Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko intro- ja ekstrovertin suhde oikeasti toimia, kokemuksia?

Vierailija
13.08.2020 |

Deittaillaan. Olen ujo ja introvertti, enkä kovin sosiaalinen. Kun taas ekstroverttitapaus on päinvastainen. Tässä on jo muodostunut sellaista ongelmaa, että sosiaalisempi osapuoli harmistuu, kun en ole helposti tavoitettavissa.

Deitti on oikein mukava muuten, mutta en pysty joustamaan tai muuttamaan persoonaani. Kun nähdään, niin juttelen toki ja mahdollisimman avoimesti. En kuitenkaan jaksa tapailla tiheästi.

En oikein tiedä mistä suunnasta tätä lähestyisi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekulle ottaa koville, että voi olla onnellisesti eri osoitteissa asuvia. 😂

Vierailija
42/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde sinänsä voi toimiakin, mutta introverttina olen huomannut, että minun kannattaa asua yksin. Mistään muusta ei pitkän päälle tule mitään. Nyt naimisissa ekstrovertimman kanssa, mutta eri osoitteissa ja tämä toimii.

Ja siellä se extro sitten viilettelee ympäriinsä ja harrastaa ties mitä orgioita omassa asunnossaan, uskotellen että "kyllä vain sinä olet ainoain". Kyllä on varsinainen pettäjän unelma ainakin tuollainen järjestely, aina on se introvertti varalla siellä.

Eiköhän se pettäjä petä jos sitä laatua on, ihan sama onko eri vai sama osoite. Ketään ei kuitenkaan voi omistaa ja ymmärrykseni mukaan tässä avioliitossa ollaan molemmat omasta halustamme. En siis jaksa hetkautua tuollaisesta kommentista. :D

t. tuo naimisissa ekstrovertimman kanssa, mutta eri osoitteissa

Eli sulle ihan jees, että toinen harrastelee siellä kämpässään jotain kimppakivoja sinulta salaa?

Sulla taitaa tuo vainoharhaisuus ja mustasukkaisuus mennä hiukan yli? -eri

No ettehän te millään voi tietää mitä se kumppani siellä puuhastelee. Onhan se tietysti omissa pilvilinnoissa ihan kiva varmaan tietämättömänä elellä "onnellisena".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi koskaan tietenkään tietää mitä se kumppani touhuaa kun ei ole näkösällä, osoitteista viis. Parisuhteessa ollaan molempien halusta ja lähtökohtaisesti luotetaan. Eri osoitteissahan sitä asutaan aina ennen kuin yhteen muutetaan - lähtökohtaisestiko silloin järkätään orgioita molemmat tykönään..??? Vai mikä logiikka? 😂😂😂

Vierailija
44/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi koskaan tietenkään tietää mitä se kumppani touhuaa kun ei ole näkösällä, osoitteista viis. Parisuhteessa ollaan molempien halusta ja lähtökohtaisesti luotetaan. Eri osoitteissahan sitä asutaan aina ennen kuin yhteen muutetaan - lähtökohtaisestiko silloin järkätään orgioita molemmat tykönään..??? Vai mikä logiikka? 😂😂😂

Tämä on näitä kilttiksiä, jotka ulisee ja itkee, kun eivät naiset halua. Kummakos tuo, kun mustasukkaisuus ja ripustuvainen luonne tulevat ilmi välittömästi. Kohta komentaisivat, että nainen ei lähde mihinkään, eikä saa laittautua, koska kuitenkin menossa pettämään.

Vierailija
45/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi, jos joustoa ei ole puolin ja toisin. Mutta se vaatisi joustoa sinultakin ap ja tekstisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinä vaadit kyllä joustoa ja ymmärrystä deitiltäsi, mutta deittisi ei saisi vaatia samaa sinulta. Voi myös olla, että sain väärän kuvan.

Mutta jos noin on, niin ei tule toimimaan. Se ei koskaan toimi niin, että pelkästään toisella on oikeus vaatia ja toisen velvollisuus on joustaa.

Juuri näin!

Vierailija
46/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia, mutta edellyttää sitä että ymmärrätte ja kunnioitatte toistenne erilaisuutta tässä asiassa. Seurustelin itse pitkään ekstrovertin kanssa ja hän ei koskaan kunnolla tajunnut kuinka viihdyn itsekseni ja toivoi että olisin käynyt enemmän ulkona. Eihän se lopulta toiminut, vaikka tämä oli tietysti vain yksi tekijä eron takana.

Sama kokemus. Mies ei suostunut hyväksymään minua sellaisena kuin olen. Hän myös usein luuli että olen vihainen jostain tai mökötän. Olin vain oma itseni.

Eikä sen olisi pitänyt tulla minään yllätyksenä, kerroin alusta asti olevani itsekseni viihtyvä, mutta en silti rajoita hänen menojaan.

Hän silti jotenkin odotti, että minua kiinnostaa hänen kaverinsa ja etenkin hengata heidän tyttöystäviensä kanssa.

Tunsin, että hän yritti muuttaa minua, ikään kuin minussa olisi jokin vika. Ehkäpä tarkoitus oli vain auttaa? Se vaan kun en tarvinnut apua vaan hyväksyntää.

Vierailija
47/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka haluavat pettää, tekee sen joka tapauksessa. Vaikka työmatkalla tai firman pikkujouluissa. Kyllä ne vaimojensa kanssa asuvat miehetkin laittaa vihjailevia viestejä somen kautta jatkuvasti meille sinkkunaisille.

Ei toista ihmistä pysty niin tehokkaasti vahtimaan ettei se petä. Toki se on helpompaa jos asutaan erikseen, mutta pettäjillä on pettäjän luonne ja ne kyllä pettää joka tapauksessa.

Vierailija
48/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut. Itse tykkään olla lähinnä itsekseni, puoliso taas hiihtää alinomaa kaupungilla kaveriporukoissa ja sosiaalisissa harrastuksissa. Ensimmäisinä vuosina tuli asiasta hieman kahnausta ja väärinymmärryksiä, mutta ne rauhoittuivat ja loppuivat kun molemmat oikeasti aloimme ymmärtää toistemme erilaisia tarpeita. Minä en enää toivo, että toinen jäisi perjantai-iltana minun kanssani kotiin hissuttelemaan eikä puoliso pahastu jos en lähde rientoihin mukaan. Tosi mielelläni olen rauhassa yksin kun puolisolla on muita menoja.

Kuitenkin meillä on tosi paljon yhteistä, kahdenkeskistä aikaa myös ja se on molemmille tärkeää ja ensisijaista. Kun kaipaan kotona rauhaa pälätykseltä, menen toiseen huoneeseen ja sanon että toivon ettei esim. pariin tuntiin tulisi keskeytyksiä. Sen jälkeen taas toisen jutut kiinnostaa. Yleisesti puolison seura ei kylläkään kuormita kuten yksi aiempikin kirjoittaja kommentoi, koska koen että minut hyväksytään 100% omana itsenäni. Yhdessä ollaan oltu jo melkein 20 vuotta ja hyvin pyyhkii.

Vierailija
49/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi