Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kondomi?

Vierailija
13.08.2020 |

Onko antaa suosituksia hyvästä kondomimerkistä? Olen aiemmin ostanut Durexia jotain ultra thin- versiota mutta melkein poikkeuksetta miehet joilla kokoluokka 17cm+ ovat valittaneet että paskoja kumeja ja puristaa ja hajoilee. Huomenna tulee yökylään tälläinen kivan kokoinen mies ja pitäisi varustautua.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kehtaa kumeja ostaa, niin sitten on parempi olla panematta.

Toiset ostaa kumeja ihan syyttä suotta.

Vierailija
22/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satasairaalan muovipussi ja ihoteipillä kiinni. Erittäin kestävä.

Satasairaalan???! Ei ymmärrä ei.

Siinäpä sinulle mietittävää täksi päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieraise vehkeesi jätesäkkiin, tilaa riittää varmasti. Sen jälkeen voit hyötykäyttöä sen vaikka roskiksena, tai talvella pulkkamäessä.

Vierailija
24/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on Okeido merkkisiä kumeja? Taisivat olla ensimmäisiä ohuita..

Vierailija
25/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, muistan hämärästi merkin. En jaksa muistaa ajankohtaa. Tämä on outo paikka, pilkkaajia ja nälvijöitä. Muistatko oliko sellainen merkki kuin Suki-Suki

Vierailija
26/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka sopii sinulle. Mittaa varren ympärysmitta ja jaa se kahdella, jolloin saan kondomin koon (vähennä milli, pari että pysyy paikallaan). Sama terskasta, jos huomattavasti vartta paksumpi. Sitten vain etsit sopivan kokoisen ja mallisen. Pituushan riittää lähes kaikissa kaikille.

Vierailija
27/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.

Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.

Sori nipotus, mutta jos mysize 57/60 on sopiva, niin silloin ympärysmittasi ei ole 13cm, vaan n. 12cm.

Vierailija
28/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Ei ollut teininäkään mitään ongelmaa ostaa kumeja eikä ole vieläkään.

Ostin Durexin RealFeel-kortsuja koska niissä ei ole lateksia ja ne kestävät kookosöljyn liukkarina. Vaikuttavat tavallista kortsua ahtaammilta ja jämäkämmiltä, vaikkei mulla mikään jättikulli ole. Kortsua käytämme vain peppuyhdynnässä, koska puoliso ei halua spermaa suoleensa.

Vierailija
29/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Ei ollut teininäkään mitään ongelmaa ostaa kumeja eikä ole vieläkään.

Ostin Durexin RealFeel-kortsuja koska niissä ei ole lateksia ja ne kestävät kookosöljyn liukkarina. Vaikuttavat tavallista kortsua ahtaammilta ja jämäkämmiltä, vaikkei mulla mikään jättikulli ole. Kortsua käytämme vain peppuyhdynnässä, koska puoliso ei halua

spermaa suoleensa.

Sorry että hämmensin välissä. Vastaus taisi olla naisrn esittämään kysymykseen, mutta asiahan selvisi. Vastaus 11

Vierailija
30/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni myy pasante King size kondomeja jos ei ehdi tilailemaan. Ne ovat olleet hyvin varustetun mieheni kanssa omia suosikkejani.

Pitää vilkaista vaivihkaa kun käyn Tokmannilla pulveriostoksilla. Jos kaupassa ei olisi tungosta, niin aina parempi. Vastaaja 11

Näitä käytän minäkin, mutta kahteen viikkoon en ole löytänyt ja kolmella tokmannilla olen käynyt etsimässä.

Vierailija
31/47 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Sori nipotus, mutta jos mysize 57/60 on sopiva, niin silloin ympärysmittasi ei ole 13cm, vaan n. 12cm.[/quote]

Kumi venyy. Jotta se pysyy, sen täytyy olla tietysti vähän pienempi kuin kalu. Ehkä 15 - 20 % eli edellä esim. 57 mm.

Vierailija
32/47 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähdetään siitä että pituudella ei ole juuri mitään merkitystä kuminvalinnan kanssa. Edes XL-kumit eivät ole merkittävästi pidempiä. Paksuus merkitsee. Joten pelkkä pituus ei sano mitään. Mulla on 16-17cm pitkä ja vähän reilu 13cm ympärys. Jonkun Magicin käyttö on yhtä tuskaa. Mukavia olleet Sultan XL ja Mysize 57 tai 60.

Mutta eiköhän miehet tuo kumit mukanaan, jos tällaisiin touhuihin päädytään, joten epäilen kyllä minäkin alkuperäisen aloituksen aitoutta. Ja tähän se johtaa kun puolet aloituksista on trollisontaa niin ei sitä usko enää loppuihinkaan.

Sori nipotus, mutta jos mysize 57/60 on sopiva, niin silloin ympärysmittasi ei ole 13cm, vaan n. 12cm.

Siinähän nipotat. Kyllä kumin pitää olla vähän nafti että pysyy paikallaan. Tämän vahvistaa myös kondomivalmistajien nettisivut. Ihan oikein on tuo että reilun 13cm ympäryksen kanssa max 60mm kumi.

Vierailija
33/47 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää aina noi kondomit jotenkin väljäksi. Löytyykö jostain 45mm kapeampaa kondomia.

Vierailija
34/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kortsut menneet paljon huonommiksi... Olen kokeillut montaa merkkiä ja lähtee kesken kaiken rullautumaan pois päältä

Vierailija
35/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan XL itselle paras. Helppo rullata ja pysyy menossa mukana!

Vierailija
36/47 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

exs merkiltä air thin kondomi

Vierailija
37/47 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan

Vierailija
38/47 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, muistan hämärästi merkin. En jaksa muistaa ajankohtaa. Tämä on outo paikka, pilkkaajia ja nälvijöitä. Muistatko oliko sellainen merkki kuin Suki-Suki

Molemmat merkit poistuneet myynnistä jo kauan sitten. Okeidoa markkinoitiin paksuna, sitä se olikin. Suki-Sukia ohuena. Sen tuntuma oli tiukahko, eikä oikein istunut kunnolla. 

Vierailija
39/47 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniq pull xl paras kondomi

Vierailija
40/47 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pituutta pari senttiä vähemmän, ympärysmitta samat 13,5. Ja ongelmana se, että kun touhutippaa pukkaa niin paljon että kortsun koko sisäpinta on yhtä liukas kuin nainen itse niin kumi liukuu helposti pois päältä. Täytyypä koittaa isompia jos se vaikuttaisi asiaan. Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan