Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

450e sopiva summa taskurahaksi pojalle kun

Vierailija
13.08.2013 |

lähtee viikoksi etelään? Mielipiteitä? Aamupalaa heille kuuluu hintaan joka maksettu jo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pojan iästä ja siitä mitä taskurahalla pitää saada. Mutta kyllä tuo kuulostaa ihan hyvältä.

Vierailija
2/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on taskurahaa jäätelöön ja satunnaisiin matkamuistoihin, se riittää. Js snillä pitää maksaa myös lounaat ja iltaruoan ravintoloissa, ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten "juhlaporukka" kokoonpanona? jos on niin toinen mokoma tohon päälle. Ei kiva jos rahat loppuu kesken

Vierailija
4/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikan hintatasosta. Kun summan jakaa 7:llä tai 8:lla, niin saa päiväbudjetin, jolla pitäisi saada lounas, päivällinen, juotavaa, liikkuminen (millä?), ehkä tuliaisia, mitä muuta? Tosiaan ikä vaikuttaa asiaan myös.

Vierailija
5/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:04"]

Jos tuo on taskurahaa jäätelöön ja satunnaisiin matkamuistoihin, se riittää. Js snillä pitää maksaa myös lounaat ja iltaruoan ravintoloissa, ei riitä.

[/quote]

jäätelöä ja matkamuistoja 450 eurolla viikossa? Just...

40 euroa päivässä riittää varmasti lounaaseen ja iltaruokaan.. Ja lopulla voi ostaa jäätelö ja matkamuistoja.. (25e)

Vierailija
6/12 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi riittää, muttei sillä mitään ylimääräistä paikanpäällä tehdä. Joku retkiki voi olla 50-100e.

Vierailija
7/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen retkiä ja matkamuistoja? :D Mars nyt takaisin vaikka ylilaudalle miettimään mitä retkiä ja matkamuisto-ostoksia (oletettavasti) teinipojat etelässä tekee.

Vierailija
8/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:01"]

Mitä ihmeen retkiä ja matkamuistoja? :D Mars nyt takaisin vaikka ylilaudalle miettimään mitä retkiä ja matkamuisto-ostoksia (oletettavasti) teinipojat etelässä tekee.

[/quote]

MÄ en tunne tuota sun mainitsemaasi sivustoa, mutta tunnen useita teini-ikäisiä nuoria, jotka erittäin mielellään tekevät esimerkiksi vaellusretkiä ja käyvät myös museoissa, teatterissa, konserteissa jne, ja joiden perheissä on tapana aina tuoda kotiin jääneille jotain tuliaisia. Ei ikä eikä sukupuoli estä kiinnostusta maailmaan.

Vierailija
9/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellänikään ei ole koskaan ollut noin paljoa rahaa käytettäväksi viikon matkalle. Eikä edes koko perheellä, vaikka ollaan viisihenkinen perhe.

Voi LUOJA!

Vierailija
10/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikko 450 eurolla? Se on melkein 65 euroa päivä. Meillä viisihenkinen talous elää 20 eurolla päivässä. Ja siihen kuuluu matkat, shampoot, vaatteet, ruoka, pääsyliput, ihan kaikki.

Toisilla on, toisilla ei. Päätä itse ja suhteuta se omiin miljoonatuloihinne.

Vierailija
11/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika ja kenen kanssa lähtee? Mitä tuolla rahalla pitää hoitaa? Ruoat? Pääsymaksut? Retket? Harrastukset?

Keitä muita lähtee mukaan? Onko poika itse vastuussa itsestään vai onko siellä joku muukin tai joku aikuinen? Ilmeisesti hän ei ole täysi-ikäinen, kun pojasta puhut.

Itse ajattelen niin, että matkalla on hyvä olla vähän ylimääräistä, jos sattuu jotain. Voi tarvita lääkäria tai matka voi yhtäkkiä pidentyä lentoliikenteen lakon tai tuhkapilven takia tms. Vaikka olisi matkavakuutus, niin esim. lääkärin voi joutua ensin maksamaan itse.

Eli vaikea ottaa kantaa, kun ei tiedä taustoja asiaan.

Vierailija
12/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:01"]

[/quote]

MÄ en tunne tuota sun mainitsemaasi sivustoa, mutta tunnen useita teini-ikäisiä nuoria, jotka erittäin mielellään tekevät esimerkiksi vaellusretkiä ja käyvät myös museoissa, teatterissa, konserteissa jne, ja joiden perheissä on tapana aina tuoda kotiin jääneille jotain tuliaisia. Ei ikä eikä sukupuoli estä kiinnostusta maailmaan.

[/quote]

Ok, eli kärkiprioriteetit ovat dokaaminen, bilettäminen, seksi ja kulttuuri. Joku voi mennä vaikka ainoastaan keräämään perhosia, mutta yli 80% nuorista ohjelma on pitkälti tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän