Mikä on/olisi sinun kihla- ja vihkisormustesi yhteenlaskettu hinta?
Kommentit (48)
Jossain 20000 ja 30000 trakkaa en tiedä, koska mies maksoi.
Mies maksoi, minä valitsin, maksoi paljon.
Oma kihla, vihki ja miehen vihki kaikki yhteensä muistaakseni noin 1600e. Mies maksoi perinteisesti.
250 euroa yhteensä, maksettiin puoliksi.
N
Parasta on tietysti, jos mies kosii kauniilla ja arvokkaalla timanttisormuksella. Sellaisella, mihin ei kuitenkaan lainaa ole ottanut.
Yhteensä n. 150 euroa, en pidä kalliista koruista. Kumppani osti kihlasormuksen, ja vihkisormuksen ostin itse.
Ei kihlasormusta. Vihkisormus maksoi 40e.
Minä maksoin niin oman kuin miehenkin sormuksen.
70e. Molemmat hopeaa ja vihkisormus oli pienen Takomon tuotos jonka löysin käsityömessuilta. En katsellut hintalappuja van rakastuin sormukseen ja rakastan sitä edelleen vaikka ei ole kallis.
Vihki 1200, kihla 5000€. Minä maksoin vihkisormuksen, mies kihlat.
Minulla ei ole koskaan ollut sormuksia, vaikka olen ollut naimisissa. Jos menisin nykyisen mieheni kanssa naimisiin, niin en hankkisi niitä nytkään. En käytä koruja. JOS jostain syystä kuitenkin päättäisin haluta sormuksen/-et, niin haluaisin mahdollisimman yksinkertaiset ja joko joltain mahdollisimman eettisesti ja ekologisesti toimivalta kotimaiselta tekijältä tai kierrätetyt esim. panttilainaamosta. Kaivosteollisuus tuhoaa niin paljon ympäristöä, että en hankkisi uusia kulta- tai hopeasormuksia. Nikkeliallergia puolestaan estää minua käyttämästä rihkamarinkuloita.
Kihlasormus n tonnin, vihkisormus n 2 500, mies maksoi.
Jos vihkisormukseen ei 250e enempää panosta, niin kyllähän se kertoo jo jotain sitoutumisen tasosta. Ei haluta laittaa paljon rahaa sormuksiin, kun ehkä kuitenkin tulee ero.
En edes uskaltaisi pitää 5000 sormusta. Pelkäisin hukkaavani sen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut sormuksia, vaikka olen ollut naimisissa. Jos menisin nykyisen mieheni kanssa naimisiin, niin en hankkisi niitä nytkään. En käytä koruja. JOS jostain syystä kuitenkin päättäisin haluta sormuksen/-et, niin haluaisin mahdollisimman yksinkertaiset ja joko joltain mahdollisimman eettisesti ja ekologisesti toimivalta kotimaiselta tekijältä tai kierrätetyt esim. panttilainaamosta. Kaivosteollisuus tuhoaa niin paljon ympäristöä, että en hankkisi uusia kulta- tai hopeasormuksia. Nikkeliallergia puolestaan estää minua käyttämästä rihkamarinkuloita.
tunnen erään pariskunnan joilla on "sormukset" tatuoitu nimettömiin. jos itse tuntisin tarvetta sormuksiin tekisin samoin.
Kihla on ohut ja kapea kultainen, maksoi 90e alennuksessa ja vihki on kalevalan korun eräs kapea malli, joka oli alennuksessa 200e. Nyt vihkin hinta on reilu 500e.
Vihkisormus 350 €. Emme hankkineet erillisiä kihlasormuksia ja halusin minimalistisen sormuksen.
Yhteensä noin 70€. Mies maksoi molemmat. Kihlasormuksen myös valitsi.
Molempien vihkisormukset maksoi yhteensä muistaakseni jonkun 150. Kihlasormukset aikoinaan pari kymppiä per rinkula.
Vihki 1530€ ja kihla 440€. En enää muista kuka maksoi, mutta rahat on ollu yhteisiä jo niin pitkään, että eipä sillä väliä.