Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengenvaarallisesti lihava ohjelmasta. Ihmetyttää kovasti.

Vierailija
12.08.2020 |

Mikä siinä on että ovat melkein kuolemassa ja hyvin ettei ole tunneista/päivistä kiinni etteivät menetä henkeensä. Dr Now auttaa heidät kaikella mahdollisella tavalla, ja silti nämä eivät reagoi mihinkään.

Eilisessä jaksossa oli nainen joka painoi 350kg, kokoajan vain hoki kuinka motivoitunut on laihduttaa, ettei voi jättää lapsensa orvoiksi.

1 vuodessa ei laihtunut paljon mitään, tässä ajassa hänen olisi pitänyt ainakin 140kg laihtua. Hän kokoajan hoki lekurille kuinka hän tekee parhaansa mukaan ja tekee paljon töitä.

Minkä takia kuvittelevat olevansa sillä 1200 dietillä kun oikeasti meno jatkuu täsmälleen sama kuin aikaisemmin? Ovatko he noin sokeita omalle tilanteelle?

Minua eniten raivostuttaa se jatkuva valehteleminen lääkärille.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina miettinyt että mistä ihmisen äärimmäinen laiskuus johtuu? Myönnän itse olevani laiska monissa asioissa.

Vierailija
2/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni alkoholistikin sisimmässään ymmärtää juovansa itsensä hautaan.  Silti eivät pysty lopettamaan.  Ei vaikka menisivät hoitoonkin.  Addiktio on niin vahva.

Itse en pysty laihduttamaan viittä kiloa, vaikka tiedän että pitäisi.  Mutta kun ruoka on niin hyvää, aina annan periksi.

Vierailija
4/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruoka addiktio on pahin asia maailmassa. Miksi ei olla vieläkään löydetty keino estää ahmimasta? Ihan oikeasti nyt pitäisi jotain tehdä.

Ihan selkeästi on nyt näyttöä siitä että ylipainoinen ihminen ei vain kykene laihduttaa, muuten olisimme kaikki laihoja.

Vierailija
5/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tuohon ohjelmaan osallistuvalla on paljon käsittelemättömiä traumoja, s*ksuaalista hyväksikäyttöä sun muuta. Ruoka on aina ollut ainoa turva ja lohtu, joten heidän on hankala päästää ylensyömisestä irti. Toki valehtelu – niin itselle kuin lääkärillekin – raivostuttaa, mutta tuossa psykologiset tekijät ovat niin voimakkaat että sen jotenkin voi ymmärtää.

Vierailija
6/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ärsyttää ihan älyttömästi sanoa tämä, mutta tuossa sarjassa ne laihduttavat naiset on ihan toivottomia. Erityisesti ne tummemman ihonvärin drama queenit on kyllä kauheaa katsottavaa. Todella usein miehillä lähtee paino laskemaan nopeasti, mutta ne naiset vaan jauhaa miten paljon ne yrittää ja samalla syö kauhalla jotain juustomakaronia.

Jo tätä just! heti jos näen että jaksossa on nämä tum maihoset queenit, vaihdan kanavaa, tiedän jo etukäteen että hukkaan vain 2h. Ne ei koskana onnistu.

Noi miehet ovat ihmellisiä, menevät lääkärille---> Orighty Dr Now! ja vuoden päästä ovat lähes normimitoissa.

Ylipäätän onko noiden tumma väristen ihmisten kulttuurissa joku juttu kun eivät välitä mistään? Samoin heidän läheiset, ne vaa jatkaa syömistä ja ruuan tarjoaminen. Tuntuu kun eivät ymmärrä mistään mitään. Ero on valtava verrattuna vaaleisiin.

Vierailija
7/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni alkoholistikin sisimmässään ymmärtää juovansa itsensä hautaan.  Silti eivät pysty lopettamaan.  Ei vaikka menisivät hoitoonkin.  Addiktio on niin vahva.

Itse en pysty laihduttamaan viittä kiloa, vaikka tiedän että pitäisi.  Mutta kun ruoka on niin hyvää, aina annan periksi.

Tämä. Kun ei haluta kohdata omia riippuvuuksia. Moni. Ohjelman mukaan syö tunnevajeeseen. Tunnevaje on kuin pohjaton kaivo; sillä tunne ei tule kylläiseksi ruoalla. Kun ne addiktiot EI syö nälkään, vaan käyttävät ruokaa holistisesti.

Kun pitäisi hoitaa ensin psyyke kuntoon, sitten myöntää omat haitalliset käyttäytymismallit, ja addiktio. Pitäisi henkisesti myöntää ettei voi jatkaa näin, ja LUOPUA ruokariippuvuudesta. Mutta kun ei haluta myöntää eikä kestää kipua. Eikä haluta sitä taustalla olevaa ongelmaa selvittää, mikä johtaa ruokaholismiin.

Vierailija
8/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän takia ihmiset lihoo ja pysyy lihavina kun ne syö liikaa, eikä yritä laihtua tai kusettavat itseään ja muitakin että yrittävät mutteivät oikeasti yritä.

Ihan sama meno täälläkin.

Vierailija
9/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio ja traumatausta. Ruoka on vielä siitä hankala että pakko on syödä. Terveet ei ymmärrä miten trauma ajaa ihmistä. Kuvittele epämiellyttävin olotila missä olet elämäsi aikana ollut. Sitten kuvittele että sitä pitää kestää jatkuvasti ja syöminen tuo siihen hetken helpotuksen. Olen onnistunut paranemaan persoonallisuushäiriöistä 90% ja kerran kävi niin että menin entiseen asuntooni käymään, sain siellä flashbackin siitä mitkä olivat fiilikset siellä asuessa. Järkytyin miten minä oikein jaksoin sitä. Vuosia ja taas vuosia.

Vierailija
10/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä iskee kun suuttuvat aina Dr. Nowille kun ymmärtävät ettei hänelle voi valehdella. Siis ihan oikeasti!!

Vierailija
11/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan mieltä on vaikeaa ymmärtää. Niihin ajatusmalleihin ei logiikka pure. 

Vierailija
12/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ärsyttää ihan älyttömästi sanoa tämä, mutta tuossa sarjassa ne laihduttavat naiset on ihan toivottomia. Erityisesti ne tummemman ihonvärin drama queenit on kyllä kauheaa katsottavaa. Todella usein miehillä lähtee paino laskemaan nopeasti, mutta ne naiset vaan jauhaa miten paljon ne yrittää ja samalla syö kauhalla jotain juustomakaronia.

Jo tätä just! heti jos näen että jaksossa on nämä tum maihoset queenit, vaihdan kanavaa, tiedän jo etukäteen että hukkaan vain 2h. Ne ei koskana onnistu.

Noi miehet ovat ihmellisiä, menevät lääkärille---> Orighty Dr Now! ja vuoden päästä ovat lähes normimitoissa.

Ylipäätän onko noiden tumma väristen ihmisten kulttuurissa joku juttu kun eivät välitä mistään? Samoin heidän läheiset, ne vaa jatkaa syömistä ja ruuan tarjoaminen. Tuntuu kun eivät ymmärrä mistään mitään. Ero on valtava verrattuna vaaleisiin.

Täh. Olen katsonut noita paljon enkä kyllä tunnista tätä. Toki muistuu mieleen pari pahaa mutta kaikkein pahimmissa on ollut yhtä lailla valkoisia. Se yksi ihan järkyttävän ärsyttävä keski-ikäinen nainen joka oli myös tosi yksinäinen. Luultavasti paha persoonallisuushäiriö. Sitten se yksi kouluikäisen pojan äiti. Nämä käytännössä luovutti ohjelman aikana. Sen olen tummaihoisista huomannut että heillä on todella lämpimät ja rakastavat perhesuhteet ja suvut.

Vierailija
13/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä näin hengenvaarallisesti lihavia suomessa, sitä olen ihmettellyt, en ainakaan minä  tiedä.

Kyllä meilläkin on hyväksikäyttöä ym. mutta alkoholisoituvatko sitten nämä kohtalot suomessa.

USA:ssa jo lapsesta asti syödään vaan roskaruokaa.

Vierailija
14/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ymmärretä tällä palstalla, mitä on riippuvuus ja miten se mekanismi ihmiskehossa toimii. Riippuvuudesta irti pääseminen vaatii ihmiseltä itseltään ja tukiverkolta todella paljon. Järjellä ja ajattelulla ei ole juurikaan tekemistä siinä taistelussa. Ääretön tahdonvoima ja selkeät rajat läheisiltä, ettei riippuvuutta ruokita mitenkään. Silti kehon kemia ja mielihyvähormonit 'kiljuvat' koko ajan vastaan. Tämä sama koskee ihan kaikkia riippuvuuksia ( tupakka, alko, huumeet, ruoka, uhkapelit, lääkkeet jne.). Helppo on arvostella ja huudella, jos ei ole itse kokenut tai nähnyt esimerkiksi läheisen rimpuilua riippuvuudesta irti.

Vierailija
15/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme stereotypiointia taas täällä. Viimeksi eilen katsoin osan, jossa valkoinen mies söi itsensä hautaan. Ja moni musta nainen on onnistunut. Yksilöstä se on kiinni.

Vierailija
16/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He valehtelevat myös itselleen. Kuvittelevat oikeasti syövänsä vain 500 kaloria ja juoksevansa maratonin joka päivä vaikka kaloreita menee 6000 päivässä ja liikuntaa on 0 minuuttia. Saman näkee ihan täälläkin keskusteluissa kun mammat ihmettelee kun painoa vaan kertyy vaikka "syövät niin vähän ja terveellisesti ja urheilevat himona". Ihan pihalla realiteeteista.

Vierailija
17/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh. Olen katsonut noita paljon enkä kyllä tunnista tätä. Toki muistuu mieleen pari pahaa mutta kaikkein pahimmissa on ollut yhtä lailla valkoisia. Se yksi ihan järkyttävän ärsyttävä keski-ikäinen nainen joka oli myös tosi yksinäinen. Luultavasti paha persoonallisuushäiriö. Sitten se yksi kouluikäisen pojan äiti. Nämä käytännössä luovutti ohjelman aikana. Sen olen tummaihoisista huomannut että heillä on todella lämpimät ja rakastavat perhesuhteet ja suvut.

Samaa mieltä, kyllä niiden pahimmista pahimpien joukossa on ollut aika paljon valkoisia, jos sillä nyt mitään väliä on. Penny, James K (joka kuolikin jo), Assantit, henkilökohtainen inhokkini Angie 7-kaudelta, ja se yksi surullinen tapaus jossa se nainen kuoli kesken jakson kuvaamisen, en muista nimeä. Tummahipiäisistä tulee mieleen lähinnä Schenee (joka oli toki ihan omaa luokkaansa, huh) ja se vanhempi nainen.

Vierailija
18/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa kun nämä järjettömän lihavat pakkautuvat autoon päivien kestävään tuskaiseen reissuun ja matkalla mättävät ainostaan epäterveellistä ruokaa ja paljon, vain kuullakseen että pitää laihduttaa. Sitten ahtautuvat autoonsa ja ajavat miljoona kilometriä kotiin🙄

Vierailija
19/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin aika järkyttävän jakson, jossa tyyppi oli sairaalassa laihtunut paljon (en muista kiloja) ja sitten halusi kotiin jatkamaan dieettiä ja lihoi 2kk:ssa 86 kiloa. Miten tuollainen on edes mahdollista.

Vierailija
20/69 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää myös nämä mahdollistajat, jotka kantavat ruokaa eteen kuin syöttöporsaalle.

Harvemmin näkee omaisia, jotka kantavat riippuvaiselle alkoholia tai huumeita nenän eteen, itse ne hankitaan. Jos ei itse pysty, olkoon ilman.