Paras kondomi?
Onko antaa suosituksia hyvästä kondomimerkistä? Olen aiemmin ostanut Durexia jotain ultra thin- versiota mutta melkein poikkeuksetta miehet joilla kokoluokka 17cm+ ovat valittaneet että paskoja kumeja ja puristaa ja hajoilee. Huomenna tulee yökylään tälläinen kivan kokoinen mies ja pitäisi varustautua.
Kommentit (47)
Jaapati jää, taas uusi 15cm-ketju tällä kertaa uudesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Hah no nyt ei ole tarkoitus keskustella 15senttisistä mitään vaan hyvästä kumista. Ei viittis paljaalla hassutella vaan siksi että Durexit on järjestään riekaleina.
-ap
No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.
Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.
Vierailija kirjoitti:
No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.
Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.
Joo no ihan vilpittömästi kysyn kun naisena en noista kumeista mitään ymmärrä, yrittänyt hankkia noita ultra thin- tyyppisiä vain ajatellen että tuntuma olisi parempi miehelle. Ja usko pois, eivät ne miehet kulje taskut täynnä kondomeita vaikka luulisi. Useammin kuin kerran on seuralainen tullut siinä uskossa että minulla on kumeja. Ja aina saan itse muistuttaa koko kumista.
-ap
Käytän Mysize-kumeja. Sen koko tarkoittaa leveyttä litistettynä. Esim 60 tarkoittaa 120 mm ympärysmittaa. Kun EU normi taitaa olla 52 (ympärys on siis 104), tämä 60 on väljä normikalulle. Mutta kun oman ympärys on yli 140, se 60 on pienin mukava. Käytän hieman isompia, mutta jos akti kestää kauan, kumi saattaa hölskyä joissakin suvantovaiheissa, kun kalu on välillä vähän veltompi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Mysize-kumeja. Sen koko tarkoittaa leveyttä litistettynä. Esim 60 tarkoittaa 120 mm ympärysmittaa. Kun EU normi taitaa olla 52 (ympärys on siis 104), tämä 60 on väljä normikalulle. Mutta kun oman ympärys on yli 140, se 60 on pienin mukava. Käytän hieman isompia, mutta jos akti kestää kauan, kumi saattaa hölskyä joissakin suvantovaiheissa, kun kalu on välillä vähän veltompi.
Sama juttu, MySize on paras. Mulla ympärys paksuimmillaan 16 cm, joten käytössä 64 ja 69.
Mites kun ongelmana on liika esinahka. Varsinkin jos tulee hetki että luisto ei ole paras mahdollinen niin kumia saa aina olla korjaamassa kun liukuu pois päältä. Aluksi luulin että on kiinni siitä, että on vehje on ohut, mutta päälle laittaessa normaalikumi puristaa, joten tuskin on siitä kiinni (13-13.5cm ympärys). Mulla siis esinahka menee helposti nupin yli erektiossakin. Ihan kuin 16-17cm kalulle olisi laitettu 22cm kalun nahka :)
My Size 60 ja 64 käytössä täällä, ympärysmitta 14 cm.
Viime snkkuudestani aikaa jo kymmeniä vuosia. Nyt asian ollessa ajankohtainen haluaisin tietää: millaisia kumeja kannattaisi yöpöydän laatikkoon hankkia? Naisellisia, kauniissa paketissa vaikka.
Satasairaalan muovipussi ja ihoteipillä kiinni. Erittäin kestävä.
Vierailija kirjoitti:
Satasairaalan muovipussi ja ihoteipillä kiinni. Erittäin kestävä.
Satasairaalan???! Ei ymmärrä ei.
Tokmanni myy pasante King size kondomeja jos ei ehdi tilailemaan. Ne ovat olleet hyvin varustetun mieheni kanssa omia suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni myy pasante King size kondomeja jos ei ehdi tilailemaan. Ne ovat olleet hyvin varustetun mieheni kanssa omia suosikkejani.
Pitää vilkaista vaivihkaa kun käyn Tokmannilla pulveriostoksilla. Jos kaupassa ei olisi tungosta, niin aina parempi. Vastaaja 11
Myös Prismassa myydään jotain XL kortsuja, mutta niissä se XL on vain nimessä. Ovat vaan hieman isompia kun normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Myös Prismassa myydään jotain XL kortsuja, mutta niissä se XL on vain nimessä. Ovat vaan hieman isompia kun normaalit.
Ajattelin onko sellaista ” Luultavimmin useimmille, tai ainakin useimmille sopivaa mallia”
No siihen tuollaiset 57 leveyksiset voisivat olla hyviä (eli esim ne Prisman XL). Antaa vähän lisää tilaa suuremmille, mutta eivät vielä ehkä tipu pienemmistä.
Vierailija kirjoitti:
No siihen tuollaiset 57 leveyksiset voisivat olla hyviä (eli esim ne Prisman XL). Antaa vähän lisää tilaa suuremmille, mutta eivät vielä ehkä tipu pienemmistä.
Kuinkahan ilkeää ostaa. Vai pitääkö koettaa R-kioskilta/11
Jos ei kehtaa kumeja ostaa, niin sitten on parempi olla panematta.
Hei,
Itse käytän Pasante Super King merkkisiä & mallisia. Tarkoitettu 20+cm pituudelle ja paksuille. Nämä joutuu tilaamaan, mutta normikaluille tarkoitetut markettikumit eivät minulle käy.