Näytän niin elähtäneeltä, rupsahtaneelta. Vinkkejä millä piristää ulkonäköä?
Hoidan ihoani hyvin mutta silti parin vuoden aikana on tullut ihan kamala rupsahdus. Leuan alla roikkuu heltta, silmien ympärillä rypyt ja nenästä suupieliin on ilmestynyt juonteet. Geeneistä johtuvaa kai..
Miten piristää tätä tätimäistä lookkia? Mikä on sinulla toiminut? En ole hiuksia värjännyt enää vuosikausiin, on siis oma väri joka on siis se perus maantienruskea, harmaata ei vielä ole näkynyt. Malli on pysynyt samana jo liian kauan siitä syystä että ne ovat tosi ohuet ja lyhyessä polkkamallissa näyttävät mielestäni parhaimmalta. Meikkaan kyllä kun tarve vaatii, aika kevyesti.
Pukeudun... ööh, aika tylsästi kai. Tykkään hameista. Olen normipainossa mutta kropan malli on aika haastava, leveäharteinen isotissinen omena. Näytän hyvin herkästi joltain matamilta ja paljon isommalta kuin olenkaan.
Olen valmis menemään myös jonkunlaisiin laite/pistos/laserhoitoihin, niitäkin voisi suositella, jos jollain on kokemuksia?
Kommentit (48)
Laita kuva tyylistä niin että kasvoja ei näy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten kannattaa suosia hiukan vaalempaa hiusväriä eli 1-2 astetta omaa hiustasi vaalempi tai raidat. Toinen nopea kasvojenkohotus on kulmakarvat. Ilme kevenee huomattavasti jo näillä kahdella. Kannattaa suosia lämpimiä värejä hiuksissa, harmaahopeiset vanhentavat.
Katsele youtubesta kulmakarvojen muotoilu ja meikkausohjeita, valitse sävy joka on lähellä oman kulmakarvasi väriä. Ei mustia ja paksuja kulmakarvoja. Meikkivideoita vanhemmille naisille löytyy isot määrät netistä myös.
En suosittele pistoshoitoja, kokeile ensin kotikonstein ja varaa aika kosmetologilta.
Mulla oli joskus kauan sitten hetken aikaa vaalennus hiuksissa ja en viihtynyt ollenkaan... lisäksi olen vähän arka värjäämään kun hiuspohja on aika herkkä ja hiukset valmiiksi ohuet/harvat. Pelkään että lähtee viimeisetkin.
Kulmatkin on hiusten ohella harventuneet, joten ei pelkoa paksuista kulmista. Värjään niitä itse refecticilin ruskealla sävyllä ja ovat aika luonnolliset.
Kaikenlaisia konsteja olen kotona kokeillut, Ordinaryt ja muut. Tiedän että perus kosmetologin kasvohoidot ym eivät tuo sellaisia tuloksia joita noi kauneusklinikoiden pistokset ja järeämmät laitehoidot tarjoaa. Ap
Mitä sulla on nyt Ordinarylta käytössä?
Retinoid, rosehip oil tällä hetkellä. Käytössä toiselta merkiltä c-vit.seerumi ja q10/matrixyl-seerumi.
Jotain tehokosteuttavaa ja kemiallinen kuorinta lisäksi? Kasvojumppa ja hieronta tuli myös mieleen.
Noiden lisäksi on kyllä käytössä myös kosteuttavia tuotteita, niasiiniseerumi, vaikka mitä. Kyllä tuo kosmetiikkapuoli on ihan hallussa :) ap
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tyylistä niin että kasvoja ei näy?
Hah en ikinä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q10 voide. Vitamiineja. Silmänympärysvoide. Juo tarpeeksi, muttei liikaa. Vältä alkoholia, aurinkoa ja kofeiinia. Käy kävelyllä, lepää tarpeeksi. Kollageenia?
Q10-seerumi on, samoin silmänymp.voide. Otan päivittäin biotiinia, d-vit ja monivitamiinia. En juo, en viihdy auringossa (spf30-50 joka päivä käytössä kasvot/kaula/dekoltee). Kahvia juon aamulla 2 kuppia. Kollageenia en käytä kun olen lukenut että se ei juuri vaikuta jos ottaa lisäravinteena? Liikuntaa pitää lisätä. Ap
Kollageenin ottaminen pillerinä ei tosiaan vaikuta.
Kokeile bio-identtistä progesteronivoidetta, se "tasoittaa" hormonit.
Jos ei kotikonstit, kuntosali, kosmetologi ja kampaaja auta, niin aina on botox. Sitäkin voi käyttää maltillisesti, mimiikan säilyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q10 voide. Vitamiineja. Silmänympärysvoide. Juo tarpeeksi, muttei liikaa. Vältä alkoholia, aurinkoa ja kofeiinia. Käy kävelyllä, lepää tarpeeksi. Kollageenia?
Q10-seerumi on, samoin silmänymp.voide. Otan päivittäin biotiinia, d-vit ja monivitamiinia. En juo, en viihdy auringossa (spf30-50 joka päivä käytössä kasvot/kaula/dekoltee). Kahvia juon aamulla 2 kuppia. Kollageenia en käytä kun olen lukenut että se ei juuri vaikuta jos ottaa lisäravinteena? Liikuntaa pitää lisätä. Ap
Harmi jos ne eivät ole juuri auttaneet. Ehkä sitten joku pistoshoito kasvoille, mutta älä mene mihin tahansa, varmista että ollaan plastiikkakirurgilla suomessa tai hyvämaineinen lääkäriasema ja henkilö joka tekee sen. Määritä mitkä muutama kohta kasvoissa on kriittisempiä. Kasvojen neulaamista ei kannata ottaa, kemiallinen kuorintakin kuulosti kauhealta. Ehkä on joku hellävaraisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Entäs hiuksiin hennavärjäys? Se on jopa hoitavaa hiuksille, joten sopii herkemmällekin. Jos ei itse jaksa sekoitella hennoja, niin ainakin Cultivatorsista olen kuullut hyvää. Valmiissa pakkauksissa monia eri sävyjä.
En ole kokeillut hennausta itse, mutta muutama kaveri käyttää, ja on kyllä nättiä.Itellä rupsahtanutta lookkia piristää pirteän väriset vaatteet. Jos oon tosi nuutuneen näköinen, niin laitan päälle vaikka keltaisen tai vadelmanvärisen paidan. Kummasti vetää huomiota siitä harmaankulahtaneesta naamasta mulla :D
Joskus teininä hennasin hiuksia :) Pitää mun kampaajalta kysyä noita värijuttuja, mitään markettivärejä en kyllä ala laittamaan. Mä haluaisin uusia vaatekaappiani jollain tapaa, mutta olen ihan onneton shoppaaja vihaan kaupoissa kiertämistä😞 tilaan kaikki netistä ja sen vuoksi tulee aina tilattua niitä ”varman päälle” värejä ja malleja jotta ei tarvitsisi palauttaa, sitten alkaakin vaatevarasto toistamaan itseään ja olemaan tylsä. Pitääkin sen verran vaivautua vaatekauppoihin että voi kokeilla noita eri värejä mitä normisti ostaisi.
Ja älä ota mitään myrkyllisiä pistoksia, on kai muutakin täytteeksi.
Mulla kyllä kemiallinen kuorinta on tehnyt hyvää, on tehty jo kaksi kertaa. Silottaa juonteita ja tekee ihonsävystä huomattavasti tasaisemman. Ei oo paha, iho hilseilee muutaman päivän, ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Kemiallinen kuorinta ja pikkuruinen määrä filleriä (yksi ampulli), älä kuitenkaan anna täyttää marionettilinjoja tai tulee "kuono". Tai thread lift, tällä saa lievän kohotuksen ilman turhaa "pulleutta".
Pahimpaan omenakohtaan coolsculpting. Leukahelttaan auttaa laser.
The Makeoverguy YouTubessa tekee kivoja hiusleikkauksia vanhemmille naisille.
Olet kyllä tosi nuori vielä ap!
Niin, tuntuu että kaikki ikäiseni ovat vielä ihan freessejä kasvoiltaan. Ei kenelläkään ole tällaista kalkkunakaulaa kuin minulla. Vituttaahan se. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenin ottaminen pillerinä ei tosiaan vaikuta.
Kokeile bio-identtistä progesteronivoidetta, se "tasoittaa" hormonit.
En ole kuullutkaan, varmaan reseptikamaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä kemiallinen kuorinta on tehnyt hyvää, on tehty jo kaksi kertaa. Silottaa juonteita ja tekee ihonsävystä huomattavasti tasaisemman. Ei oo paha, iho hilseilee muutaman päivän, ei muuta
Mulla on ihan sinällään hyvä iho, tasavärinen eikä suurempia ongelmia kun hoidan sitä huolella. Mutta ei ne kosmetiikkatuotteet auta siihen väsähtäneeseen lookkiin joka tulee kun elastisuus häviää ja naama valahtaa... Se on ihan geeneissä ja osansa on tehnyt myös nuorempana painon kanssa jojoilu joka onneksi nyt on kurissa. Ap
Kyni tukkasi lyhyeksi, värjää se oranssiksi ja osta tätimäiset silmälasit. Näin muut suomalaiset naiset jostakin käsittämättömästä syystä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemiallinen kuorinta ja pikkuruinen määrä filleriä (yksi ampulli), älä kuitenkaan anna täyttää marionettilinjoja tai tulee "kuono". Tai thread lift, tällä saa lievän kohotuksen ilman turhaa "pulleutta".
Pahimpaan omenakohtaan coolsculpting. Leukahelttaan auttaa laser.
The Makeoverguy YouTubessa tekee kivoja hiusleikkauksia vanhemmille naisille.
Olet kyllä tosi nuori vielä ap!
Niin, tuntuu että kaikki ikäiseni ovat vielä ihan freessejä kasvoiltaan. Ei kenelläkään ole tällaista kalkkunakaulaa kuin minulla. Vituttaahan se. Ap
Varmaan geeneistä kiinni. Itselläni ei ole vielä sitä kalkkunakaulaa, vaikka oon saman ikäinen kuin sinä ja mulla ihan kamalat elämäntavat. Röökaan ja tissuttelen jatkuvasti arkenakin. Mutta mulla on oikeasti hyvät geenit. Äitini on 70v ja saa jatkuvasti kehuja ulkonäöstään mihin ikinä meneekin. Siis oikeasti uskomattoman nuoren näköinen. Häntä luullaan jatkuvasti esimerkiksi isoveljeni vaimoksi.
Eikä ole mitään tehnyt itselleen, normaalisti vaan hoitaa ihoaan, ei ole mitään botoxia tms ottanut.
Mä saan siis geenieni puolesta lisäaikaa pelkästään. Mutta tiedän kyllä ettei se enää kauaa kestä näillä elämäntavoilla.
Joskaan en jaksa välittää koko asiasta kun en miehiä muutenkaan metsästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kotikonstit, kuntosali, kosmetologi ja kampaaja auta, niin aina on botox. Sitäkin voi käyttää maltillisesti, mimiikan säilyttäen.
No kannattaakin olla todella maltillinen. Botox-otsat huomaa ainakin heti siitä, että ihminen näyttää ihan mielipuolelta nauraessaan kun kasvot ei liiku luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaakin olla todella maltillinen. Botox-otsat huomaa ainakin heti siitä, että ihminen näyttää ihan mielipuolelta nauraessaan kun kasvot ei liiku luonnollisesti.
Mä en kyllä koskaan erota yhden tutun botoxeja, vasta siinä vaiheessa kun se alkaa hälvenemään ja sille tulee otsaan ihan jäätävät poikkirypyt. Kai sillä on sitten hyvä laittaja.
Liikunta ja painonpudotus.
En itsekään ollut pahimmillani kuin normaalipainon ylärajoilla, mutta kyllä se muutaman kilon pudottaminen on kummasti piristänyt olemusta.
Kunnon painoja kuntosalilla ja riittävästi proteiinia. Iän myötä rasvaprosentti muuttuu epäedullisempaan suuntaan ilman lihaskuntoharjoittelua, joten samassa painossa pysyminen voi johtaa harhaan.
Pukeutumisessa kannattaa suosia esimerkiksi tulppaanimallisia hameita, korkeavyötäröisiä housuja joissa on yksityiskohtia lantiolla, istuvia yläosia ja suhteellisen avaria päänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ja painonpudotus.
En itsekään ollut pahimmillani kuin normaalipainon ylärajoilla, mutta kyllä se muutaman kilon pudottaminen on kummasti piristänyt olemusta.
Pelkään että laihtuminen veltostuttaa naamaa entisestään. Ehkä varminta tässä vaiheessa pysyä suunnilleen samassa painossa. Varsinkin kun tästä alempaa painoa alkaa olla aika haastavaa pitää yllä, olen muutama vuosi sitten yrittänyt pitää sen alle 60kg :ssa ja se oli todella hankalaa ja syömisiä piti vahtia _ihan_ koko ajan. Mieluummin olen itseäni kohtaan vähän sallivampi ja olen ihan tyytyväinen kroppaani, tai en koe että haluaisin olla laihempi. Ap