Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava itkee kun Tinderissä miehet ilmoittaa haluavansa täyspäisen ja normaalin naisen

Vierailija
20.05.2026 |

Ei kelpaa nepsyt eikä mt-ongelmaiset.  Mitäs tuohon nyt sanoisi. Tää tuttava on kaveriini sisko, siniset hiukset ja rengas nenässä. Kaipa niitä vastaavia miehiäkin on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin itkee?

No ei kai, tuo sininen tukka ja nenärengas-klassikkokombo paljasti inkkulitrollin armotta.

Vierailija
2/5 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin itkee?

No ei kai, tuo sininen tukka ja nenärengas-klassikkokombo paljasti inkkulitrollin armotta.

Joutuu vetämään kaikki kivanoloiset miehet vasuriin, kun niilltä lukee tuo lause ja tietää ettei itse ole normaali ja täystpäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, ei itke tursuavan ihraista löllymistään tällä kertaa.

Vierailija
4/5 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin itkee?

Joutuu vetämään kaikki kivanoloiset miehet vasuriin, kun niilltä lukee tuo lause ja tietää ettei itse ole normaali ja täystpäinen

Minäkin laittaisin tuollaisella esittelytekstillä varustetun profiilin vasuriin, ja olen normaali ja täysipäinen.

Ohiksena vain

Vierailija
5/5 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaa Tinderiin etsivänsä "täyspäistä ja normaalia", tulee siitä kyllä sen verran yksinkertainen vaikutelma, että lähinnä heräisi huoli, jos kovin monella miehellä moinen teksti on, että ovatko miehet pääsääntöisesti edes oikeustoimikelpoisia. Eihän kukaan täyspäinen ja normaali nimittäin tuollaisia asioita profiilitekstiinsä kirjoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän