Musta tulee pomo ja mä saan oman työhuoneen :)
Vihdoinkin. Pitää hihkua täällä, kun en vanhassa työpaikassa oikein kehtaa. En ole vielä edes kertonut siellä, että lähden. Vain mieheni tietää. No, yksi työkaveri pomppii varmaan riemusta, mutta muita voi kyllä harmittaa, etenkin esimiestä, jota saan kiittää paljosta. Miten te olette muistaneet vanhoja työkavereita, kun olette vaihtaneet työpaikkaa?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:21"]
Et ole sovelias kenenkään esimieheksi tuollaisella asenteella. Iloita tietysti saa, mutta sanamuodot paljastavat todellisen luonteesi.
Valitan.
[/quote]
Pakko sanoa, että kun luin otsikon, olin täsmälleen samaa mieltä.
[/quote]
Häh? Selittäkää nyt vähän tarkemmin. Eikö saa olla iloinen??
[/quote]
Saa toki, mutta prioriteettisi on vähän hakusessa. Pääasia on sulle että saat olla pomo ja sulla on oma huone. Muusta viis....
Meillä vapautui yksi työhuone ja työkaveri oli pomolle heti mennyt puhumaan sen itselleen. Oli pikkasen ylpeä, että hän sai OMAN huoneen. Noh, nyt se kuitenkin on selvästi pettynyt yksin siellä huoneessaan, kun jää meidän 3 muun naisen jutuista ihan ulkopuolelle...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:54"]
Et ole sovelias kenenkään esimieheksi tuollaisella asenteella. Iloita tietysti saa, mutta sanamuodot paljastavat todellisen luonteesi.
Valitan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Saa toki, mutta prioriteettisi on vähän hakusessa. Pääasia on sulle että saat olla pomo ja sulla on oma huone. Muusta viis....
[/quote]
En ollut edellinen kyselijä, mutta mulle kai oli vastaus. Prioriteettini eivät käy ilmi viestistäni. Se oli iloinen pieni riemunkiljahdus, jota ei muualla voi päästää. Älä ole niin vakava äläkä yksioikoinen:) Haasteet ja vastuu ovat tärkeintä, mutta saa kai nainen edes vähän iloita pienistä mukavuuksista?
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:53"]
Enhän minä sinua tunne mutta jotenkin jo tuosta otsikosta saa sellaisen fiiliksen että et tule olemaan niitä kaikkein mukavimpia esimiehiä... varsinkaan jos ei ole mitään kokemusta johtamisesta niin se ei ole mitään "herkkua".
Kerro vuoden päästä miten menee...
[/quote]
Minkähänlainen esimies minusta sitten tulee?
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:36"]
Oliko mies- vai naisesimiehet valitsemassa?
[/quote]
Miehiä molemmat. Lähempi esimies halusi tarjota lounaan ja kysyi siellä, mitä olisin mieltä, jos uusi työ olisikin vähän erilaista.
ap
[/quote]
ah, tässä meille täky seuraavaan episodiin murun telenovelassa. kohta alkaa sutina esimiehen ja murun välillä!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:01"]
Valitan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ollut edellinen kyselijä, mutta mulle kai oli vastaus. Prioriteettini eivät käy ilmi viestistäni. Se oli iloinen pieni riemunkiljahdus, jota ei muualla voi päästää. Älä ole niin vakava äläkä yksioikoinen:) Haasteet ja vastuu ovat tärkeintä, mutta saa kai nainen edes vähän iloita pienistä mukavuuksista?
ap
[/quote] Otsikosta se ilmi käykin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:01"]
Valitan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote] Otsikosta se ilmi käykin.
Meillä ei valita pomoksi pystymetsästä joten mikä on esimieskokemuksesi? Jos et saa hommaa toimimaan, menetät huoneen ja tittelin.
Pomona on aika yksinäistä. Monen on hankala ymmärtää, että on oikeasti vastuussa alaisten tekemisistä eli jos jossain homma ei toimi, siihen pitää puuttua, mutta miten sen teet, jos alainen osaa työt paremmin etkä osaa edes neuvoa. Ja ne miljoonat tilastot, joita tarvitaan ja jotka joudut itse löytämään, kukaan ei niitä sinulle tee.
Kivoja ylitöitä - palkatta. Ne kun on jo kokonaispalkassa.
No ei minusta mitään suuren kansainvälisen konsernin pääjohtajaa tupsahda tuosta vain. Mistäs sitä esimieskokemusta sitten saa, että voi hakeutua esimieheksi... Minulla on sitä jonkin verran ja siihen verrattavaa vastuutusta. Toivon, että menestyn ja pidän työstäni. Jos en, aina voin lähteä muualle. Mutta jos ei tavoittele mitään eikä uskalla, ei ikinä saakaan mitään.
ap
No mut pääasia että susta tulee pomo ja on oma työhuone.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 18:31"]
No mut pääasia että susta tulee pomo ja on oma työhuone.
[/quote]
Ei, vaan pääasia, että saan toiveitteni työn ja minuun uskotaan ja luotetaan ja etenen urallani. Muu on kivaa bonusta.
ap
Hahah, ei susta mitään pomoa tule. Päätit vaan keksiä uuden tarinan. Olet niin lapsellinen kaikin tavoin, ettei sinulle ikinä tarjottaisi pomon paikkaa.
Muru kyllä pääsee reittä pitkin pomoksi. Miehet on sen verran yksinkertaisia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 18:41"]
Hahah, ei susta mitään pomoa tule. Päätit vaan keksiä uuden tarinan. Olet niin lapsellinen kaikin tavoin, ettei sinulle ikinä tarjottaisi pomon paikkaa.
[/quote]
Ok, sovitaan sun kanssa näin, jos tuntuu paremmalta.
ap
Sori mutta et oikein kuulosta tulevalta pomolta vaan enemmänkin hyvin nuorelta ja tyhmältä uneksijalta. Voisin lyödä vetoa että keksitty juttu.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:40"]
Lähempi esimies halusi tarjota lounaan ja kysyi siellä, mitä olisin mieltä, jos uusi työ olisikin vähän erilaista.
ap
[/quote] Ah, piti ihan lounaalla käydä tuon takia ;)
Minä tykkään esimieshommista, mutta en omasta huoneesta. Helvetin tylsää Istua yksin.
Anna olla, ap! Näiden kateellisten luusereiden, jotka vain makoilevat valaina kotisohvillaan ja mankuvat Suomea paskaksi valtioksi koska kukaan ei tule tarjoamaan heille johtajan työtä 20 000 euron kk-palkalla, kanssa ei kannata alentua jankuttamaan.
Onnea uuteen työhön ja työhuoneeseen! Oma työhuone takaa parhaan työrauhan ja lisäksi on tarpeen pomon hommissa, sillä ei kaikkia työasioita voi kailottaa koko muun henkilökunnan kuullen.