Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia muka aikuinen nainen ei saa painaa alle 50kg?

Vierailija
12.08.2020 |

Tähän väitteeseen taas törmäsin. Jos on yhtä lyhyt vaikka kuin minä (153cm) niin on täysin normaalia painaa alle 50 kiloa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho näin väittää? En ole ikinä kuullut?

Esimerkiksi ihan täällä on huudeltu.

Otatko sinä haudanvakavasti jokaisen huutelun mitä jollain anonyymillä nettipalstalla vastaan tulee. Onhan täällä huudeltu vaikka miten paljon myös jotain "yli 65kg painavat naiset ovat läskejä" -juttujakin. En minä niitä juttuja viitsi noteerata, kun itse tiedän olevani normaalipainoinen vaikka yli 65kg painankin.

Nyt kun ei voi enää syyttää valehtelusta niin pitää pakolla repiä jotain ihan muuta aihetta?

En ole syyttänyt sinua valehtelusta! Enhän minä edes kyseenalaistanut sitä, etteikö tällä palstalla olisi voitu huudella vaikka mitä. Kyseenalaistin ainoastaan sen, että kannattaako niitä huuteluita kovin tosissaan ottaa.

Vierailija
42/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko sinä haudanvakavasti jokaisen huutelun mitä jollain anonyymillä nettipalstalla vastaan tulee. Onhan täällä huudeltu vaikka miten paljon myös jotain "yli 65kg painavat naiset ovat läskejä" -juttujakin. En minä niitä juttuja viitsi noteerata, kun itse tiedän olevani normaalipainoinen vaikka yli 65kg painankin.

Nyt kun ei voi enää syyttää valehtelusta niin pitää pakolla repiä jotain ihan muuta aihetta?

En ole syyttänyt sinua valehtelusta! Enhän minä edes kyseenalaistanut sitä, etteikö tällä palstalla olisi voitu huudella vaikka mitä. Kyseenalaistin ainoastaan sen, että kannattaako niitä huuteluita kovin tosissaan ottaa.

Kyllähän täällä kommentoitiin että olisin itse tän keksinyt. Joka tapauksessa jos se et ollut sinä niin pyydän anteeksi. Kommentti tarkoitettu niille jotka väitti vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla huudellaan nyt muutenkin ihan mitä sattuu. Toiset ovat provoja, toiset ammattiloukkaantujia, jotkut nyt vaan muuten oksentavat pahaa oloaan.

Ei näitä juttuja mitä tänne kirjoitetetaan kannata purematta niellä.

Yleensä tällä palstalla keskutelut näyttävät eskaloituvan alatyyliseen nimittelyyn, joka kertoo enemmän itse kommentoijasta kuin agendasta, jota hän ajaa.

Vierailija
44/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tän oot nyt keksinyt🙄

https://www.vauva.fi/keskustelu/3836838/onko-13-kg-painonpudotus-suuri

Ei tuossa ketjussa ainakaan vissiin kukaan sanonut, että aikuinen ei saisi painaa alle 50 kiloa. Pääosin positiivista palautettahan siinä tuli.

https://www.vauva.fi/keskustelu/873930/ketju/miten_aikuinen_voi_painaa_… Näitä on kuule paljon.

Vierailija
45/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan koko väitteestä. Todennäköisesti keksit sen itse, jotta saat tulla tänne keulimaan painostasi. Olen 168cm ja painan alle 50kg (aina ollut laiha), revi siitä.

Mitä keulimista tuossa on? Kyllä minäkin sinun pituisenasi painoin 47 kg syömishäiriön takia. Olen onnellinen että paranin, enkä todellakaan haluaisi olla noin laiha enää koskaan.

Vierailija
46/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa painaa juuri niin paljon tai vähän kuin haluaa.. Kun ei mielellään rasita julkista terveydenhuoltoa valinnoillaan.

Vierailija
47/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 169 ja painanut alle 50 kg, nyt varmaan juurikin sen. Aina ollut laiha, aina saanut kuulla siitä muttei sitä kukaan ole minulta kieltänyt ja ketä kiinnostaisi muutenkaan. Jos terveys ei reistaa niin ihan sama painatko 45kg  vai 95kg.

Vierailija
48/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä lyhyt nainen voi helposti painaa alle 50kg, itsekin painoin 10 vuotta sitten 50kg, mutta olen 172cm pitkä ja en ollut terve. Nyt painan lähemmäs 60kg ja silti hoikka. Mutta jos olet 150 cm sulka päässä, niin alle 50kg ei ole millään tavalla liian vähän.

Vierailija
49/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia painaa alle 50 jos pituutta vain 153. Itse olen 164 ja 52-53 kg.

Vierailija
50/55 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/55 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri. Läski ryhävalas nartut eivät määrittele kenenkään painoja, menkööt itseensä. Tässä ketjussa näitä mätyköitä on kateellisina vo uhkaamassa. 🐽🐋🐽🐋🐖🐖🤮🤮🤮🤮

Vierailija
52/55 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukoilta olen tottunut kuuntelemaan näitä olet liian laiha -kommentteja, en koskaan normaalipainoisilta.

BMI 21

Sama. Toki heillä on syömishäiriö ja vääristynyt kehonkuva. En vaivaudu väottelemään sen sakin kanssa.

Vierailija
53/55 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä n. 150cm aikuinen.

Vierailija
54/55 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sehän on juuri tervettä