Arvatkaapa mitä mun mies puki tänään vauvalle päälle...
Antoi mun nukkua aamulla pitkään ja sängystä lähtiessä kysäisi että mitä pukee ulos vauvalle päälle, vastasin siihen että collegepuku, body ja sukkikset...
Kun ukko tuli vauvan kanssa ulkoa, järkytys oli jonkinmoinen kun vauvalla oli collegepuku hihattoman bodyn ja sukkahousujen alla. Ihan uskomatonta! MITEN miehet voi joskus olla niin onnettomia...
Kommentit (11)
kun yhdistelmät on värien ja materiaalien puolesta välillä vähän silmiinpistäviä eikä ole niin tarkka vaatteiden puhtaudestakaan.. Mutta meillä mies onkin ilmeisesti varsin taidokas pukija, mieheksi siis. ;)
mutta joo, mies ei osaa arvioida ollenkaan mitä vauva tarvii ulos päälle. on arjet töissä ja viikonloppuina onkin sitten ihan pihalla tollasissa asioissa.
ja asutaan ihan helsingissä, mutta aamu (klo8) oli viileä ja pilvinen, collegepuku ei todellakaan ollut liikaa.
ap
Mies oli viemässä poikaa neuvolaan. Ohjeena oli vain pukea pojalle puhtaat vaateet. Mies oli sitten valinnut kaapista mielestään " kivoimman näköiset" vaatteet. Oli talvi ja pojalla oli päällä sukkikset ja niiden päällä yli-isot shortsit :-) Alkuun katoin että voi ei, mutta ei toi nyt niin kamalaa ole.... oikeestaan aika liikkistä
että miten noi miehet aina löytää sieltä kaapista ne kamalimmat kuteet, juuri ne, jotka sinne on survottu perälle piiloon " pahan päivän varalle" ..
ap
Meillä mies löytää just ne kamppeet, mitkä on jääny pieneksi ja vaan unohtunut sinne kaappiin.
Mun exä puki tytölle keskellä talvea kevätpuvun, lippiksen ja kurarukkaset. Meinasin tikahtua.
hän osaa kyllä valita sopivat vaatteet, värisävyt saattaa välillä mennä vähän pieleen äidin näkökulmasta mutta vaatteet on yleensä oikeantyyppiset sääoloihin nähden!
siis en ymmärrä kun koko kaappi on pullollaan vaatteita ja sit kun pyysin laittamaan pojalle t-paidan päälle niin otti sieltä kaapin perältä paidan joka oli koka 92cm.
Poika 0n 80cm.....
Olin alesta ostanut 2 t-paitaa ens kesäksi ja toisen mies silta löysi.
oli vauva-aikana aika kädetön noiden pukemisasioiden kanssa,nyt taaperon kanssa menee huomattavasti paremmin.
Meilläkin mies antoi kerran mun nukkua aamulla ja herätessä ihmettelin kummallisia pötkyröitä pojan potkuhousuissa.
Mies oli laittanut sukat terällisten potkuhousujen alle :) ja siellähän ne oli liukunut vaikka mihin suuntaan :)
Toisella kertaa mies puki college-housut ja bodyn napitti siihen housun päälle :D
Mietin että jo on miehellä tyyli