Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että maailmaan tulee globaali uusi maailmanjärjestys ja ihmisten merkintä?

Vierailija
12.08.2020 |

Minä uskon että maailma kehittyy juuri sihen suuntaan kuin raamattu ennustaa. Ennustuksen mukaan lopussa ihmiset antavat kuninkuuden pedolle ja pedon valtakunnalle, joka merkitsee ihmiset niin, että ostaminen ja myyminen ilman merkitsemistä ei ole mahdollista.

ilm.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku

Kommentit (569)

Vierailija
341/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissäkin voi lukea Raamatun nykyään. Minä luin, lukekaa tekin:)

En jaksa. En osaa luoda näkemyksiä raamatusta. Ne tekstit sokaisevat minua.

Uskon Jumalaan mutta en usko että se vaatii raamattua. Ihminen voi nähdä pyhinä asioita ilman raamattuakin.

Kyllä se noinkin käy jos on saanut luonnostaan kyvyn siihen. Kirjanoppineet jotka tunsivat kunnioitettavasti kirjoitukset olivat silti sokeita. Hyvä.

Vierailija
342/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS pääsee mukaan ylöstempaukseen ja on silleen niinku viisas neitsyt  niin ei tarvinne jäädä tänne maan päälle valitsemaan: pedonmerkki vai marttyytikuolema. Semmoinen livistymahdollisuus on meille annettu.

Tämä on väärä opetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, liittyykö Jerusalemin Temppelivuori Ilmestyskirjaan tai lopun aikoihin? Tämä kysymykseni taas liittyy siihen, mitä Trump puuhaa Israelissa. YK: ssa tai jossain suunnitellaan kaikkien maailman uskontojen yhdistämistä. Sitä minä pidän Ilmestyskirjan suurena porttona.

Vierailija
344/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, liittyykö Jerusalemin Temppelivuori Ilmestyskirjaan tai lopun aikoihin? Tämä kysymykseni taas liittyy siihen, mitä Trump puuhaa Israelissa. YK: ssa tai jossain suunnitellaan kaikkien maailman uskontojen yhdistämistä. Sitä minä pidän Ilmestyskirjan suurena porttona.

Ekumeniahan on Raamatun vastaista, sielunvihollisen työtä.

Vierailija
345/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin luottaa palstailessani että raamatusta oppineet haluavat NWÓ:n NWÔ:n näkemyksillä eikä NWÓ:ta globaalin eliitin näkemyksillä?

Vierailija
346/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissäkin voi lukea Raamatun nykyään. Minä luin, lukekaa tekin:)

En jaksa. En osaa luoda näkemyksiä raamatusta. Ne tekstit sokaisevat minua.

Uskon Jumalaan mutta en usko että se vaatii raamattua. Ihminen voi nähdä pyhinä asioita ilman raamattuakin.

Kyllä se noinkin käy jos on saanut luonnostaan kyvyn siihen. Kirjanoppineet jotka tunsivat kunnioitettavasti kirjoitukset olivat silti sokeita. Hyvä.

Se tarkoittaa sitten sitä että täällä on oikeita uskovaisia. :)

Vierailija
347/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkylllinen omena kummittelee ihmisen sielua ainiain koska ihminen on ihminen, utelias ja riiippuvainen.

Vierailija
348/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aivan ihanaa, että täällä palstalla on oikeita kristittyjä ja kristittyjä, jotka lukevat Raamattua ja myös uskovat sen niin kuin on kirjoitettu. Se on suuri siunaus! Olispa kiva päästä joskus tapaamaan ihan livenä porukalla. Se vois olla ihan rukouksen aihe :).

Vierailija
349/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkylllinen omena kummittelee ihmisen sielua ainiain koska ihminen on ihminen, utelias ja riiippuvainen.

Kyltymätöön vielä kaiken lisäksi. Ihminen kaipaa kun menettäää, tulee sokeaksi kun liika läheltä katsooo ja liika pitkään.

Vierailija
350/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voin luottaa palstailessani että raamatusta oppineet haluavat NWÓ:n NWÔ:n näkemyksillä eikä NWÓ:ta globaalin eliitin näkemyksillä?

Minua ei niinkään kiinnosta mikään epämääräinen globaali eliitti josta  kukaan tavis ei tiedä mitään. Lieneekö tuota edes olemassa? Ehkä on, ehkä ei.  Minua kiinnostaa Ilmestyskirja ja lopun ajat. Qanon-liike on sokaistunut uskomaan kaikki mahdolliset salaliittoteoriat. Ja se juuri voikin olla se lopun aikojen suuri eksytys joka tulee valheen kaikella voimalla. Siitä eksytyksestä puhutaan Raamatussa. Ja siellä puhutaan myös vääristä profeetoista. Minä en ennusta mitään, enkä väitä tietäväni mitään varmasti. Todellakin seuraan maailmanmenoa ja mietiskelen tätä kaikkea. Vasta tänä vuonna olen alkanut miettiä Ilmestyskirjaa. Ei ole ollenkaan hyvä se, että Trumpin porukka on sekoittanut hengellisyyden politiikkaan. Näin itse koen.

Vierailija
351/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uskon vain Raamatun Sanaan, uskon kaikkeen mitä sinne on kirjoitettu. Hyvässä käynnissähän tuo on ollut jos pidempään, esim. älypuhelimet, netti ym. Huvittavaa huomata esim. salaliittoteoreetikkojen älyllinen epärehellisyys. Hekin mahdollistavat tuon käyttämällä älypuhelinta. Askel askeleelta he menevät kuin lampaat merkintäjärjestelmään, jota itse eniten pelkäävät. Qanon-kultin jäsenet  jumaloivat Trumpia jota itse pidän tyyppinä joka vie ihmiskunnan täysin antikristilliseen aikaan.

Aina ateistit arvostelevat uskontoa miten se on hallinnut ja rajoittanut ihmisiä.   Ilman uskontoja on vapaa.  Pyh.  Mitäs nykyinen teknologia tekee jmuuta kuin pakottaa ihmiset toimimaan tietyllä tavalla,   vaikkei  takana mitään salaliittoa tai petoa uskoisi oevankaan..  Ihan mahdollista että rahaliikenteessäkin toimii vain taas joku uusi systeemi. 

Vierailija
352/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyltymätöön vielä kaiken lisäksi. Ihminen kaipaa kun menettäää, tulee sokeaksi kun liika läheltä katsooo ja liika pitkään.

Kaukorakkkaus on varmaan parasta rakkautta kun siinä jää tilaaa haaveilulle ja odotukselle.

Vierailija
353/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei niinkään kiinnosta mikään epämääräinen globaali eliitti josta  kukaan tavis ei tiedä mitään. Lieneekö tuota edes olemassa? Ehkä on, ehkä ei.  Minua kiinnostaa Ilmestyskirja ja lopun ajat. Qanon-liike on sokaistunut uskomaan kaikki mahdolliset salaliittoteoriat. Ja se juuri voikin olla se lopun aikojen suuri eksytys joka tulee valheen kaikella voimalla. Siitä eksytyksestä puhutaan Raamatussa. Ja siellä puhutaan myös vääristä profeetoista. Minä en ennusta mitään, enkä väitä tietäväni mitään varmasti. Todellakin seuraan maailmanmenoa ja mietiskelen tätä kaikkea. Vasta tänä vuonna olen alkanut miettiä Ilmestyskirjaa. Ei ole ollenkaan hyvä se, että Trumpin porukka on sekoittanut hengellisyyden politiikkaan. Näin itse koen.

Eli et ole aito uskovainen.

Vierailija
354/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen alkuperäisen Lupauksen lapsille annetun mukaan maasta voisi liittyäkin. Mutta toisaalta Jeesuksen tultua täyttämään Lain sanotaan ettei kyse ole maallisesta Temppelistä ja maasta, vaan taivaallisesta.

Jälkimmäistä tukee tietysti sekin kun tietää millainen se juutalainen Temppeli oli: eläimiä ja uhraamista. Nehän Jeesus juuri lopetti. Jeesus lopetti vanhan juutalaisuuden jopa ympärileikkauksenkin.

Me emme tarkalleen tiedä millainen järjestely on fyysisesti juutalaisille mutta sen tiedämme varmasti, että Jeesus oli erilainen Messias kuin he jo kerran odottivat. Joten luulenpa ettei nytkään ole kysymys maallisesta omaisuudesta.

Toisaalta en ole Jumala niin en voi tietää minkä Hän katsoo parhaakseen.

Vierailija
355/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..

Joko narsisti tai psykopaatti ?

Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..

Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.

No en tiedä pahuus mutta joku ahdistus jota puretaan sitten uskoviin. Ei ole saanut vastauksia ja se pitäisi sitten olla valmiina hänelle. Mutta epäilen onko itse oikeasti edes vastauksia etsinyt. Jeesus sanoi etsivän löytävän. En tiedä odottaako hän jotain rakastavaa reaktiota uskovilta omien haukkujensa vastineeksi.

En, vaan sitä yhtä vıtun ainoaa todistetta teidän paskapuheittenne tueksi.

Ymmärränkin turhaumasi tässä mutta hengellisiä ymmärtää vasta hengellisen lähestymisen kautta eikä  Hengen kieltäminen siinä auta. Nämä ovat niinkuin tutkisteltava suhteessa sinun oman sielusi tilaan ja Henkesi kunnosta on kiinni avautuuko ne. Ano sitä aidosti.

Jeesukseltakin tivattiin ihmeitä ja merkkejä eikä Hän sellaiseen lähtenyt vaan jätti asian kysyjälle itselleen. Usko vaan kun etsit niin löydät.

Ei kiinnosta mikään hengellinen paska, vaan ne todisteet. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Minun uskomisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, todisteet ovat jo määritelmällisesti täysin objektiivisia ja kaikille yhtäläiset.

Mene peilin eteen katsomaan itsesi. Katso tarkkaan. Kuulut luomakuntaan, kuten luonto, ihmiset ja eläimet. Olet jo itsessäsi todiste että Jumala on olemassa. Jumala puhuttelee ihmistä myös luomakunnan kautta. Sulla on koko ajan pelkkiä todisteita Jumalasta. Jos et usko, sitten et usko. Ei kukaan pakota sua uskomaan yhtään mihinkään.

Ole hyvä ja selvitä itsellesi mikä on tieteellinen todiste ja palaa sen jälkeen uudestaan asiaan. Minä olen empiirinen todiste siitä että minä olen olemassa, en juurikaan mistään muusta.

Vierailija
356/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko tuolle inttäjälle pakko vastata, hänhän sanoi ettei hengelliset asiat kiinnosta. Ei hän näe miten ne nimenomaan vaikuttavat taustalla ja maailmassa.

Kyse ei ole siitä onko minulle *pakko* vastata, vaan siitä että te ette *pysty* vastaamaan. Teillä ei ollut vastauksia 20 vuotta sitten, teillä ei ole vastauksia nyt, eikä teillä tule olemaan vastauksia 20 vuoden kuluttuakaan. Teillä on pelkkää tyhjää mölinää, käsien heiluttelua, jatkuvia argumentaatiovirheitä ja loogisia virhepäätelmiä. Mitään muuta ette ole koskaan kykeneet esittämään eikä mikään varsinaisesti anna olettaa että asiantilaan olisi tulossa mitään muutoksia.

Vierailija
357/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, mutta selvis vasta et Bill Gates ja Bayer ovat kimpassa nyt. Sanooko se mitään teille?

Gatesin säätiö on kehittänyt sitä ID2020 elektronista identiteetti sirua vai oliko se tatuointi kumppaneidensa kanssa aika pitkään vissiinkin. Se kai menee muutaman millin ihon alle, ja siinä on rokote ja digitaalinen identiteetti samassa. Googlettamalla löytyy helposti paljon tietoa siitä. Muistaakseni se on ingrapunalla tjs etäluettava

No ei ole. Mene hoitoon harhoinesi.

Vierailija
358/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattuhan on tarkoitettu uskovien luettavaksi sitä ei me ei uskovat ymmärretä vaan tulkitaan miten sattuu ja suututtaan kuten toi yks tuolla joka vaahtoaa ja manaa kun ei ymmärretä Raamattua

Jopa minä joka olen ei uskova ymmärrän että ollaan menossa todella pahaan aikaan, valitettavasti myös suurimmalta osalta uskovista rakkaus on kylmennyt (kun laittomuus pääsee valloilleen kylmenee useampien rakkaus) uskovienkin keskellä on paljon riitaa, eripuraa, eri tulkintoja siitä mitä joku tietty raamatun jae tarkoittaa,

Myös sellainen ilmiö on että monet uskovat pilkkaa ja lällättää joillekin ei uskoville jotka ei pääse taivaaseen ja alentuu ivaamaan

Oli miten oli jokaisen pitäisi hallita edes alkeelliset peruskäytöstavat jos ei ole usko tai ole samaa mieltä voisi yhtä hyvin olla ihan vaan hiljaa ja poistua foorumilta

Vierailija
359/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..

Joko narsisti tai psykopaatti ?

Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..

Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.

No en tiedä pahuus mutta joku ahdistus jota puretaan sitten uskoviin. Ei ole saanut vastauksia ja se pitäisi sitten olla valmiina hänelle. Mutta epäilen onko itse oikeasti edes vastauksia etsinyt. Jeesus sanoi etsivän löytävän. En tiedä odottaako hän jotain rakastavaa reaktiota uskovilta omien haukkujensa vastineeksi.

En, vaan sitä yhtä vıtun ainoaa todistetta teidän paskapuheittenne tueksi.

Voisko joku tehdä keskustelun vaikkapa onko vihreä väri vihreä, voit mennä sinne sitten inttämään todistetta ja haukkumaan jos kukaan ei juuri sinulle sitä jaksa todistella.

Voit ihan itse tehdä sellaisen jos aihe sinua kiinnostaa.

Ei vaan minua kiinnostaa mitä maailmassa tapahtuu ja täällä keskustellaan siitä.

Ei, vaan täällä vainoharhaiset foliohatut postaavat kilpaa paskaa harhaisten luulevaisten kanssa. Ainoa yhdistävä tekijä on kummankin osapuolen selkeästi alentunut kognitiivinen kyvykkyys sekä täydellinen lähdeviitteiden ja todisteiden puuttuminen kummaltakin.

Vierailija
360/569 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AB RH M= ABRAHAM = AB rh minus= Jumalallinen verilinja = tämä veriryhmä myös Torinon liinassa muuten = Abram> Abraham

Mutta Jeesus on Hengessä se ainoa verilinja jota seurata

Paitsi että Jeesus on satuolento, jonka seuraaminen on loogisesti mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän