Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naista, jolla ei vielä ole 'sätisfaijeria'

Vierailija
13.08.2020 |

??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kädet ovat tällä naisella lämpimät ja osaavat, en tarvitse mitään kylmää muovilelua. En halua ostaa itselleni turhaa muovirojua.

Vierailija
22/35 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota tai ylipäätään mitään dildoa tai vibraa.

Olen alle 30 ja sinkku.

Joillain kavereilla on toi Satisfyer, mutta suurimmalla osalla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eikä tulekaan. Paitsi orkku tulee ihan ilman vempeleitäkin...

Vierailija
24/35 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla ei ole mutta tilasin hänelle ylläriksi.

Vierailija
25/35 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on :D

N24

Vierailija
26/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koska en saa enää orgasmia (lääkkeiden takia) niin en nää mitään syytä ostaa sellaista: en tulis kuitenkaan.

Vierailija
27/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole satisfyeriä eikä mitään muitakaan leluja. Ns. perinteiset menetelmät ovat tähän asti riittäneet.

Vierailija
28/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rouva oli omin lupineen moisen tilannu ja viikko sitten sitä testailtiin heti kun postiin saapui. Sanoin rouvalle että näytähän nyt kuinka se toimii ja alkuun häntä vähän nauratti ku nylpyttää hassusti mutta minä otin sen vempeleen ja vähä voluumia lisää ni johan rupes rouva vinkumaan. No nesteethän sieltä lensi pihalle ja sänky kastu. Kehu alku järkytyksen jälkeen hyväksi laitteeksi mutta ei voita minun sormia/suuta😁

Vierailija
29/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rouva oli omin lupineen moisen tilannu ja viikko sitten sitä testailtiin heti kun postiin saapui. Sanoin rouvalle että näytähän nyt kuinka se toimii ja alkuun häntä vähän nauratti ku nylpyttää hassusti mutta minä otin sen vempeleen ja vähä voluumia lisää ni johan rupes rouva vinkumaan. No nesteethän sieltä lensi pihalle ja sänky kastu. Kehu alku järkytyksen jälkeen hyväksi laitteeksi mutta ei voita minun sormia/suuta😁

Kyllä muuten voittaa! Vaikka mitä luulisit.

Vierailija
30/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Voi voi. Et tiedä mitä teit. Samoin, mun mies tilasi ylläriksi ja nykyään on seksielämä pilalla. Huomaat sen kyllä sitten aikanaan, mitä tuo laite saa aikaan. En suosittele kenellekään!

Vierailija
31/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Voi voi. Et tiedä mitä teit. Samoin, mun mies tilasi ylläriksi ja nykyään on seksielämä pilalla. Huomaat sen kyllä sitten aikanaan, mitä tuo laite saa aikaan. En suosittele kenellekään!

Kerro ihmeessä tarkemmin!

Vierailija
32/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekan omani keväällä alennuksesta. Hyvä laite kyllä!

Vierailija
33/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Tein saman virheen. Suuttui ja käski viedä sinne mistä toikin. Eli meillä asuu ainakin yksi nainen jolla ei ole

Vierailija
34/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Tein saman virheen. Suuttui ja käski viedä sinne mistä toikin. Eli meillä asuu ainakin yksi nainen jolla ei ole

Seksuaalisuus on herkkä asia :) Kannattaa mielellään ensin jutella puolison kanssa, mitä mieltä on yleensäkin seksivälineistä, ( varsinkin jos ei ole aiempaa kokemusta) ennenkuin tilaa ylläriksi seksivälineitä.

Vierailija
35/35 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en omista enkä tule omistamaan. Hyi olkoon mikä masiina. Ja joku totesi, että ei alle kolmekymppisiä ole... Väärin, minäkin olen 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi