaan elää idioottimaisesti tuhlaten, sitä saa mitä tilaa
Hääääh?
Tidan olla myös taukki! En ole moista kuullutkaan... ettäkö kaupunkin ei hyväksy???
Voi hyvää päivää! Nyt eletään 2000-lukua ja minä tosissani luulin, että nykypolven naiset eivät enää elä miehen tulojen varassa vaan ovat jotenkin varmistaneet myös omat tulonsa ja varallisuutensa. Muttä eipä sitten näköjään ole.
En usko, että kaupunki ei hyväksy. Ellet ole mokannut kaupungin kanssa tosi pahasti aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:54"]
[/quote]
kerroppa rehellisesti miksi ei hyväksy... ei olis kannattanut tuhlata pikavippeihin tai muuten vaan elää idioottimaisesti tuhlaten, sitä saa mitä tilaa
[/quote]
mulle sanoivat nyrpeenä kun soitin, että yhden kuukauden vuokra etukäteen tilille. Muu ei onnistu.. Ei ole mennyt vippeihin tai muuhunkaan rahat.
ap
Kyllä kaupungin pitäisi hyväksyä. Oletko nyt ihan varma asiasta? Monet yksityisetkin hyväksyvät, jos tiedot muuten kunnossa.
Tee itse lastensuojeluilmoitus teistä, se voi helpottaa.
Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus niin asiat lähtevät järjestymään. Tai voit itse muuttaa sukulaisille tai ystäville ja lapsi jäädä isän kanssa kunnes asiat järjestyvät. Tai sitten koitatte saada välinne kuntoon isän kanssa.
Yksityisenä en hyväksy siksi, että vuokra jää yleensä saamatta, jos ei ole mitään tuloja. Sossu hommaa asunnon kun ilmoitat, että joudut lapsen kanssa asumaan tuttujen lattialla nukkuen.
Esim. Satolle ja VVO:lle voi tehdä määräaikaisen vuokrasopimuksen, ei tarvitse maksaa takuuvuokraa. Isommissa kaupungeissa asuntoja saa myös seurakuntayhtymältä.
Sitten kerrot sossussa, että sen myöntämä takuusitoumus ei ritä. Pyydät vaikka kirjallisena tuon 1kk vuokra etukäteen tilille- lauseen , jotta voit näyttää sitä sossussa. Sitä varten se sossu mun mielestä on, että AUTTAA tilanteessa jossa muuta apua ei ole saatavissa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:08"]
Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus niin asiat lähtevät järjestymään. Tai voit itse muuttaa sukulaisille tai ystäville ja lapsi jäädä isän kanssa kunnes asiat järjestyvät. Tai sitten koitatte saada välinne kuntoon isän kanssa.
[/quote]
En tee lastensuojeluilmoitusta koska joudumme muuten lastensuojelu asiakkaiksi. Lapsi vasta muutaman kuukauden ikäinen, joten en ole jättämässä häntä. Lapsen isän kanssa asioita emme saa enää kuntoon valitettavasti..
ap
Siis sait jo kämpän kaupungilta, mutta eivät hyväksyneet takuuta?
Taisit kuitenkin ymmärtää väärin, kullä taatusti hyväksyvät sen sossun takuun...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:20"]
En tee lastensuojeluilmoitusta koska joudumme muuten lastensuojelu asiakkaiksi.
ap
[/quote]
Mitä olet tehnyt, että lastensuojelun asiakkaiksi joutuisitte? Voi olla myös tässä se syy.
[/quote]
En tee lastensuojeluilmoitusta koska joudumme muuten lastensuojelu asiakkaiksi. Lapsi vasta muutaman kuukauden ikäinen, joten en ole jättämässä häntä. Lapsen isän kanssa asioita emme saa enää kuntoon valitettavasti..
ap
[/quote]
Ei sinulla taida olla muuta vaihtoehtoa, kun hyväksyä että et pärjää itsenäisesti. Sinun tärkein tehtävä on olla lapsen puolella ja nyt lapsen etu on lastensuojeluilmoitus.
[/quote]
ap
[/quote]
Herää nyt jo hyvä ihminen ja ota vastuu itsestäsi. Ei kai sinun sitten muu auta, kun palata takaisin äidin helmoihin kasvamaan.
a) pyydä mieheltä häätö
b) ota uudestaan yhteyttä sinne sossuun
c) jos ei tule asuntoa, niin sossu järkkää sulle tilapäismajoituksen vaikka ensikotiin
Kyllä se lasten hyvinvointiinkin vaikutta, jollei äiti saa asuntoa järkättyä itselleen. Soita turvakotiin, että olet vauvan kanssa asunnoton.
Kaupunki ei hyväksy???