Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin nyt olla sen verran suora ja rohkea! Kysymys kuuluu. Mistä sais jaksamista elämään?

Vierailija
12.08.2020 |

Kun kaikki on ihan aikuisten oikeasti kokeiltu.

Olo vain pahenee vuosi vuodelta. Jäätävä laiskuus piinaa, olo on niin vetämätön, apea, masentunut, tyhjä. Mitkään tekemiset eivät auta tähän.

Onko ihan oikeasti kenellekkään vinkkejä? Onko olemassa joku mielialalääke joka antaisi hieman potkua aivoille? Olen aivan paniikissa kun en enää jaksa mitään ja tuntuu että olen tyhmentynyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten alat vain ryyppäämään.

Kokeiltu jo ja se vaan pahensi tilannetta.

Vierailija
22/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään jonkinäköinen lääkehoito helpottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli melko lailla APssa kuvailtuja oireita, ja minulle auttoi Venlafaxin. Lääkkeen positiivisia vaikutuksia oli juuri lisääntynyt energisyys, lisääntynyt kiinnostus parisuhteisiin, ja ylipäätänsä parempi mieliala.

Sivuvaikutuksia, joita olen huomannut on painon nousu, ja siemensyöksyn saavuttamisen vaikeutuminen. Lääke aiheuttaa myös aivan järkyttäviä vierotusoireita, jos sen unohtaa ottaa, mutta ei aiheuta "henkistä riippuvuutta", eli se on helppo jättää vahingossa ottamatta.

Vierailija
24/24 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä vaivaavan laiskuus vaan mukavuudenhalu, ja matalimman aidankohdan etsintä. Halu etsiä pelastajaa muualta, jotta itse ei tarvitse katsoa peiliin.

Jospa alkaisi laittaa noita taipumuksiaan ruotuun sen sijaan, että lähtee kokeilemaan purkkiapua ennen kuin on noihin edes yrittänyt kajota.