Tyttäreni on raskaana, olen hämmentynyt.
On päättänyt pitää lapsen. Hänellä on vakituinen parisuhde tulevan lapsen isän kanssa, mutta olen silti huolissani. Vasta muutama kuukausi sitten autoin tyttöä kädestä pitäen täyttämään osoitteenmuutosilmoituksen! Miten ihmeessä pitää huolen lapsesta??
Kommentit (8)
Tyttäreni on siis vasta 21-vuotias. T. aloittaja
Kyllä 21-vuotias lapsen kanssa pärjää! t 46-vuotias isoäiti
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:17"]
Tyttäreni on siis vasta 21-vuotias. T. aloittaja
[/quote]
Ai.. sinäkö taas.
*siirtyy seuraavaan ketjuun*
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:12"]
On päättänyt pitää lapsen. Hänellä on vakituinen parisuhde tulevan lapsen isän kanssa, mutta olen silti huolissani. Vasta muutama kuukausi sitten autoin tyttöä kädestä pitäen täyttämään osoitteenmuutosilmoituksen! Miten ihmeessä pitää huolen lapsesta??
[/quote]
Itse olet hänet kasvattanut.
Itse sain aloin odottaa esikoistani 19 vuotiaana ja äiti oli järkyttynyt, mutta lapsen synnytty totes että hoidan hyvin lapseni, enkä sysännyt sitä esim äitini vastuulle. Ja kun kerroin nyt toisesta raskaudesta niin oli onnellinen. Antakaa toiselle mahdollisuus.
Just. Ja minä vasta pari kuukautta sitten autoin äitiäni kädestä pitäen täyttämään kelan papereita, kun ei niistä älynnyt mitään. Miten piti huolta neljästä lapsesta?? Uskallanko enää antaa lapsiani hänelle hoitoon??
Terv. Huolestunut tytär joka oli 21 vuotiaana jo kahden äiti.
Onko Suomessa ehkäisyvälineet vai -valistus loppunut?
Eikö vanhemmat osaa kertoa lapsilleen, että jos panettaa, silloin on huolehdittava ehkäisystä?
Miksi näitä ylläri raskauksia on joka puolella?
Kättä ei voi eteen laittaa, mutta vastuuta voi opettaa.