Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seiskojen vanhemmat, odotatteko sitä teinihulinaa

Vierailija
13.08.2013 |

kun nuori alkaa mennä omia menoja ja seurustella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ennemminkin.

Vierailija
2/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en, varsinkin kun meillä on sellainen kovapäinen ja vaikea riiviö jo ilman niitä menohalujakin. Minä en enää tiedä miten sitä pitelee jos se saa päähänsä haluta notkua kylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en erityisemmin odota, toivotaan ettei mikään kauhean hulvaton nuoruus ole luvassa.... Mutta omia menojaan tuo on mennyt kyllä jo usean vuoden kaveriporukkansa kanssa. Tietenkin vanhempien luvalla ja ihmisten aikoihin... Poikia ei ole tässä talossa vielä näkynyt.

Vierailija
4/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki nuoret edes tee niin.

Vierailija
5/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa oli meillä seiska kuopuksella...onneksi se on ohi. Porukka hullaantui alkoholikokeiluista, seurustelusta ja muusta pörräämisestä. Se oli hirveää. Nyt onneksi paaaljon rauhallisempaa kun pari vuotta mennyt.

Vierailija
6/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei ala vielä seiskalla. Mieluummin vasta ysillä tai lukiossa.

Vierailija
7/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teinihulinaa? Meillä kuopus seiskalla, keskimmäinen ysillä ja vanhin lukion tokalla eikä ole vielä ollut mitään teinihulinaa.

Vierailija
8/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et teinit on raauhottuneet jo lukio tai ammattikouluiässä. Tai siis jos seurustelevat jne niin se ei välttämättä enää ole niin päätöntä kuin seiskalla.

Vierailija
9/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikilla tule mitään erityistä, ei meilläkään esikoisella kummempaa. Mut todella monilla on jotain; vähän psyykkistä häikkää (masennusta, paniikkia, ahdistusta, viiltelyä, päihteitä) jne jne. Seukkaukset on sit pientä mut niistäkin voi tulla ongelmia. Oma lukunsa on sitten nuoret jotka eivät kerro vanhemmille mitään (vanhemmille se toki voi olla helpompaa).

Vierailija
10/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seiska luokka tosi raskas. Poika jäi kaveriporukan ulkopuolelle jostakin syystä. Joskus pääsi porukoihin, harvoin. Äitinä olin ihan loppu, itketti vain. Yöunet minimissä, kun yökaudet mietin. Kesä meni hieman paremmin. Nyt pelkään tulevaa. Ärsyttää itseänikin, kun kokoajan kyselen: oletko menossa kavereiden kanssa, soita nyt jollekin, olittepa vähän aikaa... tms... Olen tullut " vainoharhaiseksi" ja pelkään jatkuvasti onko poika tahtomattaan juuri nyt yksin. Onkohan mulla kohtalotovereita?

Vierailija
11/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Vierailija
12/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 11/11, meillä samaa, tosin minulla poika aloitti nyt vasta kuutosen. Silloin tällöin kelpaa porukoihin mutta usein ei..

Vierailija
13/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska meillä ei niin vaan mennä omia menoja. Lisäksi nörttihän tuo on.

Vierailija
14/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:48"]

Hei 11/11, meillä samaa, tosin minulla poika aloitti nyt vasta kuutosen. Silloin tällöin kelpaa porukoihin mutta usein ei..

[/quote]

Kiitos vastauksesta.

Vierailija
15/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meni kasille nyt eikä tosiaankaan ollut mitään teinihulinaa viime vuonna. Kertoilee kyllä muiden touhuja, muttei ole itse kiinnostunut sellaisesta. Kaveeraa vapaa-aikanaan enemmän sellaisten kanssa, jotka eivät myöskään ole kiinnostuneita tupakasta ja päihteistä vielä. 

Keskimmäinen meni nyt seiskalle eikä hänkään pyöri vielä poikien kanssa, vaikka monet kaverinsa niin tekevät. Hänkin hakeutui sellaisten seuraan, joita ei vielä kiinnosta jatkuva hengailu kylillä poikien kanssa. Hänen kaverinsa eivät kyllä kukaan käytä vielä päihteitä, mutta sanoi viime talvena itse, ettei halua hengailla vielä poikien kanssa.

Tuo vanhin on niin järkevä, etten ole varsinaisesti ollenkaan huolissani hänestä. Nuorempi saattaa jossain vaiheessa innostua, mutta tuskin vielä seiskan aikana. 

Vierailija
16/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus meni lukioon eikä meillä toistaiseksi ole ollut mitään teinihulinaa. Opiskelijakämpässä aikuisena tehkööt mitä tekevät, mutta kotona meillä on tyyntä ja rauhallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi