Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimali 2 suunnitelma haettavista työpaikoista viikko 1

Vierailija
12.08.2020 |

Ohessa suunnitelma haettavista työpaikoista pääkaupunkiseudulla asuvalle. Työt käyvät kaikille kouluttamattomasta henkilöstä tohtoriin.

1. Ilmoitusmyyjä, PrintMix Oy, Pitäjänmäen toimisto, Helsinki
2. Hyllyttäjä, Henkilöstöpartneri Vertico Oy, Helsinki
3. Puhelinmyyjä, 3 paikkaa, Care Media Finland Oy, Helsinki
4. Aarre Avustaja - Henkilökohtainen avustaja, 3 paikkaa, ! Aarre Avustajat Oy, Aarre Avustajat Espoo, Espoo
5. Avustaja seniorille - Helpperi, 5 paikkaa, Helppy Oy, Helsinki
Hakemalla näihin työpaikkoihin vältät karenssin ja mahdollisuutesi työllistyä on myös hyvä.
Onko vaikeata?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tehdä vaikka minkälaisia suunnitelmia, se ei ole ongelma.

Vierailija
82/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilulii tilulei hiii hooo kirjoitti:

300..500 000 työtöntä hakemaan kymmeniä paikkoja kuussa. kymmenisen miljoonaa "ylimääräistä" hakemusta.

tuottoisaa liiketoimintaa !!!

😂🤣

iso osa ei hae lainkaan töitä, jolloin työttömyysetuuden maksaminen heille voidaan lopettaa.

tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin mieluummin puskaärräksi kuin minkäänlaiseen myyntityöhön.

Vierailija
84/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että noilla ei elä. Hyllyttäjän hommat ovat pari, kolme tuntia, yleensä aamusta. Marketit käyttävät mielellään työharjoittelijoita. Puhelinmyyjä yleensä provikkapalkalla. Avustajia olen tavannut, kaikilla ollut jokin sosiaalialan koulutus. Yksi jopa entinen päiväkotitäti. Päiväkotitäti on AMK.

Ollaanpa nyt rehellisiä. Sillai ällöpallorehellisiä. Työttömyys on työpaikkojen puutetta. Suomessa on puutetta työpaikoista. Sen näkee ihan tehdyistä työtunneista, joista pitää kirjaa verottaja. Niitä tehdään edelleen paljon, paljon vähemmän kuin 1989, jolloin Suomessa oli virallisesti täystyöllisyys.

Meillä on paljon joukkoa, joka on "ylimääräistä". He eivät tule koskaan olemaan osa yhteiskuntaa, jos työntekoa pidetään sen mittana. Muualla tämä on hyväksytty, mutta mikä täällä Suomessa on sellaista, että asiasta pitää vouhottaa ympäri kyliä ja toreja?

Vierailija
85/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että noilla ei elä. Hyllyttäjän hommat ovat pari, kolme tuntia, yleensä aamusta. Marketit käyttävät mielellään työharjoittelijoita. Puhelinmyyjä yleensä provikkapalkalla. Avustajia olen tavannut, kaikilla ollut jokin sosiaalialan koulutus. Yksi jopa entinen päiväkotitäti. Päiväkotitäti on AMK.

Ollaanpa nyt rehellisiä. Sillai ällöpallorehellisiä. Työttömyys on työpaikkojen puutetta. Suomessa on puutetta työpaikoista. Sen näkee ihan tehdyistä työtunneista, joista pitää kirjaa verottaja. Niitä tehdään edelleen paljon, paljon vähemmän kuin 1989, jolloin Suomessa oli virallisesti täystyöllisyys.

Meillä on paljon joukkoa, joka on "ylimääräistä". He eivät tule koskaan olemaan osa yhteiskuntaa, jos työntekoa pidetään sen mittana. Muualla tämä on hyväksytty, mutta mikä täällä Suomessa on sellaista, että asiasta pitää vouhottaa ympäri kyliä ja toreja?

Johan sen Vartiainenkin totesi, että työttömyydestä pitää tehdä epämukavaa.

Vierailija
86/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, että tälläistä kurmootusta vasemmistovetoisen hallituksen aikana. Naurattaa.

Vappusatanen meni Italiaan ja perustulo Espanjaan, mutta köyhä se vaan liputtaa vasemmistoa, heh.

Mikä tässä oikein naurattaa?

Se että ne jotka kurmootuksesta kärsii, ovat itse äänestäneet nuo kurmoottajat päättämään kurmootuksesta. Nauttikaa nyt sitten :)

Vierailija
87/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meyer Turun telakalta vapautuu nyt kohta 2000 työpaikkaa puhelinmyyntiin.

Vierailija
88/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkahaastattelussa: "Milllainen on mielestäsi hyvä puhelinmyyjä?" Sellainen, joka ei soita koskaan kenellekään.

Vierailija
89/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkahaastattelussa: "Milllainen on mielestäsi hyvä puhelinmyyjä?" Sellainen, joka ei soita koskaan kenellekään.

Kyllä se nälkä laittaa sinutkin varsin pian soittelemaan. Palkkaisin siis sinut heti

Vierailija
90/113 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nälkä laittaa sinutkin varsin pian soittelemaan. Palkkaisin siis sinut heti

Sama nälkäkuolema kuin että joka päivä toivoisi kuolevansa, ettei tarvitsisi mennä muiden ihmisten rauhaa häiritsemään ja verenpainetta nostattamaan.

Vierailija
91/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että kaiken maailman aktiivimallit eivät työllistä kuin te-toimiston porukkaa ja kaiken maailman webinaarien vetäjiä.

Nämä 9€/päivä työkokeilut taas luovat orjapalkalla työskentelevän paarialuokan, joka vain syö työpaikkoja myös niiltä, jotka nyt saavat työstään ihan palkan.

Orjuus on laissa kielletty, mutta näköjään se laki ei koske työttömiä?

Vierailija
92/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään noista en pysty terveyteni puolesta tekemään. Olisiko lisää ehdotuksia?

En minäkään pysty. Käteeni ei istu luontevasti mikään muu kuin kaljapullo.

Vierailija
93/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AM2 tulee niin ajattelin hakea kaikkien kansanedustajien avustajaksi, sillä pääsee jo monta viikkoa. Sitten on vuorossa eri puoluetoimistot, ministeriöt ja valtion laitokset. Ja tällä mennään, kunnes napsahtaa. Kaikkiin hakemuksiin liitteinä vähintään 200 Mb:n Pdf-tiedosto. ja jos ei mitään vastausta tule, niin lähetän uudelleen. Vaikka kerran päivässä.

Työnhaku on tahtotila

Vierailija
94/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään noista en pysty terveyteni puolesta tekemään. Olisiko lisää ehdotuksia?

En minäkään pysty. Käteeni ei istu luontevasti mikään muu kuin kaljapullo.

Älä huoli. Pienellä perehdytyksellä onnistuu varmasti myös kossun juominen.

Vierailija
95/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ongelmaa hakea töitä, se vain ei johda työpaikkaan koska kukaan ei palkkaa minua.

Vierailija
96/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakimiehen kanssa virkailijan esikuntaan postia että kehitä ensin omaa osaamistasi ennen kuin tyrkyttää varoiksi (kaiken varalta) laittomia leikkauksia.

Vierailija
97/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmaa hakea töitä, se vain ei johda työpaikkaan koska kukaan ei palkkaa minua.

jatkossa saat selitellä syitä tälle kahden viikon välein

Vierailija
98/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työt käyvät kaikille kouluttamattomasta henkilöstä tohtoriin"

T1rsk hyllyttäjän hommia voin tehdä jos maksetaan 20 euroa tunti

Vierailija
99/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mikään velvollisuus selitellä mitään yhtään kellekään, en pelkää te virkailijoita vaan voin kyllä 2 vkon välein kertomassa samat asiat: on se jännä ettei kukaan palkkaa moni sairasta mt ongelmasta joku ollut töissä viimeksi 10 v sitten.

Vierailija
100/113 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mikään velvollisuus selitellä mitään yhtään kellekään, en pelkää te virkailijoita vaan voin kyllä 2 vkon välein kertomassa samat asiat: on se jännä ettei kukaan palkkaa moni sairasta mt ongelmasta joku ollut töissä viimeksi 10 v sitten.

kuntouttava työtoiminta olisi varmaan sinulle ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi