Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko - 13 kg painonpudotus suuri

Vierailija
03.08.2020 |

Kun jos puhutaan suurista pudotuksista niin yleensä viitataan 20-30 kilon pudotukseen mutta kai tuokin merkittävä määrä on? Olen saanut pudotettua tuon verran, tällä hetkellä bmi 20 =)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se! Hienoa!

Vierailija
2/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo suuri prosentuaalinen painonpudotus sinulla, olettaisin, ettet yli 60 kiloa paina tällä hetkellä?

Jostain 150 kilosta laihduttavalle pudotus ei olisi suuri, tosin silti jo hyödyllien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo suuri prosentuaalinen painonpudotus sinulla, olettaisin, ettet yli 60 kiloa paina tällä hetkellä?

Jostain 150 kilosta laihduttavalle pudotus ei olisi suuri, tosin silti jo hyödyllien.

Painan tällä hetkellä 45 kg :)

Vierailija
4/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä on lähtöpaino. Jollain 150-kiloisella ei välttämättä vielä 13 kilon pudotus näy juuri missään, kun taas 65-kiloisella se on jo melko suuri pudotus.

Vierailija
5/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä on lähtöpaino. Jos se on 150 kg, ei se niin suuri ole, mutta jos lähtöpaino on 50 kg, on se suuri.

Prosentuaalinen osuus olisi kuvaavampi.

Vierailija
6/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan riippuu ihan hirveästi lähtötilanteessa!!!

163kiloinen laihduttaa 13kg niin se ei välttämättä edes näy missään.

Sen sijaan jos 63kg laihduttaa saman verran niin se on jo tosi paljon!

Oma tytär (21v) laihtui pitkän sairastelun aikana 50 kiloisesta 42 kokoiseksi ja muutos oli tosi iso. Hoikasta tytöstä "luurangoksi" (pituutta 172cm). Onneksi sai kilot takaisin vaikka ei se helppoa ollut!

Vierailija
7/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä on lähtöpaino. Jollain 150-kiloisella ei välttämättä vielä 13 kilon pudotus näy juuri missään, kun taas 65-kiloisella se on jo melko suuri pudotus.

Lähtöpaino oli 58kg

Vierailija
8/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär (21v) laihtui pitkän sairastelun aikana 50 kiloisesta 42 kokoiseksi ja muutos oli tosi iso. Hoikasta tytöstä "luurangoksi" (pituutta 172cm). Onneksi sai kilot takaisin vaikka ei se helppoa ollut!

Siis laihtui 42 kiloiseksi, ei kokoiseksi!

Vierailija
9/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtöpaino oli 58 kg

Vierailija
10/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko AP:lla on pituutta?

Vierailija
11/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa painossa iso työ. Itsellä saman verran matkaa normaalipainoon enkä saa edes painonpudotusta käyntiin, monirakkulaiset munasarjat tosin tunnetusti hidastavat laihtumista, olen ollut saman painoinen viimeiset 15 vuotta ja paino junnaa paikallaan mikä sinänsä hyvä ettei lihomistakaan ole tapahtunut. Miten saavutit päämääräsi?

Vierailija
12/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko AP:lla on pituutta?

Oon tosi lyhyt, 150cm.

Vierailija
13/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan tällä hetkellä 45 kg :)

Miksi tähän tulee alapeukkuja? Olen 150cm pitkä joten minulle tuo on täysin normaali paino. - Ap

Vierailija
14/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa painossa iso työ. Itsellä saman verran matkaa normaalipainoon enkä saa edes painonpudotusta käyntiin, monirakkulaiset munasarjat tosin tunnetusti hidastavat laihtumista, olen ollut saman painoinen viimeiset 15 vuotta ja paino junnaa paikallaan mikä sinänsä hyvä ettei lihomistakaan ole tapahtunut. Miten saavutit päämääräsi?

Itselläni oli aina tarkoitus pudottaa ylimääräiset kilot mutten saanut sitä aikaiseksi. Lopulta kyllästyin siihen jatkuvaan väsymykseen ja turvonneeseen oloon ja aloitin poistamalla ruokavaliosta turhat hiilarit ja lisäsin kasviksia. Lopetin leivät, mehut, limsat ja oikeastaan kaiken muun juomisen paitsi maidon ja veden. Liikunnan aloitin kävelyllä ja pikkuhiljaa lisäsin vauhtia. Ensin hölkäten ja lopussa jaksoin jo juosta hyvän matkan :) Hankin myös Suunto 3 fitness kellon ja se oli kyllä hyvä ostos. Olo on tällä hetkellä pirteämpi kuin pitkään aikaan. Helppoa se ei aina ollut mutta kyllä kannatti. Nykyään sallin itselleni myös herkkupäivän mutta esimerkiksi sipsit olen jättänyt kokonaan pois. Ne oli suurin pahe minulle. Aikaa tähän kaikkeen meni n. 7-8kk.

Vierailija
15/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä ja siinä tuo ap:n paino, olet 150 cm ... hieman yli 50 kg saisit painaa ja olisit silti tosi hoikka!

Vierailija
16/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä ja siinä tuo ap:n paino, olet 150 cm ... hieman yli 50 kg saisit painaa ja olisit silti tosi hoikka!

Myös 42 kiloisena olisit edelleen normaalipainoinen, 150 cm ja painoindeksi 18,7. Itse olen 180cm ja painoindeksini on 18.7 eli painan 61kg. Painoni nousi paljon (75 kiloiseksi), kun olin USA:ssa töissä, hektistä elämää, paljon työmatkoja öisin! lentäen, ruokavalio tosi huono, pikaruokaa tms. No, firma myytiin ja minulla sattui olemaan firman osakeoptioita, olin avainhenkilöitä, rahaa tuli mukavasti. Muutin takaisin Suomeen kymmenisen vuotta sitten ja laitoin vapaaherrattarena ruokavalion kuntoon. parissa vuodessa sitten takaisin normaalipainoon. En vieläkään oikein ymmärrä, miten se syöminen siellä USA:ssa lipsui niin epäterveelliseksi.

Vierailija
17/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä 45 kg sopii oikein hyvin minulle. Olen lyhyt joten tuo on aivan normaali paino, voisin painaa vieläkin vähemmän enkä olisi alipainoinen mutta haluan pysyä tässä painossa. =) - Ap

Vierailija
18/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon sisällä tehtynä ja noin pienikokoisena ihmisenä se on tosi iso pudotus.

Vierailija
19/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin lähtöpainosta.

Jos itse laihduttaisin 13kg niin painaisin 40kg ja olisin varmaan sairaalassa letkuissa.

Jos lähtöpainoa on vaikka 100kg niin 13kg pudotus rupeaa luultavasti jo näkymään ja tuntumaan pikkuhiljaa jossain.

Vierailija
20/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se! Hienoa!

Luitko ollenkaan aloitusta? Tällä palstalla tuntuu olevan vallalla asenne, että laihduttaminen on mitä suurinta mahtavuutta, oli lähtöpaino sitten mikä vaan. Eläköön syömishäiriöt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi