Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on/olisi sinun kihla- ja vihkisormustesi yhteenlaskettu hinta?

Vierailija
12.08.2020 |

Ja miten meni/menisi maksupolitiikka?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien sormukset yhteensä alle kymppitonnin. En muista miten maksettiin, yhdessä kai. 

Vierailija
22/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vihkisormukseen ei 250e enempää panosta, niin kyllähän se kertoo jo jotain sitoutumisen tasosta. Ei haluta laittaa paljon rahaa sormuksiin, kun ehkä kuitenkin tulee ero.

Ehei kuule. Se tosin kertoo ihmisestä aika paljon, jos kallis hinta on nimenomaan tärkeä asia..Häissäkin näyttää menevän niin, että mitä kallimmaat häät, niin sitä nopeampaa ero tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut sormuksia, vaikka olen ollut naimisissa. Jos menisin nykyisen mieheni kanssa naimisiin, niin en hankkisi niitä nytkään. En käytä koruja. JOS jostain syystä kuitenkin päättäisin haluta sormuksen/-et, niin haluaisin mahdollisimman yksinkertaiset ja joko joltain mahdollisimman eettisesti ja ekologisesti toimivalta kotimaiselta tekijältä tai kierrätetyt esim. panttilainaamosta. Kaivosteollisuus tuhoaa niin paljon ympäristöä, että en hankkisi uusia kulta- tai hopeasormuksia. Nikkeliallergia puolestaan estää minua käyttämästä rihkamarinkuloita.

tunnen erään pariskunnan joilla on  "sormukset" tatuoitu nimettömiin. jos itse tuntisin tarvetta sormuksiin  tekisin samoin.

Mahdollisen eron hetkellä sitten kiva poistattaa "sormusta" :D

Vierailija
24/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää koruista, rahan ja luonnonvarojen tuhlausta ja hankalat käytössä. jos mies haluaisi arvokkaat sormukset ei olisi minun mieheni.

Vierailija
25/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku antiikkinen sormus olisi unelmani, hyväkuntoinen kuitenkin. Sellainen mitä on jossain Bukowskin huutokaupoissa. Voisin osallistua kuluihin.

Vierailija
26/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus 5000 egee ja itse ostin. Mies osti omansa 600 egee.

Vierailija
27/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus 19,90€. Vihkisormuksen hintaa en tiedä, koska se on isoisoäitini vanha vihkisormus. 

Vierailija
28/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormusta ei ole. Vihkisormus oli 2600 EUR, maksoin itse. Miehen vihkisormus oli 1000 EUR, maksoin senkin. Syy, mulla oli vielä kolme viikkoa ennen vihkimistä sormus hankkimatta ja mies oli pitkällä työmatkalla. Jos olisin jäänyt odottamaan häntä maksajaksi, olisi pian jäänyt sormus saamatta ajoissa. Ja sama se yhteistaloudessa on, kenen tililtä raha meni.

Vierailija
29/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vihkisormukseen ei 250e enempää panosta, niin kyllähän se kertoo jo jotain sitoutumisen tasosta. Ei haluta laittaa paljon rahaa sormuksiin, kun ehkä kuitenkin tulee ero.

Voi olla, nimittäin tämä on miehelleni jo kolmas avioliitto...

Olen se, jolla molempien sormusten yhteishinta oli 250 euroa ja maksoimme sen puoliksi.

Mies on myös paljon köyhempi kuin minä, joten ei olisi ollut reilua vaatia häntä ostamaan minulle kalliita sormuksia.

Löysin nämä molemmat sormukseni vintagena ebsysta ulkomailla ja ne ovat todella kauniit, paöjon nätimmät kuin Suomessa kaupoissa myytävät ovat. En ole koskaan nähnyt vielä kauniimpaa kenelläkään. Niiden aitouskin on varmistettu Suomessa kultasepällä. Suosittelen noita ebayn vintagesormuksia muillekkn, jotka haluavat edullisesti uniikin sormuksen.

Vierailija
30/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus maksoi 99e ja siinäpä se. En halunnut erillistä vihkisormusta. Mies maksoi minun sormukseni ja minä maksoin mieheni sormuksen.

Vierailija
31/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan uskaltaisi käyttää satojen tai jopa tuhansien eurojen sormusta. Ensinnäkin pelottaisi että hukkaan sen, toiseksi että se kolhiintuisi tai hajoaisi.

Vierailija
32/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kihla 400mk ja vihki 1600mk. Tästä laajalla matikalla yht 2000mk. Kihlasormukset maksettiin puoliksi, ostettiin siis molemmille. En muistta kuka vihkisormukseni maksoi, ehkä mies. Opiskelijoille kuitenkin iso raha. 

Vierailija
33/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kihlasormus maksoi 1200 e, mun 800 e, mun vihkisormus on antiikkia ja oli mulle yllätys, en tiedä hintaa. Maksettiin kihlat puoliksi. Mä kosin.

Vierailija
34/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain vihkisormus. Halusin Kalevalakorun kultaisen Filigraani-sormuksen. Hinta taitaa olla n. 1100€.

Vierailija
35/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi"? Viisi miljardia. 

Vierailija
36/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksia ei ole, vihkisormukset yhteensä 40 euroa. Mies maksoi!

Juu, ei olla kovin kiinnostuneita sormuksista. :)

Vierailija
37/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6000 euroa. Mies maksoi.

Vierailija
38/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaiset kihlasormukset, maksoivat yhteensä 300 euroa. Olemme menossa naimisiin ensikuussa ja halutaan minimalistiset ja halvat hopeasormukset, budjetti yht. Max. 80€. Miehelle tavallinen puolipyöreä hopeasormus ja minulle jokin missä saa olla pieniä zirkonioita.

Vierailija
39/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain vihkisormus. Halusin Kalevalakorun kultaisen Filigraani-sormuksen. Hinta taitaa olla n. 1100€.

Mies osti, hänellä tavallinen sileä sormus ja hinta taisi n.300€

Vierailija
40/48 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus on sellainen vitosen rihkamasormus festareilta, ei olla enää vuosiin käytetty niitä. Vihkisormuksena kummallakin 49e titaanisormus. En voisi kuvitellakaan sormeeni mitään parin kuukauden palkan hintaista timanttisormusta.