Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua löytämään takki!

Vierailija
25.08.2013 |

Lyhyt hupullinen nahkatakki (samanmallinen kuin kuvassa) koko s/36, väri musta tai tumma ruskea, hintaa alle 200e. Kukaan nähnyt noita jossain ketjuliikkeessä tai netissä nyt myynnissä?

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/a8/2/AAAAAvFSY-AAAAAAAKgvFQ.jpg?v=1196891809000

Niin ja tekonahka ei siis käy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö sä ap vuotta 2008?

Vierailija
2/18 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, unohtakaa koko juttu.

Sanoi joku av:n nettikriitikko mitä tahansa, lyhyt nahkatakki on iätön klassikko kaiken ikäisille aikuisille, joten ilmeisesti se on toi (äärimmäisen käytännöllinen) huppu mikä tekee siitä "hetkellisen pissisvaatteen" tai sittenkin "20 vuotta sitten has beenin". Olkoon sitten teidän mieliksenne näin. Mua se ei estä sellaista käyttämästä, jahka kyseisen takin käsiini saan. Teidän apuanne en siihen enää kaipaa kiitos vaan.

Toiseksi ei voi kuin nauraa tolle yhdelle ilmeisen tosissaan olevalle jeesustelijalle. Todellakin käytän ne kiinalaisen sian teurasjätteet mielelläni vaatteessa, eikä suoraan sanottuna vähempää voisi kiinnostaa minkälaisissa oloissa ne on yhteen kasattu. En valitettavasti jaa samoja arvoja kuin arvoisa vittuilija nro 2, jonka koko vaatekaapin ja kodin sisältö on ilmeisesti ja toivottavasti - koska ellei, se tekee hänestä vain tekopyhän ääliön - tuotettu alusta loppuun läntisissä teollisuusmaissa (pl. Etelä- ja Itä-Euroopan laittomien siirtolaisten hikipajat ja USA:n minimipalkkapaikat), mielellään tietenkin suoraan ompelijalla/puusepällä/jne vapaasti sanellulla taksalla eikä massatuotantovaatteena/huonekaluna/jne, eikä suuhun luonnollisesti laiteta muuta kuin vapaana kasvanutta luomulähiruokaa sikäli kuin mitään eläinperäistä nyt on pakko saada. Muistahan tämä oma ohjenuorasi myös matkoilla, ystävillä ja sukulaisilla kyläillessäsi, hotellissa ja ravintolassa ja levitä ilosanomaasi ja yhden naisen protestiasi kaikkialle. Koska muuten tuet elämäntyyliä joka on niin surullista ;(((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tasokas vastaisku :D "mä pidän mitä mua vittu huvittaa, senki läski lehmä". onhan toi takki nyt tyhmemmänkin mielestä last season, massapaskaa, pissistakki jne. :D ite en oo ees pierassu noita päin koskaan, niin hirviöitä.

Vierailija
4/18 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 07:24"]

aika tasokas vastaisku :D "mä pidän mitä mua vittu huvittaa, senki läski lehmä". onhan toi takki nyt tyhmemmänkin mielestä last season, massapaskaa, pissistakki jne. :D ite en oo ees pierassu noita päin koskaan, niin hirviöitä.

[/quote]Niin, nimenomaan tyhmemmän mielestä. Ja sua tyhmempää saanee hakea, tuloksetta :DDD

Vierailija
5/18 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 04:37"]

Todellakin käytän ne kiinalaisen sian teurasjätteet mielelläni vaatteessa, eikä suoraan sanottuna vähempää voisi kiinnostaa minkälaisissa oloissa ne on yhteen kasattu.

[/quote]

Miksiköhän sinulle on tärkeää uskoa, että meitä, jotka emme jaa yo. mielipidettä, on vain yksi ("yhden naisen protesti")?

Harmi, että aiheutin noin paljon mielipahaa sinulle sanomalla mielipiteeni. Aidosti ja käsi sydämellä ei ollut tarkoitus.

Mukavaa takin etsintää!

2

Vierailija
6/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa en osaa, muuten kuin yrittämällä puhua sinua pois tuollaisesta valinnasta.

Oletko 16 v. tai nuorempi? Jos et, voisit pyrkiä ehkä kehittämään tyyliäsi aikuismaisempaan suuntaan. Aikuismainen ei tarkoita junttia ja tyylitöntä vaan päin vastoin: laadukkaita ja juuri sinulle sopivia vaatteita yhdisteltynä tavalla, joka sopii yhteen persoonallisuutesi ja vartalotyyppisi kanssa.

Jos ihminen on kovin nuori eikä vielä ole löytänyt tyyliään, tuollaiset halvat ja huonolaatuiset massavaatteet ovat ihan ok. Mutta aikuisella ihmisellä tuollainen takki, varsinkin jos se on nahkaa ja noin halpa, oikein kirkuu teinivuosiin jämähtänyttä tyylitajua.

Tuollaiset kittanat nahkatakit ovat olleet oikeasti muodikkaita joskus parikymmentä vuotta sitten. Tällä hetkellä ne ovat pahinta mahdollista loppuun kulutettua massakuraa. Osta pari muotilehteä, vaikka ihan näitä suomalaisia naistenlehtityyppisiä, ja näet niistä vähän tuoreemman näköisiä vaihtoehtoja jos (ja kun) et halua yllesi kuuminta håttia suoraan Pariisin catwalkeilta.

Siinä avunantoyritykseni, toivottavasti et pahastu. En pahastu minäkään, jos kaikesta huolimatta haluat juuri tuollaisen takin!

Vierailija
7/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhaa... niin taattua av:ta. Ihana että joku 40+ (sekä iältään että vaatekooltaan) levinnyt lehmä jaksaa perehtyä aiheeseen noin tarkkaan ja päteä ilmeisen onnettomalla tyyli- ja trenditietämyksellään. Toisin kuin ilmeisesti sinä, mä muuten omistan erilaisia välikausitakkeja sellaset 15-20 kpl, joten en yhden hankinnan perusteella tekisi kauheesti päätelmiä varallisuudestani tai tyylistä ylipäätään. Mut kiitos nauruista.

Vierailija
8/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kysyit, mauton lapsi.

Vierailija
9/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:40"]

[/quote]Mä kysyin mistä noita saa, en mitä mieltä olet. Opettele lukemaan vanha akka.

Vierailija
10/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua AV:ta nro 2, koska outside of it 200 e ei ole mitenkään erityisen vähän rahaa.

Vierailija
11/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:40"]

[/quote]Mä kysyin mistä noita saa, en mitä mieltä olet. Opettele lukemaan vanha akka.

[/quote]

Mitäs kysyit = miksi kysyit jos vastaus ei kelpaa.

Vierailija
12/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:49"]

Taattua AV:ta nro 2, koska outside of it 200 e ei ole mitenkään erityisen vähän rahaa.

[/quote]Mutta 200 eurolla saa vain merkittömän massatuotantotakin, ei Italiassa käsin ommeltua uniikkia design-luomusta. Edellisen käyttäminen on merkki alaluokkaisuudesta ja henkisestä jämähtämisestä teini-ikään. Koittakaa kestää.

Vierailija
13/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 9, mut pointti nimenomaan on se huppu. Muutenhan noita lyhyitä nahkatakkeja on kaupat pullollaan.

Vierailija
15/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen tässä taas (nuo muut viestit eivät ole minun kirjoittamiani).

Kyllä 200 euroa on todella pieni hinta nahkatakista. Tuosta hinnasta voi ihan suoraan päätellä, että nahka tulee tehotuotetuista eläimistä ja ompelutyö on teetetty halpamaissa huonoissa oloissa. Kuten sanoin, teineiltä ymmärrän tällaiset valinnat, koska kun tyylitaju ei ole vielä kehittynyt ja saattaa muuttua paljon lyhyessä ajassa, ei ole järkevää laittaa hirmuisesti rahaa kiinni laatuvaatteisiin.

Harmi, jos se on monelle noin vaikeaa hyväksyä, mitä ne vaatteet ns. oikeasti maksavat, silloin kun ne tehdään kunnolla ja eettisesti.

2

Vierailija
16/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla oli, mutta huppu oli harmaata collegekangasta.

Vierailija
17/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf, tappelu takista :D

Vierailija
18/18 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk. pissis-takki ?