Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia muka aikuinen nainen ei saa painaa alle 50kg?

Vierailija
12.08.2020 |

Tähän väitteeseen taas törmäsin. Jos on yhtä lyhyt vaikka kuin minä (153cm) niin on täysin normaalia painaa alle 50 kiloa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm liittyskö tää siihen, että verta ei saa luovuttaa alle 50 kg painava? Siellä oli tuo raja, muusta en oo tietoinen.

Ei, vaan aloittaja kertoi kuinka on laihduttanut ja niin kauan onniteltiin kunnes kysyttiin sen hetkistä painoa joka oli alle 50. Johan muuttukin ääni sit kellossa

No mikä saavutus se on normaalipainosta tiputtaa muutama kilo? Todennäköisesti ihmiset olettivat, että on tehty iso elämäntaparemontti ja laihduttu ihan kunnolla, mutta mitä onnittelemistä jossain muutaman kilon tiputuksessa on? Johan sitä paino vaihtelee pari kiloa ihan kuukausikierron tai vuorokausirytmin myötä.

Kyseessä oli yli 10kg pudotus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm liittyskö tää siihen, että verta ei saa luovuttaa alle 50 kg painava? Siellä oli tuo raja, muusta en oo tietoinen.

Ei, vaan aloittaja kertoi kuinka on laihduttanut ja niin kauan onniteltiin kunnes kysyttiin sen hetkistä painoa joka oli alle 50. Johan muuttukin ääni sit kellossa

En lukenut sitä keskustelua, mutta liittyisikö tämä siihen parin päivän takaiseen uutiseen, jonka mukaan normaalipainon sisällä laihduttaneet ovat kymmenen vuoden päästä selkeästi painavampia kuin ne samankokoiset, jotka eivät ole pyrkineet laihduttamaan.

Eli normaalipainon sisällä laihduttaminen ei pitkällä tähtäimellä kannata. Parempi keskittyä liikuntaan hyviin elämäntapoihin ja antaa painon hakeutua omaan luonnolliseen ihannepainoon.

Vierailija
24/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä tän oot nyt keksinyt🙄

https://www.vauva.fi/keskustelu/3836838/onko-13-kg-painonpudotus-suuri

Vierailija
25/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa linkki

Vierailija
26/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan koko väitteestä. Todennäköisesti keksit sen itse, jotta saat tulla tänne keulimaan painostasi. Olen 168cm ja painan alle 50kg (aina ollut laiha), revi siitä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3836838/onko-13-kg-painonpudotus-suuri :)

Vierailija
27/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä saavutus se on normaalipainosta tiputtaa muutama kilo? Todennäköisesti ihmiset olettivat, että on tehty iso elämäntaparemontti ja laihduttu ihan kunnolla, mutta mitä onnittelemistä jossain muutaman kilon tiputuksessa on? Johan sitä paino vaihtelee pari kiloa ihan kuukausikierron tai vuorokausirytmin myötä.

Kyseessä oli yli 10kg pudotus

Silti on laihdutettu normaalipainosta normaalipainoon, ehkä se ei vaan muille ihmisille ole kovin iso juttu tai mikään kehumisen arvoinen asia? Jos suurin bonus on se, että farkut mahtuu paremmin päälle niin en ihmettele että ei oikeen ymmärrä miksi asiaa hehkuttaa muille, terveydellä ei varmaan noissa kiloissa ole asialla mitään tekemistä.

Vierailija
28/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli esimerkki yhdestä keskustelusta. Noita on paljon

Vierailija
29/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan koko väitteestä. Todennäköisesti keksit sen itse, jotta saat tulla tänne keulimaan painostasi. Olen 168cm ja painan alle 50kg (aina ollut laiha), revi siitä.

Jos selaisit tarkemmin tätä sivustoa niin saattaa olla että olisit itse törmännyt kyseiseen ketjuun.

Tänne tulee päivittäin varmaan satoja uusia ketjuja. Jos tarkemmin selaa, ei ehdi paljon muuta elämässään tekemään. Joten jos haluat keskustella kyseisestä ketjusta, voit varmaankin linkata sen.

-eri.

Vierailija
30/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, ja pitää.

Vierailija
31/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos selaisit tarkemmin tätä sivustoa niin saattaa olla että olisit itse törmännyt kyseiseen ketjuun.

Tänne tulee päivittäin varmaan satoja uusia ketjuja. Jos tarkemmin selaa, ei ehdi paljon muuta elämässään tekemään. Joten jos haluat keskustella kyseisestä ketjusta, voit varmaankin linkata sen.

-eri.

Ymmärrän mutta sillon ei myöskään pidä väittää että olen keksinyt tämän päästä. Linkki on kommenteissa,

Vierailija
32/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle puolitoistametrinen voit painaa alle 50 kg.

Vierailija
33/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kukahan tässä keulii...

Vierailija
34/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aikuinen painaisi alle 50? Ellei ole minikasvuinen.

Hollywoodissa kaikki naisnäyttelijät painavat varmaan 40 kg jos sitäkään, järkyttävän hentosia, ei lihaa luiden päällä yhtään. Kattelin joku päivä frendejä, ne naiset on pelkkää luuta ja nahkaa siinäkin, nuorena en sitä huomannut.

Mikä siinä on hienoa että aikuiset eivät ole terveitä ja lihaisia, vaan kevyempiä kuin monet lapset?

Ei sitä tietenkään kukaan kiellä, mutta ei se tervettä ole aikuisen painaa alle 50kg.

Vierailija
35/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho näin väittää? En ole ikinä kuullut?

Esimerkiksi ihan täällä on huudeltu.

Otatko sinä haudanvakavasti jokaisen huutelun mitä jollain anonyymillä nettipalstalla vastaan tulee. Onhan täällä huudeltu vaikka miten paljon myös jotain "yli 65kg painavat naiset ovat läskejä" -juttujakin. En minä niitä juttuja viitsi noteerata, kun itse tiedän olevani normaalipainoinen vaikka yli 65kg painankin.

Vierailija
36/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Ymmärrän mutta sillon ei myöskään pidä väittää että olen keksinyt tämän päästä. Linkki on kommenteissa,

Kiitos linkistä. Minä en väittänyt, että olisit keksinyt asiaa omasta päästä. Ihmetytti vain tällaisesta asiasta inttäminen, kun sen linkin olisi tosiaan laittanut kaikkein nopeimmin. Keskusteluja on täällä niin paljon, että kukaan ei niitä kaikkia ehdi huomaamaan, vaikka toki ovat tärkeitä aloittajilleen.

-se eri.

Vierailija
37/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho näin väittää? En ole ikinä kuullut?

Esimerkiksi ihan täällä on huudeltu.

Otatko sinä haudanvakavasti jokaisen huutelun mitä jollain anonyymillä nettipalstalla vastaan tulee. Onhan täällä huudeltu vaikka miten paljon myös jotain "yli 65kg painavat naiset ovat läskejä" -juttujakin. En minä niitä juttuja viitsi noteerata, kun itse tiedän olevani normaalipainoinen vaikka yli 65kg painankin.

Nyt kun ei voi enää syyttää valehtelusta niin pitää pakolla repiä jotain ihan muuta aihetta?

Vierailija
38/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et bodaa tai harrasta fitnesstä niin pituus - 100 antaa jo suuntaa mitä sun pitäis maksimissaan painaa.

Vierailija
39/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoilta olen tottunut kuuntelemaan näitä ’olet liian laiha’ -kommentteja, en koskaan normaalipainoisilta.

BMI 21

Vierailija
40/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tän oot nyt keksinyt🙄

https://www.vauva.fi/keskustelu/3836838/onko-13-kg-painonpudotus-suuri

Ei tuossa ketjussa ainakaan vissiin kukaan sanonut, että aikuinen ei saisi painaa alle 50 kiloa. Pääosin positiivista palautettahan siinä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi