Ahdistaa työreissu ihan hirveästi!
Eli olen suht uudessa työpaikassa, enkä koskaan ole ollut työreissussa. Muutenkin matkustelen todella vähän ja yötä pois kotoa en ole oikein koskaan. Nyt tiedossa kahden yön työreissu ja olen ihan stressaantunut ja ahdistunut. Näen painajaisia ja ahdistun keskellä päivääkin.
Joo ja olen jo yli 30v mutta silti tällaiset lapsuuden vaivat painaa. Miten näistä pääsee yli?
Kommentit (24)
Minä olen ottanut työmatkat siltä kantilta, että tutustun paikkaan minne en ehkä muuten menisi. Jos on pakko käydä syömässä työporukan kanssa niin käyn mutten koskaan juo alkoholia silloin. Vapaa-aikaan on oikeus työmatkallakin, minä kierrän museoita. Joskus olemme menneet perheen kanssa myöhemmin käymään samassa paikassa. Ja ap, jos olet ainoa nainen porukassa, saat takuuvarmasti ikioman hotellihuoneen. Ota huonepalvelusta aamiainen huoneeseesi.
En itsekkään pidä matkustamisesta, mutta se kuuluu työhön ja sitä joutuu sietämään.
Eniten ottaa päähän kun joku on sitten vielä kateellinen siitä kun saa matkustaa palkan ja päivärahojen kanssa.
Reissussa työtä tehdään usein 16h päivässä, eikä aikaa huvitteluun ole, hvyä jos ehtii edes käydä ulkona syömässä, usein syödään vain jossain paikallisessa duunarien työpaikkaruokalassa ja hotellin aamupalla, illalla syödään vain jotain pikkunaposteltavaa, kun ei muuta ehdi.
t. 42v inssi
Ota poskeen tai voi tulla ongelmia :(
Mikä siinä stressaa?? Joudutko pitämään presentaation tai muuten vastaamaan asioista matkan aikana??
Minusta työmatkat on ihania - iltaisin ainoat hetket kun olen ihan yksin ja rauhassa koskaan. Kotona on aina hälinää ja tekemistä, hotellissa saa ottaa kirjan ja lueskella, nukkua vaikka poikittain sängyssä ja mennä valmiiseen pöytään - AH!
Ensiviikolla ensin 3 pv reissussa, pe iltayöstä kotiin ja su aamusta seuraavalle reissulle lähes viikoksi! Jipii!!!!
Luontaistuotekaupasta saa Rescue Remed nimistä ainetta mikä auttaa hieman paniikkikohtauksiin.
tärkeintä silti: nauti!