Miten tulkitsisit tämän?
Tilanne työpaikan kahvihuoneessa: naureskellaan sille millä tavalla tulee asiakkaille kuvailtua meidän myyjiä jos tulee tilanne että asiakas ei muista kenen kanssa on kauppaa hieronut. Eli yhtä myyjää kuvaillaan esim. näin "Onko se sellainen silmälasipäinen, hoikka mies?" Sitten tää yksi kuvaa mua näin:"Lauraa" voisi sanoa että se on sellainen simpsakka nuori neiti.
Heitetään hänen kanssaan paljon kaksimielistä juttua koska meillä on niin samanlainen huumorintaju. Nauretaan sellasille jutuille joita ei välttämättä kaikki täällä edes ymmärrä.
Kerran tuli juttua siitä miten ihmiset ikääntyy ja mä kun oon jo päälle kolmenkymmenen niin sanoin että mulle tekee pahaa se että tulee ikää ja noloilen sitä. Muut naureskeli sille ja "pottuili", niin tää yks sanoi kovaan ääneen ettei sillä iällä ole mitään väliä.
Onko tuo ihan vain normikaveruutta vai voinko lukea jotain rivien välistä?
Kommentit (8)
Jos sä haluat lukea rivien välistä, tee niin.
Aloituksesi jäi nyt vähän hämäräksi.
En nyt ymmärtänyt tekstisi alkua, kun halusit kuitenkin vastauksen siihen "ei iällä ole väliä" kommenttiin, joka ei mitenkään liittynyt siihen, että naureskelitte kuvauksillenne toisistanne. No tuollaisen kommentin voi heittää kuka tahansa kenelle tahansa ihan vain sympatiasta ja jos huomaa tai luulee, että muiden pottuilu loukkaa sitä pottuilun kohdetta. Eli älä nyt ainakaan nolaa itseäsi luulemalla, että se oli joku elämää suurempi rakkauden tunnustus.
Aloituksen perusteella en osaisi ennustaa vuosisadan rakkaustarinaa. Voihan välillänne hyvinkin jotain kipinöintiä olla, mutta ainakaan tästä en sellaista kuvaa saanut. Aloituksesta sai sen kuvan, että sinua, AP, ainakin jossain määrin kiehtoo tämä tyyppi,mutta toisen osapuolen tunteet jäävät hämäränpeittoon. Pikkujouluissa asian laita viimeistään selvinnee. Ei kannata pidättää hengitystä siihen asti kuitenkaan. Mukavaa jatkoa ja pidäthän meidät kartalla, mikäli jotain tapahtuu. :)
Ok. Ootte varmaan oikeassa. Harmi kun tämä ei selviä siellä pikkujouluissa kun firman uskonnollinen vakaumus estää alkoholin tarjoilun pikkujouluissa :)
ap
Hmm, no jos vaikka ehdottaisit, että lähdettä koko konkaronkka yhdessä ehtoolliselle ja laskisit sen varaan, että tyypillä on heikko viinapää ja lemmekäs humala?
t.6
Heikko viinapää sillä on aivan taatusti kun ei juo ikinä tippaakaan. Varmaan tujahtais ehtoollisviinikin hattuun ;)
ap
No ei voi lukea mitään rivien välistä. Normaalia puhetta. Ja ihan positiivisesti sanottu, että on simpsakka nuori neiti.