Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kondomi?

Vierailija
13.08.2020 |

Onko antaa suosituksia hyvästä kondomimerkistä? Olen aiemmin ostanut Durexia jotain ultra thin- versiota mutta melkein poikkeuksetta miehet joilla kokoluokka 17cm+ ovat valittaneet että paskoja kumeja ja puristaa ja hajoilee. Huomenna tulee yökylään tälläinen kivan kokoinen mies ja pitäisi varustautua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse käytän Pasante Super King merkkisiä & mallisia. Tarkoitettu 20+cm pituudelle ja paksuille. Nämä joutuu tilaamaan, mutta normikaluille tarkoitetut markettikumit eivät minulle käy.

Vierailija
2/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaapati jää, taas uusi 15cm-ketju tällä kertaa uudesta näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah no nyt ei ole tarkoitus keskustella 15senttisistä mitään vaan hyvästä kumista. Ei viittis paljaalla hassutella vaan siksi että Durexit on järjestään riekaleina.

-ap

Vierailija
5/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.

Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.

Vierailija
6/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.

Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.

Joo no ihan vilpittömästi kysyn kun naisena en noista kumeista mitään ymmärrä, yrittänyt hankkia noita ultra thin- tyyppisiä vain ajatellen että tuntuma olisi parempi miehelle. Ja usko pois, eivät ne miehet kulje taskut täynnä kondomeita vaikka luulisi. Useammin kuin kerran on seuralainen tullut siinä uskossa että minulla on kumeja. Ja aina saan itse muistuttaa koko kumista.

-ap

Vierailija
7/47 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Mysize-kumeja. Sen koko tarkoittaa leveyttä litistettynä. Esim 60 tarkoittaa 120 mm ympärysmittaa. Kun EU normi taitaa olla 52 (ympärys on siis 104), tämä 60 on väljä normikalulle. Mutta kun oman ympärys on yli 140, se 60 on pienin mukava. Käytän hieman isompia, mutta jos akti kestää kauan, kumi saattaa hölskyä joissakin suvantovaiheissa, kun kalu on välillä vähän veltompi.

Vierailija
8/47 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Mysize-kumeja. Sen koko tarkoittaa leveyttä litistettynä. Esim 60 tarkoittaa 120 mm ympärysmittaa. Kun EU normi taitaa olla 52 (ympärys on siis 104), tämä 60 on väljä normikalulle. Mutta kun oman ympärys on yli 140, se 60 on pienin mukava. Käytän hieman isompia, mutta jos akti kestää kauan, kumi saattaa hölskyä joissakin suvantovaiheissa, kun kalu on välillä vähän veltompi.

Sama juttu, MySize on paras. Mulla ympärys paksuimmillaan 16 cm, joten käytössä 64 ja 69.

Vierailija
9/47 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun ongelmana on liika esinahka. Varsinkin jos tulee hetki että luisto ei ole paras mahdollinen niin kumia saa aina olla korjaamassa kun liukuu pois päältä. Aluksi luulin että on kiinni siitä, että on vehje on ohut, mutta päälle laittaessa normaalikumi puristaa, joten tuskin on siitä kiinni (13-13.5cm ympärys). Mulla siis esinahka menee helposti nupin yli erektiossakin. Ihan kuin 16-17cm kalulle olisi laitettu 22cm kalun nahka :)

Vierailija
10/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Size 60 ja 64 käytössä täällä, ympärysmitta 14 cm.

Vierailija
11/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime snkkuudestani aikaa jo kymmeniä vuosia. Nyt asian ollessa ajankohtainen haluaisin tietää: millaisia kumeja kannattaisi yöpöydän laatikkoon hankkia? Naisellisia, kauniissa paketissa vaikka.

Vierailija
12/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasairaalan muovipussi ja ihoteipillä kiinni. Erittäin kestävä.

Vierailija
13/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satasairaalan muovipussi ja ihoteipillä kiinni. Erittäin kestävä.

Satasairaalan???! Ei ymmärrä ei.

Vierailija
14/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni myy pasante King size kondomeja jos ei ehdi tilailemaan. Ne ovat olleet hyvin varustetun mieheni kanssa omia suosikkejani.

Vierailija
15/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni myy pasante King size kondomeja jos ei ehdi tilailemaan. Ne ovat olleet hyvin varustetun mieheni kanssa omia suosikkejani.

Pitää vilkaista vaivihkaa kun käyn Tokmannilla pulveriostoksilla. Jos kaupassa ei olisi tungosta, niin aina parempi. Vastaaja 11

Vierailija
16/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Prismassa myydään jotain XL kortsuja, mutta niissä se XL on vain nimessä. Ovat vaan hieman isompia kun normaalit.

Vierailija
17/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Prismassa myydään jotain XL kortsuja, mutta niissä se XL on vain nimessä. Ovat vaan hieman isompia kun normaalit.

Ajattelin onko sellaista ” Luultavimmin useimmille, tai ainakin useimmille sopivaa mallia”

Vierailija
18/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen tuollaiset 57 leveyksiset voisivat olla hyviä (eli esim ne Prisman XL). Antaa vähän lisää tilaa suuremmille, mutta eivät vielä ehkä tipu pienemmistä.

Vierailija
19/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen tuollaiset 57 leveyksiset voisivat olla hyviä (eli esim ne Prisman XL). Antaa vähän lisää tilaa suuremmille, mutta eivät vielä ehkä tipu pienemmistä.

Kuinkahan ilkeää ostaa. Vai pitääkö koettaa R-kioskilta/11

Vierailija
20/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kehtaa kumeja ostaa, niin sitten on parempi olla panematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä