Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä kylpylä suomessa, mikä puolestaan huonoin?

Vierailija
10.08.2013 |

Kertokaapa kokemuksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 23:18"]Kertokaapa kokemuksista.[/quote] siis mikä paras, mikä huonoin?

Ap

Vierailija
2/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haikon kartanon miljöö on upea mutta itse kylpylä on pieni ja aika vaatimaton.

-Nokian Eden on kylpyläominaisuuksiltaan mainio mutta muuten kulahtanut ja kaipaisi täydellistä remonttia.

-Katinkullan kylpylä on kiva.

-Flamingo on hieno, tykkään. Mutta siellä on aina ollut ruuhkaa kun olen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinniemen kylpylä Tampereella on siisti, muttei kovin kylpylämäinen. Lapsille ie ole paljonkaan tarjolla. Mineraalivesialtaista ja saunoista plussaa.

Nokian Edenissä on tosiaan kaikkea, aaltokoneet ja erilämpöiset porealtaat sekä isot vesiliukumäet. Päivitystä saattaisi kaivata, kuten joku edellä kirjoitti.

Ikaalisten kylpylä on yllättävän pieni, mutta sieltä löytyy kaikenlaisille kävijöille jotain.

Vierailija
4/8 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinkulta muuten kiva, mutta se kylpylä (=uima-allastila) ihan onneton

Turun Caribia kiva

Vierailija
5/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Caribia on aivan mahtava. Siellä on paljon erilaisia altaita ja allas-osastolta löytyy myös ruokapaikkoja. Caribia on minusta Suomen paras.

Vierailija
6/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koli Relax Spa on upea, todella aikuiseen makuun. Hieman kalliin puoleinen kyllä, mutta on kyllä sen arvoinen, ollaan puolison kanssa käyty siellä noin seitsemän kertaa. Mukaan kylpylään saa joko Lumenen tuotesetin tai kuohuviinipullon. Miehen kanssa ollaan aina otettu niin että toiselle juoma ja toiselle tuotesetti ja sitten ne jaettu :) Ja tietysti kylpylästä on upeat maisemat Pieliselle ja Kolille :)

Vierailija
7/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Haikon kartanon miljöö on upea mutta itse kylpylä on pieni ja aika vaatimaton.

-Nokian Eden on kylpyläominaisuuksiltaan mainio mutta muuten kulahtanut ja kaipaisi täydellistä remonttia.

-Katinkullan kylpylä on kiva.

-Flamingo on hieno, tykkään. Mutta siellä on aina ollut ruuhkaa kun olen käynyt.

Eikö Flamingo nyt ole täysin wt?

Vierailija
8/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole käyneet Imatran kylpylässä? Aivan mielettömän upea paikka. Käydään usein , vaikka asutaan Joensuussa.565

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme