En jaksa tämmöstä parisuhdetta
Mies ei välitä enää ja tunnen oloni kurjaksi ja surulliseksi.
Kommentit (16)
Miksi ei välitä enää? Mitä teidän välillä on tapahtunut?
Itsellä ehkä vähän samankaltainen tilanne. Olen siis mies, ja tuntuu etten saa vaimoltani semmoista huomiota mitä toivoisin, joten itse taidan livetä pikkuhiljaa semmoseen moodiin, etten meinaa välittää.
Puhu. Kuuntele. Puhukaa. Kuunnelkaa. Hakekaa apua.
Valitettavasti se puhuninenkaan ei aina auta jos toinen ei siihen kykene.
Eroat. Seurustelu on täysin vapaaehtoista.
Vierailija wrote:
Voivat he olla aviossakin.
Vierailija wrote:
Puhu. Kuuntele. Puhukaa. Kuunnelkaa. Hakekaa apua.
Miksi naisia syyllistetään maailmanlaajuisesta sinkkujen miesten epidemiasta ja eroista? Miehiltä ei voida koskaan odottaa mitään. Ap, eroa. Pysy sinkkuna. Miesten täytyy itse kyetä löytämään oma minuutensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voivat he olla aviossakin.
Avioliitostakin voi lähteä
Pitikö toinenkin ketju aloittaa. Vaikuttaa sen verran pakkomielteiseltä että mies on luultavasti sanonut monia kertoja että ystäviä vaan ollaan, mutta nainen silti yrittää työntää vakavampaan suuntaan ja masentelee kun mies ei välitäkään niinkuin nainen toivoo.
Ota joku kiltti ja kunnollinen mies. Jätä se komea jännä mies. Ne ei osaa seurustella vaan ne käyttää naisia hyväksi.
Vierailija wrote:
Puhuttiin
Niin...? Entä sen jälkeen?
Ei kannata jatkaa suhdetta jos toinen ei aidosti välitä. Tulet vaan entistä surullisemmaksi jos olet yksipuolisesti suhteessa. Minä olin ja yritin rakastaa sen toisen ehjäksi mutta turhaan. Sain vain lopulta sydänsuruja.
Tuollaisia parisuhteet oman kokemukseni mukaan on eli aito tunneyhteys puuttuu ja toinen onkin vain tyytynyt minuun kun ei muita saanut. Se tyytymättömyys sitten purkautuu nälvimisenä ja/tai mykkäkouluna sekä jatkuvana seksinvonkaamisena.
Ihan kuin sitä olisi jokin panoalusta joka välttää paremman puutteessa.
Vierailija wrote:
Ota joku kiltti ja kunnollinen mies. Jätä se komea jännä mies. Ne ei osaa seurustella vaan ne käyttää naisia hyväksi.
Mikä teitä kivoja miehiä estää lähtemästä Turkkiin? Ilmeisesti raha. Syrjäytynyt ja tuloton mies ei ole kunnollinen, vaan nimensä mukaisesti apua kaipaava.
Vierailija wrote:
Puhuttiin
Lähdet menemään tosta suhteesta. Estät miehen puhelimesta ja somessa. Et vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Surua on.