Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"No koskas te sen yhteisen teette?"

Vierailija
14.08.2013 |

Arvasin että kyllä se utelu häiden jälkeen alkaa. Kesän aikana varmaan joka toinen sukulainen ja tuttava ehtinyt udella, että kai sitä nyt edes yritys on päällä? Ja juhlissa vahdattu juonko alkoholia vai en. (Ja kun olen ollut kuskina, niin siitähän se vasta puheet on lähteneet) Mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on siitä, että uudisperheeseen täytyy tehdä se "yhteinen" lapsi? Meillä on viisi lasta, joista kolme asuu tällä hetkellä meillä vakituiseen ja kaksi vuoroviikko järjestelmällä. Lapset kaikki jo kouluikäisiä, kolme harrastaa aktiivisesti 3-4 kertaa viikossa (lisäksi tietysti pelit ja turnaukset) ja kaksi muuta kerran viikossa. Lisäksi meillä kaksi koiraa, joiden kanssa minä ja mieheni harrastamme. Jatkuvasti saa mennä tukka putkella ja miettiä miten onnistuu olla kahdessa paikassa samaan aikaan ja vielä ehtiä jokaisen lapsen kanssa viettämään "laatuaikaa", joka meillä tarkoittaa sitä, että ainakin toinen aikuisista on lapsen kanssa ilman mitään häiritsevää tekemistä, ihan vain keskittyy lapseen. 

Ja tähän yhtälöön pitäisi hankkia vielä se yksi lapsi, että tunsimme itsemme perheeksi? Reilu kolme vuotta asuttu yhdessä ja naimisiin mentiin toukokuussa. Ja aivan alusta asti ollut selvää, ettei meille lisää lapsia tule, mikä on kyllä ollut ihan julkista tietoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tälläiset ap:n kaltaiset turhasta valittajat!

Vierailija
2/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh.. tää on niin normaali tilanne, meillä kesän häiden jälkeen sama homma, jatkuvaa vihjailua koko ajan yhteisestä lapsesta. Tottakai se mielessä on ollut mutta EI NYT! jopa miehen ex jankkaa jatkuvasti että "kyllä meidän lapset sitten unohtuu kun teette yhteisen". Raivostuttavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän niiiiiiiiiiiiin ton tunteen.

En jaksa ymmärtää miten löytyy tuollaisia moukkia, jotka tenttaavat ihmisiä heidän henkilökohtaisista asioistaan.

Ei luulisi muille kuuluvan tuleeko niitä lapsia lisää vai ei ja luulisi myös ymmärtävän, että se on niin iso ja henkilökohtainen asia, että siitä ei vaan kysellä. Eiköhän se sitten selviä jossain vaiheessa, että ilmestyykö sitä lasta vai ei...

Vierailija
4/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on niin paljon lapsia, että tottahan te vielä yhden yhteisen rakkaudenhedelmän haluatte, ette vain tiedä sitä vielä näemmä :D

Tiedätkös, että erittäin monet tekevät, siksi varmaan sitä pidetään lähes automaationa, mutta mitä sitten? Miksi sä siitä ärsyynnyt? Vastaa ensi kerralla vaikka, että kolmen vuoden päästä.

Vierailija
5/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte termiä että lapsia tehdään?

Ihan kuin lapsi olisi joku asuste tai koriste!

Lapsi on lahja, lapsi saadaan.

Vierailija
6/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo, mä niin ymmärrän ap:n kannan. 

Meillä on myös uuperhe, kolme kouluikäistä lasta, minä olen 40 v ja mies 47 v. Ja SILTI meiltä udellaan, että koska me sen yhteisen lapsen teemme? Kun olisivat edes huumorilla kyselemässä, mutta kun ei. 

Mä en tajua. Ei se yhteinen lapsi tee meistä yhtään enempää yhtä perhettä, me olemme sellainen jo.

Vähän he rauhoittuivat kun kerroin ihan jokaiselle utelijalle, että mä olen käynyt sterilisaatiossa, ei todellakaan tule lapsia meille. Tuosta alkoikin päivittely, että "mitäs jos mies haluaa lapsen jonkun toisen kanssa??!"  - eiköhän sitä silloin sitten erottaisi...

Vierailija
7/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa utelijoille että me ollaan vielä nuoria, että on tässä tuollaiset yli 15 tai 20 vuotta vielä aikaa tehdä. Saatte niille sillä jauhot suuhun koska eivät kehtaa sanoa (ääneen) että olette liian vanhoja silloin ;D

Vierailija
8/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:05"]En jaksa ymmärtää miten löytyy tuollaisia moukkia, jotka tenttaavat ihmisiä heidän henkilökohtaisista asioistaan.[/quote]

olettehan huomanneet että ne on just niitä samoja typpejä jotka utelee kaikkea muutakin; toisten palkkoja, toisten talojen tai kesämökkien tai autojen hintaa, ihmettelee että eikö tuo lapsiluku jo riitä jne jne jne jne