Ostin lapputarjouksista nakkeja, eineslihapullia ja savulohisalaatin iltapalaksi
Taitaa käydä kateeksi iltapalani? Ei maksanut juuri mitään!
Kommentit (34)
Maistuisi kyllä minullekin. Ei ehkä nyt kun söin jo jonkin aikaa sitten päivän aterian, 3 lihistä.
Riippuu nakeista. Kivikylän nakit ja lihapullat on ainoita oikeita. Savulohisalaatti on myös hyvää mutta eikö siinä jo viimeinen käyttöpäivä ala paukkua..?
Mä teen iltapalaksi lämpimiä ruisleipiä. Niitä ohuita ruispaloja joitten päälle vähän voita, eilistä kantarellimuhennosta, mustaleimaa raasteena ja hetkeksi uuniin. Punaviiniä kyytipojaksi. Mustikkapiirakkaakin olis jälkkäriksi jos vielä jaksaa.
Pakastin täynnä -60% laatulihaa ja kalaa.
Nam!
sebasköör kirjoitti:
Tiedättekö mitä mulla on???? Mulla on myöskin iltapalaa.
älä ihmeessä!
Ei käy kateeksi.
Paistoin aamupalaksi pari palaa yli jäänyttä karitsaa. Salaattia, valurautapannulla ruskistettuja ruisleipiä ja munia päälle.
Sekä tietenkin juustoa, homejuustoa ja kaikenlaisia lisukkeita.
Zinc
Namt, hyvää olt
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Mulla on ihan 100% täyslihaa.
Zinc
Ei kannta ostaa miinuslihaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakeista ei kukaan tykkää. Olet silti ihana ihminen ja arvokas omana itsenäsi.
Mä tykkään. Suoraan kylmänä paketista ja väkevällä sinapilla voideltuna.
Mistä sä tiedät, että se nakki on hyvää, kun sä peität se tuubillisella sinappia?
Koska ne ei pilaa sinapin makua ja toimii sen kanssa yhteen. Esim kaikki appelsiinimehut ei toimi nakkien kanssa, ne menee pilalle. Oikeanlainen appelsiinmihehu on nakkien kanssa taivaallinen yhdistelmä.
Minä söin jugurttia, paistopisteen karjalanpiirakoita, munavoita, juustoa ja viinirypäleitä iltapalaksi. Kaikki lapputuotteita, eli -60%
Munat12 kpl 0,30€
Piirakat 10 kpl 1€
Oivariini 1,05€
Raejuusto 0,90€
Kermajuusto 1kg 2,10€
Viinirypäleet lidlin hevilaatikosta ( laatikollinen hedelmiä ja vihanneksia: 3 paprikaa, 6 tomaattia, 4 omenaa, 2 avokaadoa, sipulipussi, viinirypälerasia ja rucolaa) 2€
Eli yhteensä 8.35€
Kaikkia jäi niin paljon että syön koko viikon iltapalat tuolla rahalla ja muutaman muunkin aterian.
Ei käy kateeksi, en pidä valmisruuista.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin jugurttia, paistopisteen karjalanpiirakoita, munavoita, juustoa ja viinirypäleitä iltapalaksi. Kaikki lapputuotteita, eli -60%
Munat12 kpl 0,30€
Piirakat 10 kpl 1€
Oivariini 1,05€
Raejuusto 0,90€
Kermajuusto 1kg 2,10€
Viinirypäleet lidlin hevilaatikosta ( laatikollinen hedelmiä ja vihanneksia: 3 paprikaa, 6 tomaattia, 4 omenaa, 2 avokaadoa, sipulipussi, viinirypälerasia ja rucolaa) 2€Eli yhteensä 8.35€
Kaikkia jäi niin paljon että syön koko viikon iltapalat tuolla rahalla ja muutaman muunkin aterian.Ei käy kateeksi, en pidä valmisruuista.
Oho, jugurtti unohtui!
Maustamaton jugurtti 1 litra, 0,89€, eli tulihan tuo maksamaan sitten yli 9€.
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Siis päiväysvanhaa ties miten kauan sitten pakastettua lihaa?
Pröööt!
Kivikylän nakit on hyviä, muista en välitä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olen vege, niin en ole kade. Syön täällä mansikoita ja nektariineja.
ja vegenä tuhoat babyporkkanoiden auran.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olen vege, niin en ole kade. Syön täällä mansikoita ja nektariineja.
Tämä kyllä osoittaa, ettei vegen ruokavalio ole välttämättä terveellinen. Tuokin iltapala lähes pelkkää sokeria.
Itse ostan kaikki ruokani nykyään lähes pelkästään S-kauppojen köyhientunnilta. Etenkin kaikki leipäni olen ostanut jo pitkään punalappuisina. Laitan ne aina pakkaseen ja otan sieltä aina vaan palan (ruispala, ruispuikula, reissumies) kerrallaan ja sulatan mikrossa niin, että on juuri ja juuri hieman lämmin. Maistuu tuolloin lähes tuoreelta.
Vaikka oman kaupunkini S-marketissa onkin melko hyvin punalappuisia, verrattuna kokemiini muiden paikkakuntien S-kauppoihin, niin kyllähän sitä täytyisi mennä todella paljon ennen yhdeksää kärkkymään, jos haluaisi niitä halutuimpia tuotteita (liha ja kala) saada. Tuntikaan ennakkoa ei tahdo riittää.
t: tosiköyhä