Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Housut puristaa ja fiilis on ällöttävä" sanoo Sara Siepppi

Vierailija
12.08.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006599297.html

mustat reenirikoot on kieltämättä tiukat, mutta eipä tuossa varressa liiemmin fläsää kyllä ole. Mistä lie se fiilis sitten tulee.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne housut kohta oteta pois ku fyrkat loppuu. Naistenlehteen, naistenlehteen. Seiskaan biksuissa. Jopa miestenlehteenkö?

Vierailija
2/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotain 10kg lihonut, normaalipainon sisällä toki, mutta kyllä paisumisesta silti epämiellyttävä olo tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa valittaa tuollaisesta kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia. Mutta Saran pitää näköjään olla esillä aina.

Vierailija
4/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämä kehopositiivisten/lihavien makuun.

Vierailija
5/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis ihminen joka vielä hankkinut itselleen toimeentulon ihan omilla ansioillaan!

Harvassa tuon tason aidot kaunottaret tässä maassa, kateelliset suohirviöt madelkoot takaisin piiloihinsa ja pysykööt siellä hiljaa!

6/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen näin hyvännäköinen eikä minun tarvitse edes työskennellä sen eteen."

Vierailija
7/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa valittaa tuollaisesta kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia. Mutta Saran pitää näköjään olla esillä aina.

Vierailija
8/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis ollut jo pitkään. Nyt olen onneksi saanut itseäni niskasta kiinni. Jokaisella on se paino missä viihtyy ja tuntee itsensä viehättävimmäksi.

Vierailija
9/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, että oli ihan mahtavan kaunis siinä alemmassa studiokuvassa. Onnellisen ja hyväntahtoisen ihmisen kasvot. 

Vierailija
10/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Olen minäkin ihan normaalipainossa, mutta tässä hetken sisällä on tullut pari kiloa lisää ja se kyllä tuntuu epämukavalta, kun tiukat housut puristaa... Ihan normaaleja ongelmia ihmisille.

Vierailija
11/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo oikein tykännyt Sara Siepistä tai sen kirjoituksista ym., mutta toi juttu oli mun mielestä oikeesti hyvä.

Vierailija
12/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana hyväntahtoisesta

Vierailija
13/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni nainen tiedä kuukautisten alkamisen alla sen tunteen, kun turvottaa ja tuntee itsensä epäviehättäväksi. 

Vierailija
14/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tulonsa perustuu ulkonäköön joten tottakai se on tarkempaa. Hyvälle näyttää omaan silmään, mutta ei se sitä tarkoita etteikö hän saisi olla pahoillaan painonnoususta.

Itekin normaalipainoisena huomaan heti jos tulee pari kg painoa lisää. Kun vaatteet ovat tyköistuvia, ne alkavat kyllä puristaa.

Ja tuossakinhan Sieppi sanoo ihan syyn: on höllentänyt normaaleista elintavoista ja se tuntuu painonnousuna. Ihan normaali ilmiö. Mikä siinä ihmisiä kiristää, aina pitää keksiä jotain haukuttavaa.

Omasta mielestä Sieppi on positiivinen julkisuudenhenkilö. Hän ei hauku ketään tai lietso vihapuhetta. Ei ole ansainnut sitä paskalastia mikä hänen niskaansa kaadetaan.

Vierailija
15/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukana hyväntahtoisesta

Tunnetko?

Vierailija
16/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun eitarvi laihduttaa, mun mies rakastaa mua just sellaisena kuin olen.

92kg

Vierailija
17/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei koskaan housuja purista, kun näen vastenmielisen Siepin. M45

Vierailija
18/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Housut puristaa ja fiilis on ällöttävä!✔️😅 Viime aikoina mun jalassa on ollut useammin korkkarit kuin lenkkarit. Vihersmoothieita oon katsellut mainoksista ja kuntosalilla en oo käynyt muuten kuin omissa ajatuksissa. Aamulenkit oon hoitanut virtuaalisesti silmät sirrillään katsellen muiden aerobista IG-ssä. Oon keksinyt ainakin 34 erilaista tekosyytä mieluummin kuin lähtenyt tsekkaa uudet lenkkipolut. ”Aloitan sitten huomenna” -viikot on käyty moneen kertaan läpi epäonnistumisella. Mutta arvatkaa mitä! Välillä on tosi hyvä syödä päin helvettiä ja olla tuntematta huonoa omaatuntoa siitä, ettei liiku. Urheilu ei oo kivaa, jos sitä tekee pakosta - salaateista puhumattakaan.😜

Mä aloitin eilen varovaisesti ja tulin tänne jo heti tietysti huuteleen, koska jo toisena päivänä olo ei oo enää niin ällöttävä, vaan toiveikas(eli jos sä just nyt luet tätä ja harkitset, niin jo ennen viikonloppua sulla on parempi fiilis😉)!"

Vitt u mikä kliseinen paskateksti

Vierailija
19/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotain 10kg lihonut, normaalipainon sisällä toki, mutta kyllä paisumisesta silti epämiellyttävä olo tulee.

Mä oon lihonnut myös normaalipainon sisällä.

Ennen olin hoikka, nyt oon rehellisesti lihonnut ja oon myös sairaan turvoksissa ja olo on tukala.

Jotenkin koronakevät vei voimat ihan täysin, kesän oon enimmäkseen herkutellut.

Kilot tuli salakavalasti, mutta uskon ja toivon että ne lähtee myös pois, nyt kun vähön katson mitä syön.

Vierailija
20/28 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Sieppo on Suomen seksikkäin naikkonen. Etenkin vähän turvonneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi