Miten niin monet youtubettajat voivat olla niin suosittuja vaikka heillä ei ole ollenkaan karismaa?
Tätä olen miettinyt usein.
Mikä saa niin monet katselemaan mitäänsanomattomien persoonien tylsääkin tylsempiä videoita?
Kommentit (17)
No suurin katsojakunta on alaikäistä, joille riittää vaikka minkälainen pieruhuumori. Aikuisemmalle katsojakunnalle pitää sitten jo olla karismaa.
Niinpä - joku heiluva ja hysteerisesti hihittelevä Jaakko Parkkali on suositumpi kuin itse Jeesus...
En ymmärrä minäkään, tänään oli ylen aamussa joku adhd tubettaja nainen joka elehti niinkuin olis juonut litran energiajuomaa ennen lähetystä, kauheeta katsottavaa.
Koska lapset niitä lähinnä katselee, helposti vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
No suurin katsojakunta on alaikäistä, joille riittää vaikka minkälainen pieruhuumori. Aikuisemmalle katsojakunnalle pitää sitten jo olla karismaa.
Totta - siksi katsonkin Suomijunttia, Hampaatonta Läskiä ja Pasi Viherahoa.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Niinpä - joku heiluva ja hysteerisesti hihittelevä Jaakko Parkkali on suositumpi kuin itse Jeesus...
Onpa suomalaisen näköinen mies.. hyh.
En tajua Roni Backin suosiota. Tylsät jutut, vanhan ukon naama.
Suomessa tarvii vaan päästä piireihin niin työtarjouksia riittää, vaikka olisit kuinka perustylsimys. Esim. Veronica Verho tulee mieleen.
Ihmiset haluaa katsoa kaupassakäynti, ruuanlaitto ja ajeluvideoita. Diihen vielä jos keksii jotain spesiaalia niin suosiota tulee. Toista 4 vuotta joka viikko muutamaan kertaan.
Voivatko massat olla väärässä?
Demokratiakin on enemmistön diktatuuria loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tarvii vaan päästä piireihin niin työtarjouksia riittää, vaikka olisit kuinka perustylsimys. Esim. Veronica Verho tulee mieleen.
Minulle tulee mieleen miesosapuoli yhdestä tubettajapariskunnasta. Ei ollenkaan karismaa. En usko että olisi saavuttanut nykyistä suosiotaan toisella tyttöystävävalinnalla.
Hyvä sisältö...
Kaikki nyt eivaan ole synnynnäisii näyttelijöitä!
Jos karisman määritelmä on sosiaalinen vetovoimaisuus ja kyky inspiroida muita, eikö ihminen, jolla on paljon vapaaehtoisia ja aitoja seuraajia, ole välttämättä karismaattinen? Tässä mielessä myös arkinen, ruma, tylsä tai kuiva ihminen voi olla karismaattinen, kunhan vain monet seuraavat häntä.
Niin kuin ketkä?