Tuttava itkee kun Tinderissä miehet ilmoittaa haluavansa täyspäisen ja normaalin naisen
Ei kelpaa nepsyt eikä mt-ongelmaiset. Mitäs tuohon nyt sanoisi. Tää tuttava on kaveriini sisko, siniset hiukset ja rengas nenässä. Kaipa niitä vastaavia miehiäkin on?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin itkee?
No ei kai, tuo sininen tukka ja nenärengas-klassikkokombo paljasti inkkulitrollin armotta.
Joutuu vetämään kaikki kivanoloiset miehet vasuriin, kun niilltä lukee tuo lause ja tietää ettei itse ole normaali ja täystpäinen
jaa, ei itke tursuavan ihraista löllymistään tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin itkee?
No ei kai, tuo sininen tukka ja nenärengas-klassikkokombo paljasti inkkulitrollin armotta.
Joutuu vetämään kaikki kivanoloiset miehet vasuriin, kun niilltä lukee tuo lause ja tietää ettei itse ole normaali ja täystpäinen
Minäkin laittaisin tuollaisella esittelytekstillä varustetun profiilin vasuriin, ja olen normaali ja täysipäinen.
Ohiksena vain
Jos joku kirjoittaa Tinderiin etsivänsä "täyspäistä ja normaalia", tulee siitä kyllä sen verran yksinkertainen vaikutelma, että lähinnä heräisi huoli, jos kovin monella miehellä moinen teksti on, että ovatko miehet pääsääntöisesti edes oikeustoimikelpoisia. Eihän kukaan täyspäinen ja normaali nimittäin tuollaisia asioita profiilitekstiinsä kirjoita.
Millä tavoin itkee?